


PD 116 к.с. как да проверя актуатора на ръка
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
PD 116 к.с. как да проверя актуатора на ръка
Колата е помпа дюза 116 коня и искам да и проверя как работи актуатора. Четох че се проверява на ръка, но като се прави този тест откачва ли се вакумното маркуче? И примерно ако го движа на ръка после той ще се оправи ли сам да си затвори лопатките като колата се запали. Иначе знам че и с ВАГ Ком се прави този тест ама къде ли го четох и ми избяга и сега не мога да го намеря.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Как да проверя актуатора на ръка
На неработеща кола,по-добре леко изстинала,за да не се изгориш,бъркаш зад мотора до актуатора!Като напипаш лостчето,почваш да го раздвижваш,най-добре с ръкавица,щото е тегаво,ако му е здрава пружината.Хода му е около 1см.Да,после от пружината вътре,ще си отвори пак лопатките. 

- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Как да проверя актуатора на ръка
blade84 написа:.... Иначе знам че и с ВАГ Ком се прави този тест ама къде ли го четох и ми избяга и сега не мога да го намеря.
на 11ти канал от бейсик сетингс си го дърпа и отпуска през 10-тина секунди - така се вижда и дали вакума е наред
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Как да проверя актуатора на ръка
Мерси за бързите отговори 

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Как да проверя актуатора на ръка
Малко по-подробно за теста с VagCom
Engine running at idle.
Select the ENGINE Controller
Choose BASIC SETTINGS -04,
Choose GROUP 011 (or turbo controls from the pull-down menu)
Choose GRAPH if you want, or just watch the numbers.
The N75 duty cycle will cycle from OFF to ON every 5 seconds or so. (about 10% duty cycle to about 90% duty cycle.)
The MAP actual pressure should cycle at least 30 mbar with a stock turbo if the test is done at idle - as the ALH engines do. (less change will probably occur with a larger than stock turbo.) If the engine accelerates to 1400 rpm (as the PD engines do that I am familiar with) then the MAP should change by at least 80 mbar. I would say that most PD engines with stock turbos change about 150 mbar from min boost to max boost at 1400 rpm.
The turbo vane actuator should cycle up and down about 11-14 mbar (depends upon turbo - others may have different travel) and it should pull up firmly onto the full travel stop set screw.
You can hear a definite sound change in the exhaust - very noticeable.
If you hook up a vacuum gauge to the N75 output to the vane actuator it should change from about 2" hg vacuum (or less) to about 20" hg vacuum (or more)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта