значи работи нормално и после почва да дига и понижава обороти и пуши бяло и прекъсва и понякога гасне после пак е добре кода на мотора него знам на един приятел е голфа
казах му че губи центровка от колелото на коляновия .
според мен е така заштото като дръпнеш авансатора мотора заработва добре .
даете акъл
благодаря
не е от зъб4атката ,а реиката на помпата е с разбита втулка където се зака4а жилото на газта към помпата-това е реиката и на оста и има втулка която трябва да се смени и проблема ще из4езне
Според мене е центровката и моя беше така след като смених ангренажа и трябваше да даваме аванс на помпата ,за да заработи като хората,а като чета това което си написъл бая ще трябва да се мръдне ГНП-то,на мене почти 1 см се наложи да я мърдаме,защото като беше топла палеше малко по-трудно,като и дадохме аванс всичко си дойде на мястото/и топла и студена си пали от 1/4 оборот/
не е задължително да сълзи въздух пак влиза,само разклати реиката и ще стане ясно дали е от нея.ако беше само от центровканямаше да е то4но с тия признаци