
голф 4 тди 131кс.
голф 4 тди 131кс.
здр. на всички.предполагам се досещате че се регистрирах в този форум,тъй като скоро ще ставам собственик на г4.автомобила го купих само на снимки,все още е в италия и чакам януари за да го внеса в бг.ще дам малко инфо за да могат по-компетентните да си кажат мнението,за което благодаря предварително.значи колата е на реални 60 000к година на производство-2003,води се комфорт едишън.мотора е 131кс има всички екстри + типтроник.мисля 4е е карана от инвалид,защото на снимките които гледах,от дясната страна до лоста за чистачките има друго малко лостче с няколко копчета,което предполагам са мигачи.ами това е общо взето,интересува ме тъи като до сега не съм карал тип троник,има ли някаква по-специална подръжка и с какво масло да я карам?и като цяло има ли дизела някаква по-спецялна подражка?до сега съм бил фен само на бензинови коли,обаче разхода който ми даваше последната,ме накара да помисля за г4 тди.дано да не съм сбъркал.иначе форума е супер. 

- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Малко за километрите е съмнително 3 години по 60 000 на година .... прави си сметката.Все пак и 180 000 са малко за тази кола.За потдръжката по-скъпичка е ... маслото - на Кастрол си има специално масло за Помпа-Дуза покрива и VW стандарта.Типтроника - шокарийка си е ... важното е да обичаш автоматиците и пускаи левия крак в отпуска
....... задължителаната смяна на ремъците, ролките и водната помпа ще ти струва хилядарка ... може и малко над.

....... задължителаната смяна на ремъците, ролките и водната помпа ще ти струва хилядарка ... може и малко над.
Последна промяна от bobcho на Сря 06 дек 2006 15:25, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Изобщо не си сбъркал-страшна кола си си избрал.Трябва да внимаваш само каква нафта сипваш щото тоя мотор е помпа-дюза и е много чувствителен/то всички коли тая година са де/.Типтроника не изисква няква определена поддръжка-за смяната на маслото на колко точно километра му е някой по компетентен да се изкаже ,но със сигурност не е скоро
Типтроника е страшно удобство и е страшно пъргав за автоматик,само харчи малко повече но няма как.Копчето иначе може да е темпомат.Като я вземеш направи една стандартна смяна на ремаци и т.н. въпреки че е на "сигурни" километри и една щателно проверка на цялата кола-за предпочитане са клубните сервизи,или ако искаш нещо по "марково"-Супердизел на околовръсното,но в Юнитрейд не ходи.
ОФФ:Темата е по скоро за рездел дизелови автомобили

ОФФ:Темата е по скоро за рездел дизелови автомобили
ами да...ще ми трябва малко време да се ориентирам коя тема за къде е
относно километрите на колата мисла 4е са реални,защото е карана от инвалид.не вярвам тоя пич да се е возил по цял ден за щяло и нещяло,освен това не я купувам от автокъща.относно типтроника някои ми каза че смяната ня маслото на тази кутия е към 350-400 кинта.знам 4е разхода ще е по-голям,ама с този трафик които става всеки ден по-кошмарен,ще направя компромис.благодаря ви за мненията. 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
това са снимките на колата,ако някой може да ми каже какво е това лостче над чистачките???аз ли4но мисла 4е е карана от инвалид.ина4е естествено ще споделя впечатленията си от колата,веднага щом пристигне.надявам се това да е първата седмица на януари
http://snimka.bg/album.php?album_id=82646/
http://snimka.bg/album.php?album_id=82646/
rusiq_24 написа:И според мен това е много добър избор и аз съм се насочил кам това или А3 със същия мотор.Сега съм много доволен от колата си но това TDI 131кс. с чип тунинг предполагам че ще върви колкото АБФ ама разхода ще е наполовинап.п Ще се радвам като го вземеш да споделиш впечатлението си
предполагам че тди-то ще върви пове4е градско и малко по-малко на магистралата.до сега карах фиат браво 2.0 20V добре си вървеше колицата ама като се размота на магистралата и в резервоара ставаше страшно

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
е то4но тук не позна, с 3000оборота е с 160км/4ас ,да видиш тди на магистрала какво правиico_dc написа:rusiq_24 написа:И според мен това е много добър избор и аз съм се насочил кам това или А3 със същия мотор.Сега съм много доволен от колата си но това TDI 131кс. с чип тунинг предполагам че ще върви колкото АБФ ама разхода ще е наполовинап.п Ще се радвам като го вземеш да споделиш впечатлението си
предполагам че тди-то ще върви пове4е градско и малко по-малко на магистралата.до сега карах фиат браво 2.0 20V добре си вървеше колицата ама като се размота на магистралата и в резервоара ставаше страшно

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Rabbit_TDI написа:Ако бензинката отвреме на време я караш бързо да си направиш кефа.ТДИ-то секи път го караш бързо
Ей сега даде коз на дишащите бензинови пари! Демек дизелите вървят много и харчат малко затова всеки собственик ги е гонил здраво и докато стигнат дотук вече са за боклука! Ама ние ще контрираме с поста на колегата дето не го е качвал над 2000об-значи има и такива собственици


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми то няма какво да им се случи от километрите на дизелите щото са бавнооборотни.Аз извънградско и по магистралат карам около 3000 об. че и малко отдолу-тва са 130-150,а както спомена niks76 за ПД са си 160 даже.Коза на дизела е ,че караш на малки обороти и колата ти не гори и не се хаби.Лошото на дизела на старо/особенно ако е с турбина/,че собственика като го е купувал нов с 3к-5к отгори на бензина не го е копувал да го кара 2 пъти седмично 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 50 госта