абв

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

абв

Мнениеот Ventoman » Сря 03 яну 2007 20:52


:wink:

Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:22, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 03 яну 2007 21:31


едва ли ще намериш само блок да се продава;не се занимаваи с глупости ами си търси цяла помпа.успех


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 03 яну 2007 21:38


:wink:

Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
madfan
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: по света и у нас

Мнениеот madfan » Чет 04 яну 2007 21:11


според мен за цяла помпа ще се ръсне доста (къмто 1000(иляда)лв),а процедурата по сменянето на електрониката най-добре(с гаранция 6 месеца)става в супер дизел,............ама вие май не ги уважавате много,което е грешка според мем,нооо само според мен................лично мое мнение.....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 яну 2007 23:12


Ми специално за електрониката си струва да се иде при тях.За диагностика има поводи да не се уважават,ама от "натоканите" сервизи те си вършат най-добре работата.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 04 яну 2007 23:36


:wink:

Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 05 яну 2007 22:42


sори ,ама помпа на тая цена НОВА =няма


Потребителски аватар
madfan
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: по света и у нас

Мнениеот madfan » Пон 08 яну 2007 8:33


Ventoman написа:При положение че ми казаха 700лв електроника и 100 трансплантация , в супер дизел , ако верно 1000 лв е нова ще заложа на варянта нова , иначе и сам мога да си я сменя . При едно "пиленце" ми казаха че електронния блок не се произвеждал вече като резервна част (това от бош) а по 10 цифрения номер ми казаха цена от 840лв. без ддс , но не знаят кое точно струва толкова , дали това е цялата помпа ? Ако е цялата си е 6'тица от тотото .
660 лв струва електрониката заедно с всички гарнитури и труда,и за диагностика 30 лв,...цялата работа е неповече от 700 лв,...повярвай минал съм оттам и засега съм доволен,а има и гаранция,която при една помпа 2-ра употреба за двойно повече пари си е от значение,....


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 08 яну 2007 19:16


:wink:

Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
madfan
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: по света и у нас

Мнениеот madfan » Вто 09 яну 2007 22:41


Ventoman написа:Сигурен ли си че сменят електрониката а не я поправят , а комплекта гарнитури е около 60лв.
абсолютно :да: а за гарнитурите доколкото си спомням беше някъде към 30 лв ама не съм сигурен едната или двете,но утре ще погледна фактурата и ще ти кажа,...иначе всичко ми излезе 690 лв и по-малко от час като време


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 10 яну 2007 2:07


:wink:

Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:24, променено общо 1 път.


Bary
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Bary » Нед 14 яну 2007 19:14


не знам какъв е проблема при твоят ел.блок на помпата,но смятам 4е линка които 6е ти дам 6е ти е в полза.вси4ко е на немски,ако ти трябва помо6 свиркай:)По писанията в немските форуми,едва ли не колегите сами си ги ремонтират(4истят),а дали е толкова лесно не зная!
http://community.dieselschrauber.de/con ... light=vp37


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 14 яну 2007 20:51


:wink:

Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 29 яну 2007 1:14


:wink:

Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 29 яну 2007 20:28


:wink:

Последна промяна от Ventoman на Пон 03 дек 2007 0:26, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта