Колеги,вчера малко след зареждане с дизел в ЕКО ми светна лампата за изгорелите газове. Колата е Пасат Б6 спорт, 2.0ТДИ, 140 коня. В английските форуми чета, че причината може да е лошо гориво, липса на херметичност с изпускателната система, проблем с ламбда сензора или недай си Боже инжектор. Няколко човека са решили проблема чрез добавка за чистене на инжектори. Аз обаче искам да се допитам до вас как мога да си помогна сам и евентуално да ми препоръчате добър майстор в Пловдив. Колата в момента ми се струва, че пуши малко повече от преди, но пък сега времето е много студено и за първи го виждам пасатора как работи при температура -1 наближават празници и изобщо не ми се иска да си оставя парите по майстори, така че се моля проблема да не е сериозен. Ще съм благодарен ако ми дадете някакви съвети, пускам ви и едно видео на работещата кола.
Прикачени файлове
Лампата свети постоянно.
Колата е запалена в -1 градус, не е била карана 5-6 преди това.
колега първо,пушенето е нормално при тези темп.на вън то не е и пушене а пара кондез,второ лампата която ти е светнала не е за запушен филтър така наречения ДПФ който ти може въобще да нямаш,тя е за чек енджин което може да означава много неща,трето имаш ли спад на мошноста имали промяна във вървежа на колата и четвърто закачете я на ВАГ-КОМ тя сама ще си каже болежките,може наистина проблема да е в изпускателната система,че пък на таблото така ти пише,ама така само гадаеме,закачи я на ВАГ-КОМ и виж грешките Успех
Подгревна свещ почти сигурно. При мен беше по същия начин - смених и се оправи. Както каза колегата по-горе - една бърза диагностика с Ваг Ком и ще си каже всичко.
Колеги, бихте ли ми препоръчали майстор, който да има комп и на който може да се разчита. Парил съм се от големи сервизи, така че и и квартален майстор да е - няма проблеми. Има ли човек, който да ''обслужва форума'' в Пловдив?