Мнениеот batVenci » Вто 09 апр 2013 21:26
Като цяло, концептуално трябва да стане, но има някои подробности. Най-важното буталата на ААЗ не са с чак толкова голяма вдлъбнатина, както на дизелите с директна инжекция, т.е. формата на челата им е много по-близка до тази на обикновените бензинки. Оттам нагоре при използване на глава от 1,8 с карбуратор заедно, нещата се опростяват значително (не е необходима сложна електроника). Важно е да се използва съответстващ комплект междинен вал-делко, със съответна запалителна система. Разбира се, трябват малки корекции по охладителната и мазителната система (отпада турбото, имаш карбуратор с необходимост от свързване към охладителната система и т.н., но тук няма големи трудности). После може и да си газифицираш двигателя...
Все пак на практика не съм правил такъв проект, но не е трудно да се провери практическата съвместимост на частите, в повечето автоморги, предвид изобилието на тези части. Нека други колеги се изкажат за възможни големи проблеми.