от извесно време (може би от август


Иначе колата си върви, когато е топла пали трудно

На диагностика не съм ходил, не остав авреме


P.S. Колата е А3 с мотор AHF, без чип.
Пропуснах да пиша, че кат запали мирише на икарус

Zinoto написа:Посред лято да се появи тоя проблем... и тая миризма на икарус, ти май имаше ваг-ком как е центровката, а ремъци сменял ли си лятото, може да си прекарал лоша нафта? Тя всичката нафта лоша, но регулиране на помпата ще даде ефект.
Stivi написа:Като начало се убеди че акуто е читаво и после давай нататък понеже и посред лято ако не развърти както трябва пали с
"изтръшкване" както си се изразил а в студа още повече !
samo_pechka написа:Има ли вероятност самата батерия да не е с нужния стартов ток ? Сподели точно каква е и какъв ток дава.
EXPLOSIVE написа:..
75 mAh.... според мен е напълно даостатъчно
EXPLOSIVE написа:Stivi написа:Като начало се убеди че акуто е читаво и после давай нататък понеже и посред лято ако не развърти както трябва пали с
"изтръшкване" както си се изразил а в студа още повече !
Ситга бе ... ако е батерия това ще ми е трета за пет години
Stivi написа:EXPLOSIVE написа:Stivi написа:Като начало се убеди че акуто е читаво и после давай нататък понеже и посред лято ако не развърти както трябва пали с
"изтръшкване" както си се изразил а в студа още повече !
Ситга бе ... ако е батерия това ще ми е трета за пет години
Аз само казвам да се убедиш,но щом си сигурен в нея окА да купиш трети акумулатор за 5г изобщо не е прецедент,много хора споделят че едвам си изкарват гаранцията от 2г
Аз карам голфа от 6г и със сигурност трябва да взема тази зима трети акумулатор /този дето си беше на колата като я купих не го броим/ значи ако сложа и него ще станат 4
Zinoto написа:А стартер правил ли си? И то качестена профилактика. Аз също се бях засилил да купувам акумулатор по мнения на "майстори", но нали и аз си падам майстор си направих стартера при положение, че и четки си имаше и въртеше без никакви признаци да е за ремонт, ротора перфектен, абе всичко ок, ако беше служебна кола щяха да сменят акумулатори до откат ама стартера нямаше да го погледнат. След профилактиката си карам още със стария монбатски акумулатор на 4 години и половина, който е даже нещо като втора употреба иначе нямаше да си купя такъв или поне повече ач щеше да е, този е 62 Ач, 450 стартов ток бил някога подариха ми го каран малко и с него пали перфектно и студена и топла. Чак не мога да повярвам и аз, но определено ще изкарам до другата зима ако не продам колата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: pac_man и 79 госта