Здравейте колеги. Преди седмица ходих да ми сменят уплътненията на нафтовата помпа, че леко сълзеше подчертавам "уж при мой човек". След като направихме тая процедура колата по показания на борда ми отчита с 1-2 литра разход отгоре. Водих я на диагностика и човека каза, че колата е в норма но има някакъв проблем с таблото, част от който аз знам но не предполагах, че може да ми покаже повече разход.
Та проблема с няколко думи е следния - При палене сутрин студена, но не само ами когато тя си иска стрелката на километража не тръгва да работи, след 5-10 мин се пуска, стрелката на горивото независимо колко има пада на нулата след това се качва, но разхода преди си беше нормален ПО БОРД с този проблем.
Моля някой по-запознат да подскаже за какво идва реч и ако трябва да сменявам цяло табло ли, може ли това табло да се погледне, има ли връзка с помпата и т.н.?
Предварително благодаря!
Passat B5(3B) 1997г., 1,9TDI - проблем с таблото
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B5(3B) 1997г., 1,9TDI - проблем с таблото
Разхода ти няма нищо общо с таблото.
След като сте сменяли уплътнения на помпата явно не са настроени милиграмите.
Това става като се мести главата на помпата.
Твоя човек има ли Ваг Ком? Ако не, то няма как та ти я настрои.
Търси някой който разбира от тия неща и има съответно Ваг Ком.
Работата е за 5-10 минути.
По въпроса с таблото не мога да ти помогна.
След като сте сменяли уплътнения на помпата явно не са настроени милиграмите.
Това става като се мести главата на помпата.
Твоя човек има ли Ваг Ком? Ако не, то няма как та ти я настрои.
Търси някой който разбира от тия неща и има съответно Ваг Ком.
Работата е за 5-10 минути.
По въпроса с таблото не мога да ти помогна.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Passat B5(3B) 1997г., 1,9TDI - проблем с таблото
Що се отнася до разхода , колегата отгоре ти е казал от къде идва проблема. Имай на предвид, че от таблото също може да се прави корекция на показанието за разхода, но не виждам смисъл да пипаш. ( По-скоро си направи милиграмите на около 3.0 при топъл мотор (за да е пъргава колата) и после увеличи малко показанията на таблото, тъй, като ще паднат под нормалното)
Що се отнася до стрелката , погледни стабилизатора на напрежение в таблото да не се е разпоил.
Що се отнася до стрелката , погледни стабилизатора на напрежение в таблото да не се е разпоил.
Re: Passat B5(3B) 1997г., 1,9TDI - проблем с таблото
Значи колата я засичах на извънградско и понеже имам ваг ком показанията си бяха абсолютно нормални, но явно има нещо по борда, което показва грешно. Има ли вариант да ми кажете как да ги настроя тези 3.0 милиграма при топъл двигател чрез ваг кома?
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], licho58 и 76 госта