Зимата дойде и проблемите с нея също. Лошото, е че не толкова студено, при -1 с подгряване на 2 пъти колата пали като пред умиране... Върти 3-пъти и все едно се запалва трактор. Днес при -5 подгрях 3 пъти и едвам запали. Свещи смених миналата зима... Възможно ли е някоя дюза да е тръгнала да дава фира

п.с. дюзите можеха ли да се замерят на VAG-COM?
Диагноза:
Сипах литър и половина вода в акумулатора и сега пали като часовник. (акумулатора беше сух-сух, вътре-вътре...)
Забележка:
Принципно е хубаво водата да е дестилирана, защото е по-чиста и съответно прави по-хубава реакция. Също така е хубаво да се замери смесената течност и при необходимост да се долее и киселина. Но така или иначе ми е първо пълнене с вода и не бе нужно (което го установих в последствие). Но на който му се занимава, продават се и мерилки и има и сервизи, които могат да свършат тази работа + доливането.