Двигател 2,5 TDI
- dobrev
- Мнения: 338
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
- Автомобил: Tiguan
- Двигател: TSI2013
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Двигател 2,5 TDI
Някой да е запознат с този тип двигател,за Пасат след 98г.,защото нищо не намирам като инфо за него.А съм се спрял на него, и ще бъда благодарен ако някой се отзове или ми посочи линк по тази тема.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
има писано по този двигател !
прочети и във форума на Ауди там май повечко са писали.
От лични впечетления - мои приятел има чипосан такъв на А8 . отлично ускорение и като цяло върви много добре.карал съм и сток 150 к.с. типтроник - не е зле ! никак даже!
По скъпа подръжка общо взето и леко позавишен разход в сравнение на 1,9 а разликата в конете не е кой знае колко голяма.Общо взето зависи от конкретния автомобил , цената му и салдото по сметката ти
Късмет в покупката
личен съвет ! ако не си състезател по характер поогледай се за тези пари да вземеш едно читаво 1,9 с необходимите екстри.40 к.с не са от значение , а и ако толкова държиш може и чипче да се сложи и да се доближи до тях.колега от форума предлага такива за около 200 лв по спомени.
прочети и във форума на Ауди там май повечко са писали.
От лични впечетления - мои приятел има чипосан такъв на А8 . отлично ускорение и като цяло върви много добре.карал съм и сток 150 к.с. типтроник - не е зле ! никак даже!
По скъпа подръжка общо взето и леко позавишен разход в сравнение на 1,9 а разликата в конете не е кой знае колко голяма.Общо взето зависи от конкретния автомобил , цената му и салдото по сметката ти

личен съвет ! ако не си състезател по характер поогледай се за тези пари да вземеш едно читаво 1,9 с необходимите екстри.40 к.с не са от значение , а и ако толкова държиш може и чипче да се сложи и да се доближи до тях.колега от форума предлага такива за около 200 лв по спомени.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
как да се представя при пасата??? какво имаш предвид по точно
най общо се представя по добре от А8 щото е по лек
ако те интересуват времена 0-100км.час или 0-402м нека колегите да помогнат със сайтове с подробни характеристики но не мисля че това е от значение за дизелов автомобил? резачките са с други размери и тегло и най вече с друг вид гориво

най общо се представя по добре от А8 щото е по лек

ако те интересуват времена 0-100км.час или 0-402м нека колегите да помогнат със сайтове с подробни характеристики но не мисля че това е от значение за дизелов автомобил? резачките са с други размери и тегло и най вече с друг вид гориво
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dobrev написа:Важното е как се представя при пасата това ме интересува.Айде бе хора никой ли няма такава машина?!
Ми аз знам, че има изключително скъпа подръжка тоя мотор.
Виждал съм как изглежда ангренажният му ремък - доста е дълъг, някоя третокласничка може да скача на въже с него.
Смяна на ангренажен ремък излиза към 2000лв.
А това трябва да го направиш задължително като вземеш колата.
С него се сменя заедно водна помпа и един куп ролки, сваля се цялата предница за да се извърши тая манипулация.
Не съм чувал добри думи за тоя мотор, доста е проблемен - течовете не са му чужди.
Най добрия вариант е пасат 1.9ТДИ 130коня или някое друго по слабичко ТДИ.
1.9 ТДИ 130коня върви почти колкото 2.5ТДИ, а за разлика от него е доста здрав мотор и с много по евтина подръжка.
Да не говорим, че е и найстина икономичен за разлика от 2.5ТДИ.
Просто 1.9ТДИ си е класика и има защо.
130коньово такова моторче в кобинация с 6степенна скоростна кутия е много добър избор.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
тя предницата и при 1,9 се сваля но както писа по горе цената е доста под това да смениш ремък на 2,5 V6 TDI но не това е важното.ако колегата може да си го позволи - както се казва за всеки влак си има пътници. Във форума на Ауди има доста мнения че първата разработка на VAG на този мотор е доста несполучлива като цяло и респективно че колегата се интересува от година на производство 98 явно не е много препоръчителен вариянт! иначе както писах от лични впечетления - автомобила върви доста добре но.... има и други фактори.Не искам да разубеждавам някой от покупката на такъв мотор но нека сам прочете и провери по подробно че да не се ядосва после! ако е до коне , екстри и здравина MB S 350 TD 95-та също е вариянт по принцип
добре е човек да се запознае със всички вариянти преди покупката 


- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
PDF на английски как му се сменя ангренажа на този двигател - ТУК
Казваш че си се спрял на този двигател - обоснови се защо. Както казаха и други колеги, за всеки влак си има пътници. Но при положение че купуваш кола втора употреба, и такава година, не ми се струва много добър избора ти. Ако имаш толкова "излишни" пари - ами вземи си (по-)нова; ако парите като на всеки не ти стигат - не се занимавай, ами си вземи 1,9. Това си е мое мнение. Подръжката на V6 TDI е по-сложна и оттам по-скъпа - според мен не си струва, не печелиш кой-знае колко като мощност, въртящ момент, ...
Пак на английски PDF как се разглобява и сглобява двигателя - ЦЪК1
ТУК - техническа информация за Пасат Б5; за съжаление го няма двигателя, на който ти си се спрял, но може да разгледаш другите
ето тук има таблица с данните и с два варианта на 2,5 TDI
Ако ти се рови и чете на руски, мога да те насоча към руски форум, в който има доста Passat-и B5 V6 2,5 TDI
Казваш че си се спрял на този двигател - обоснови се защо. Както казаха и други колеги, за всеки влак си има пътници. Но при положение че купуваш кола втора употреба, и такава година, не ми се струва много добър избора ти. Ако имаш толкова "излишни" пари - ами вземи си (по-)нова; ако парите като на всеки не ти стигат - не се занимавай, ами си вземи 1,9. Това си е мое мнение. Подръжката на V6 TDI е по-сложна и оттам по-скъпа - според мен не си струва, не печелиш кой-знае колко като мощност, въртящ момент, ...
Пак на английски PDF как се разглобява и сглобява двигателя - ЦЪК1
ТУК - техническа информация за Пасат Б5; за съжаление го няма двигателя, на който ти си се спрял, но може да разгледаш другите
ето тук има таблица с данните и с два варианта на 2,5 TDI
Ако ти се рови и чете на руски, мога да те насоча към руски форум, в който има доста Passat-и B5 V6 2,5 TDI
- dobrev
- Мнения: 338
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
- Автомобил: Tiguan
- Двигател: TSI2013
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Добре убедихте ме за ТДИ 1,9 110 или 116к.с. и ви благодаря за това .Сега въпросите ми са след покупката на колата.Какво трябва да се смени задължително освен маслото,агренажния ремък и ролките?И как вървят цените за смяната?И ще ви бъда благодарен и за други неща около първоначалното сервизно обслужване да ме светнете за което не знам или не съм посочил!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
dobrev написа:Добре убедихте ме за ТДИ 1,9 110 или 116к.с. и ви благодаря за това .Сега въпросите ми са след покупката на колата.Какво трябва да се смени задължително освен маслото,агренажния ремък и ролките?И как вървят цените за смяната?И ще ви бъда благодарен и за други неща около първоначалното сервизно обслужване да ме светнете за което не знам или не съм посочил!
Аз по-скоро бих те насочил към 130 к.с. - след като си фен на големите мощности. Но е възможно и да не усетиш много разликата (все пак купуваш ползвана кола и не знаеш колко от конете са си заминали). Ами както на всяка кола се сменят консумативите - има изписано доста по въпроса. На пръв поглед мога да добавя филтрите - маслен, въздушен, горивен, на купето. Цените - както намериш. На мен ми ги смениха за 80 лв. (труда), на някои им вземат доста повече.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Утре ще се опитам да разбера по-точно, но засега моята информация е че започват 2000 година да слагат 130 к.с.
Ако искаш да прочетеш отзивите на руснаците за този двигател на Б5 - ЦЪК
Ако искаш да прочетеш отзивите на руснаците за този двигател на Б5 - ЦЪК
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
dobrev написа:Да виждам че е по-добър мотор ама коя година излиза този мотор имаш ли идея.Защото виждам че в немското мобиле има 2003 г. Пасат с такъв двигател ама !такси!(обиколило земното кълбо.И това ме навежда на мисълта че ако са след 2000г. ще са си бая парички.
Поне при Г4 този двигател /130кс/ се слага от 04.2001г може би и при пасата е така !
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kristian112 написа:brabus написа:09/2000-от тогава е този мотор, т.е. само на Пасат Б5.5
има и В5 с такъв двигател! 100% съм сигурен.Не мога да твърдя за датата на производство но се срещат
Аз лично съм виждал такъв, беше Б5 комби, продаваше се на Горубляне, даже го покарах малко, 2000г., не си спомням месеца. Отзад, в коша на багажника, имаше лепенката с киловатите и отговаряше, както и кода на двигателя, тъй че според мен си беше така от завода.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 114 госта