AHF трудно пали?!?!?!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 10 дек 2012 22:08


Здравейте колеги,
от извесно време (може би от август :oops: ) колата взе да пали трудно като е студена, стартера завърта 3-4 пъти, колата запалва с "изтръшкване", а сега сутрин пали пак на 3-4 завъртания, като мотора се "тръшка" докато запали ... после си работи гладко. ... Не знам дали ме разбрахте :oops:
Иначе колата си върви, когато е топла пали трудно :) ... мисля, че се появи и едно замисляне когато я намачкам, изпушва черно и се изтрелва.
На диагностика не съм ходил, не остав авреме :oops: ако някой има идея ... да споделя :)
P.S. Колата е А3 с мотор AHF, без чип.

Пропуснах да пиша, че кат запали мирише на икарус :)




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4708
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот tdi fen » Пон 10 дек 2012 23:05


започни от проверка на центровката след това акумулатор,стартер,свещи


Потребителски аватар
svetliosabev
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 18:59
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1Z 1995
Местоположение: V.Tyrnovo

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот svetliosabev » Вто 11 дек 2012 0:18


Хубаво е да погледнеш и за въздух по горивната система.Да не би да дърпа от клапанчето на филтъра...


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот Zinoto » Вто 11 дек 2012 0:26


Посред лято да се появи тоя проблем... и тая миризма на икарус, ти май имаше ваг-ком как е центровката, а ремъци сменял ли си лятото, може да си прекарал лоша нафта? Тя всичката нафта лоша, но регулиране на помпата ще даде ефект.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 11 дек 2012 7:50


Zinoto написа:Посред лято да се появи тоя проблем... и тая миризма на икарус, ти май имаше ваг-ком как е центровката, а ремъци сменял ли си лятото, може да си прекарал лоша нафта? Тя всичката нафта лоша, но регулиране на помпата ще даде ефект.

Нямам Vag-com :( , нафtа зареждам от едно и също място, не съм имал проблеми до сега, а и собственика на бензиностанцията ми е роднина. В Русе кой може да помогнес регулирането :roll:
Ремъци не съм сменял, сега ми престои.
...а центровката с KTC може ли да се настрой или само с VAG?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот okti_1 » Вто 11 дек 2012 18:59


И с КТС може да се направи центровка.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот Stivi » Вто 11 дек 2012 21:49


Като начало се убеди че акуто е читаво и после давай нататък понеже и посред лято ако не развърти както трябва пали с
"изтръшкване" както си се изразил а в студа още повече !


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 11 дек 2012 22:08


Stivi написа:Като начало се убеди че акуто е читаво и после давай нататък понеже и посред лято ако не развърти както трябва пали с
"изтръшкване" както си се изразил а в студа още повече !

Ситга бе ... ако е батерия това ще ми е трета за пет години :x


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот samo_pechka » Вто 11 дек 2012 22:21


Има ли вероятност самата батерия да не е с нужния стартов ток ? Сподели точно каква е и какъв ток дава.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 11 дек 2012 22:24


samo_pechka написа:Има ли вероятност самата батерия да не е с нужния стартов ток ? Сподели точно каква е и какъв ток дава.

75 mAh :) .... според мен е напълно даостатъчно ;)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот samo_pechka » Вто 11 дек 2012 22:36


EXPLOSIVE написа:..
75 mAh :) .... според мен е напълно даостатъчно ;)

Е ..ако е само 75 mAh mhihi със сигурност са достатъчни за микромодел mhihi .Сега сериозно - акумулатора ти е 75 Ah , това добре .Стартовия ток колко е ?
И си виж центровката как е :!: Може да имаш проблем със ангр.колело на кол.вал :!:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот Stivi » Вто 11 дек 2012 22:54


EXPLOSIVE написа:
Stivi написа:Като начало се убеди че акуто е читаво и после давай нататък понеже и посред лято ако не развърти както трябва пали с
"изтръшкване" както си се изразил а в студа още повече !

Ситга бе ... ако е батерия това ще ми е трета за пет години :x


Аз само казвам да се убедиш,но щом си сигурен в нея ок :) А да купиш трети акумулатор за 5г изобщо не е прецедент,много хора споделят че едвам си изкарват гаранцията от 2г :012: Аз карам голфа от 6г и със сигурност трябва да взема тази зима трети акумулатор /този дето си беше на колата като я купих не го броим/ значи ако сложа и него ще станат 4 :?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот Zinoto » Сря 12 дек 2012 0:17


Stivi написа:
EXPLOSIVE написа:
Stivi написа:Като начало се убеди че акуто е читаво и после давай нататък понеже и посред лято ако не развърти както трябва пали с
"изтръшкване" както си се изразил а в студа още повече !

Ситга бе ... ако е батерия това ще ми е трета за пет години :x


Аз само казвам да се убедиш,но щом си сигурен в нея ок :) А да купиш трети акумулатор за 5г изобщо не е прецедент,много хора споделят че едвам си изкарват гаранцията от 2г :012: Аз карам голфа от 6г и със сигурност трябва да взема тази зима трети акумулатор /този дето си беше на колата като я купих не го броим/ значи ако сложа и него ще станат 4 :?

А стартер правил ли си? И то качестена профилактика. Аз също се бях засилил да купувам акумулатор по мнения на "майстори", но нали и аз си падам майстор си направих стартера при положение, че и четки си имаше и въртеше без никакви признаци да е за ремонт, ротора перфектен, абе всичко ок, ако беше служебна кола щяха да сменят акумулатори до откат ама стартера нямаше да го погледнат. След профилактиката си карам още със стария монбатски акумулатор на 4 години и половина, който е даже нещо като втора употреба иначе нямаше да си купя такъв или поне повече ач щеше да е, този е 62 Ач, 450 стартов ток бил някога подариха ми го каран малко и с него пали перфектно и студена и топла. Чак не мога да повярвам и аз, но определено ще изкарам до другата зима ако не продам колата.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: AHF трудно пали?!?!?!

Мнениеот EXPLOSIVE » Сря 12 дек 2012 7:54


Zinoto написа:А стартер правил ли си? И то качестена профилактика. Аз също се бях засилил да купувам акумулатор по мнения на "майстори", но нали и аз си падам майстор си направих стартера при положение, че и четки си имаше и въртеше без никакви признаци да е за ремонт, ротора перфектен, абе всичко ок, ако беше служебна кола щяха да сменят акумулатори до откат ама стартера нямаше да го погледнат. След профилактиката си карам още със стария монбатски акумулатор на 4 години и половина, който е даже нещо като втора употреба иначе нямаше да си купя такъв или поне повече ач щеше да е, този е 62 Ач, 450 стартов ток бил някога подариха ми го каран малко и с него пали перфектно и студена и топла. Чак не мога да повярвам и аз, но определено ще изкарам до другата зима ако не продам колата.

Стартера го профилактирах от до в началото на лятото, въпреки че майстора каза, че няма смисъл след като го е отворил всичко е било "6" ... ама аз съм си инат :) и го накарах да го прави :)
Батерията е 75 Аh :) и е с усилен стартов ток ... мисля, че беше 750 (ама не съм сигурен).
Ще започна от центровка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pac_man и 79 госта