масло в антифриза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

масло в антифриза

Мнениеот vinixxx » Вто 22 сеп 2009 16:33


Здравейте колеги.Днес реших да си подготвя антифриза и като отворих казанчето получих уплах.Вътре имаше доста масло,цялото беше мръсно.Свалих го почистих с бензин и светна.Сега какво следва?Смяна на гарнитура ли какво.Иначе интерсно антифриза не се смесва с маслото.ДАйте идеии :012: :012: :012:




Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: масло в антифриза

Мнениеот martin4o_mom4e » Вто 22 сеп 2009 17:20


Радвай се че не ти вкарва антифриз в маслото.
Ама и в 2та случая си за смяна на гарнитура докато не е станло беля .


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: масло в антифриза

Мнениеот vinixxx » Вто 22 сеп 2009 17:51


Горе-долу колко пари трябва да приготвя?

ПП-Венто 93г ТД


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: масло в антифриза

Мнениеот Burner_inc » Вто 22 сеп 2009 18:47


Поне 200 лв.


Потребителски аватар
intatto
Мнения: 115
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: масло в антифриза

Мнениеот intatto » Вто 22 сеп 2009 20:46


ако имаш маслоухладител провери първо него преди да падне главата


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: масло в антифриза

Мнениеот vinixxx » Сря 23 сеп 2009 18:55


Добре мерси за отговорите.Последен въпрос.Мога ли да я покарам поне още месец два така,че ся немога да я карам на сервиз?


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: масло в антифриза

Мнениеот tatenceto » Сря 23 сеп 2009 19:31


Колега ако си с маслен охладител смяната му е за около 20 мин.И по вероятно да е от него.Винаги можеш да караш още,но колко и какво би станало никой неможе да ти отговори.Всичко е на риск,а и парите ти ще ги даваш.


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: масло в антифриза

Мнениеот bayspiro » Сря 23 сеп 2009 19:45


Да си виждал мотор да се смазва с вода? :Mr Green Fun
Ремонтирай и сменяй всички консумативи по маслената система! Даже и да не я караш ще изпоръждяса вътре и ... :bishop УСПЕХ!


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: масло в антифриза

Мнениеот vinixxx » Сря 23 сеп 2009 20:01


маслена система кво имаш предвиид?


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: масло в антифриза

Мнениеот bayspiro » Сря 23 сеп 2009 20:34


Маслена система е всичко туй през което върви маслото - катер, помпа, ФИЛТЪР,маслопроводи на двигателя,маслоохладител /ако има/ + МАСЛО.
След ремонта наливаш масло /може и М10 Д /,слагаш чист филтър,палиш и загряваш на празен ход до работна температура -> стоп -> източваш маслото/ проверяваш дали си отстранил проблема- вода в маслото /пробваш с вода,че да не хабиш антифриза/ или масло във водата. Ако е ОК -> сменяш пак филтъра , наливаш масло каквото трябва и антифриз.УСПЕХ!


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: масло в антифриза

Мнениеот SACHO7803 » Сря 23 сеп 2009 21:14


vinixxx написа:Добре мерси за отговорите.Последен въпрос.Мога ли да я покарам поне още месец два така,че ся немога да я карам на сервиз?

абе човек.....200-300лв ти струва смяната на шибаната гарнитура.сменяй...ще ти сменят и на капака на клапаните гарнитурата и щи лъснат главата--ша светне---поне да припаснат и клапаните и всичко да се огледа и шибаните маслоообирачи да сменят и да знайш че талигата ще е ок.карай...и година и две може да искара така ама....може и ......абе....карай...ако стане беля поне мотора ще смениш :lol: :lol: :lol:


lupi69
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 07 окт 2009 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: масло в антифриза

Мнениеот lupi69 » Сря 07 окт 2009 17:43


Колега смяна гарнитура гумички на клапани шлайфане на глава добавка за почистване на системата без нов антифриз 420 лв.Това ми взеха за пасат 19 тди


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: масло в антифриза

Мнениеот vinixxx » Чет 08 окт 2009 14:38


lupi69 написа:Колега смяна гарнитура гумички на клапани шлайфане на глава добавка за почистване на системата без нов антифриз 420 лв.Това ми взеха за пасат 19 тди

утре други ден и аз отивам :bishop


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: масло в антифриза

Мнениеот pivv » Чет 08 окт 2009 21:04


колеги, а какво ще кажете за следното. Сменях гумички на клапани, шлайф на главата, гарнитура нова и т.п, както пише колегата по-горе, обаче ефекта е, че се появи в казанчето за антифриза нещо като мръсна пяна и изобщо ми се омърси целия антифриз. а си беше чист и бистър. От какво може да е това? И още нещо, доколко твърди трябва да бъдат маркучите, най-вече онзи дебелия горе, доколко е нормално?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: масло в антифриза

Мнениеот milmar » Чет 08 окт 2009 21:39


pivv написа:...доколко твърди трябва да бъдат маркучите, най-вече онзи дебелия горе, доколко е нормално?


Ако температурата е около 80 и надолу градуса , би трябвало лесно да можеш да го смачкаш с пръсти . Ако двигателя е загрял до степен примерно да се върти перката - тогава е нормално да е доста по-твърд .

Ако на студен двигател запалиш и отвориш разширителния съд и вътре излизат мехурчета :cry: лошо . Този тест не се прави при загрял мотор !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Kr1s0o и 58 госта