Поло 1,9д код мотора АЕФ. Какво е това?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
urii
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ispaniq

Поло 1,9д код мотора АЕФ. Какво е това?

Мнениеот urii » Пон 24 дек 2012 15:19


Моля,някоѝ който разбира да обясни какви са тези устроиства на снимките и как деистват. От устроиството с жълт цвят, излиза маркуче което влиза в другото устроиство с червен џвет на горивната помпа. Там то е свързано с въженце което в другия край е застопорено.Когато купих колата оборотите бяха такива.При запалване студен двигател 1000 оборота,след загряване /3-4минути/ падаха на 950 оборота.Преди време за 4-5 секунди оборотите се заиграха в разлика стотина оборота плюс минос.След това оборотите станаха 1100 студен мотор и 1000 топъл.Сега колата пали с една идея по лошо,да кажем ,че преди е палила на 1/4,то сега на 1/2. Можели тези устроиства да са виновни.Можели от там да регулирам. Колата е Поло 1,9д код мотора АЕФ.

Изображение
Изображение




stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1,9д код мотора АЕФ. Какво е това?

Мнениеот stivenj » Вто 25 дек 2012 8:44


Този клапан ти управлява авансатора,това на помпата дето си заретал,автоматичен смукач,като загрее и сама връща оборотите,другия клапан е за ЕГР,него го затапи с видия,виж си маркучетата да няма спукано някъде ,като работи 3-4 минути и сама трябва да връща оборотите на 900-950


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Поло 1,9д код мотора АЕФ. Какво е това?

Мнениеот Vag_activator » Вто 25 дек 2012 10:26


От както съм купил моята,е със затапен клапан на егр-а.Пали на 1100об. и като загрее е на около 1000об.
Пали от четвърт,ако има добър акумолатор и добри подгревни свещи!Естественно и стартера трябва да е в ред!
Това,че сега ти пали от 1/2 не вярвам да е от това!Пробвал съм да и смъквам оборотите под 1000,е няма такива вибрации в купето!Нарочно са направени така,и до сега съм виждал само едно поло на 850об. всички други които съм виждал си палят на 1100 и като загреят падат на 1000об. е и за това разход под 5 не съм имал.Има колеги който споделят за 4.4л/100км... може но при мойта не съм го виждал!А градско повече от 6.5л/100км не съм правил,нормално е 6л/100км градско.(това си е при моята кола,знам че на много хора може да им звучи смешен този разход...но все пак аз сипвам в резервоара и знам какво става). :да:
По скоро нещо по центровката на помпата да е.Макар че ме съмнява,предполагам си върви добре.То ако е разместен ремъка много ще се усети във вървежа,ако успее изобщо да запали де!


urii
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 22 авг 2010 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ispaniq

Re: Поло 1,9д код мотора АЕФ. Какво е това?

Мнениеот urii » Чет 27 дек 2012 22:09


Сега е без проблем.И тези обороти ме устроиват.Колата пали и се движи много добре.Разхода е около 5,2 и 6 литра на 100 километра.Но да не стане по-лошо.Хубаво е да се знае от какво са се променили оборотите.Не искам този ЕГР да го запушвам.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Поло 1,9д код мотора АЕФ. Какво е това?

Мнениеот grishitu » Пет 28 дек 2012 9:35


Колега този мотор щом пали и върви не го мисли, почнеш ли да мислиш всяко нещо по него откачаш.Това е абсурда на VW, ако усетиш че нещо не върви намери една отсечка и й смачкай мекиците или си смени филтрите. Това е наливаш и караш.


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Re: Поло 1,9д код мотора АЕФ. Какво е това?

Мнениеот Bahama man » Съб 29 дек 2012 22:36


Със същият мотор съм AEF от скоро я карам и щях да пускам тема точно за оборотите. Сутрин пали на 1100, загрява и пада на 1000, колата върви много стабилно и съм доволен от разхода. Градско е около 6.5, а извънградско с 90km/h пада под 5. С каране по магистралата 120/130 разхода е около 5.5-6. Учудих се и аз от оборотите, но явно така си е направена заводски. Вибрацийте са неизбежни, но за сметка на това в малко по-високи обороти не се усеща, че се кара дизел. На дълъг път почти няма разлиза в шума в сравнение с бензиновия двигател.

Извинявам се за офф-топика, но за да не пускам нова тема, ще попитам тук. Някой знае ли какво е това на снимката? Намерих го в кутийка в колата, чисто ново е. Мерси за отговорите предварително! Поздрави и весело посрещане не Новата година!

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Поло 1,9д код мотора АЕФ. Какво е това?

Мнениеот ventotdi » Съб 29 дек 2012 23:03


Стоп машинката на педала на спирачката се намира ;)


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Re: Поло 1,9д код мотора АЕФ. Какво е това?

Мнениеот Bahama man » Нед 30 дек 2012 22:27


Мерси колега! ;)


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Поло 1,9д код мотора АЕФ. Какво е това?

Мнениеот grishitu » Сря 02 яну 2013 12:38


ЪХЪ таман за там е това от снимката.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта