пд тди разлика при съединители

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

пд тди разлика при съединители

Мнениеот Aprilia » Вто 04 дек 2012 7:59


Каква е разликата между съединител на 116кс и такъв на 150кс арл например ?
Намерил съм чисто нов съединител с номер 038198141CX като разгледам из каталозите излиза за 4х4 шкоди и фв както и за голф и бора на предно предаване, но само 101 и 116кс ? Диаметъра е 240мм колкото е и на другите. Въпроса ми е каква е и има ли разлика със съединител за АРЛ/АСЗ. По каталозите Арл/асз ги дават с един и същ номер, а 101 и 116 с различен
Този арл/асз по-як ли е :roll:




dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: пд тди разлика при съединители

Мнениеот dmode101 » Вто 04 дек 2012 9:46


Взаимозаменяеми са, обаче само със съответния маховик. На моята кола например, която е с двигател 116 коня, е монтиран комплект съединител и маховик от 130/150 коня.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: пд тди разлика при съединители

Мнениеот morfei1 » Вто 04 дек 2012 11:53


маховик, притискател, феродов.

Маховика, на ASZ/ARL е по-масивен/тежък, съединителя също е по-усилен/здрав.

Тоест, ако искаш да поставиш комплект на Golf 4 AJM от ARL/ASZ които са еднакви, се купува цял комплект за ARL/ASZ.

AJM-мите принципно са по-пъргави в ниските обороти под 2000, но пък и са доста по-слаби във високите. С по-тежкият маховик от ARL/ASZ, със сигурност ще стане малко по-мудничка в ниските, но пък ще е по-пъргава, във високите. С подходящи корекции в софта, ще си върви спокойно като ASZ, поне така съм чувал :roll:


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: пд тди разлика при съединители

Мнениеот Aprilia » Вто 04 дек 2012 16:33


Я интересни неща, мислех че всички 240мм маховици са еднакви :shock
Значи микс от 116кс съединител и маховик от асз/арл или обраното не става така ли :roll:
За ахф-а май му е по-добре 116кс комплекта с по-лекия маховик :roll:


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: пд тди разлика при съединители

Мнениеот IvailoOo » Вто 04 дек 2012 21:06


Мога да потвърдя думите на "morfei" .По-тежък е с някакви кг. Уви не се сетих да ги претегля,защото колата трябваше да се свърши за броени часове,но разликата се усещаше и на ръка. Преди беше непоносима за каране,защото от 1800об./мин. при пълна газ се чуваха жалните стонове на новите гуми mhihi .без да ускоровя и веднага след това "умираше".Вече няма такива аномалии и във високите си върви доволно. Даже отначало си мислех,че си внушавам но има логика в цялата работа.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта