VW GOLF IV 2001г. ASV (110к.с.) - въпрос за нова турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
_Ranger_
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 03 сеп 2012 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

VW GOLF IV 2001г. ASV (110к.с.) - въпрос за нова турбина

Мнениеот _Ranger_ » Нед 06 яну 2013 18:11


Здравейте, имам проблем с турбина GARRETT GT1749V. При достигане на 3000 оборота колата забива. При рязко пускане на газта се чува едно пуфтене, пърхане от въздушния филтър. Свалихме турбината и утре ще бъде пратена за ревизия. Според майстора е или запушена геометрия или актуатор.
Ако е това - ОК, но взех да си мисля ако се налага (сега или в бъдеще)там нещо друго да се прави/рециклира какво да правя? Чух доста отрицателни мнения за рециклирането като: некачествени части, високи цени и проблеми след това.
Нека хората, които са минали през този път да споделят в темата митове ли са тези неща, дали си заслужава да се харчат пари за рециклиране, има ли ли са проблеми след това и т. н.
Другият ми въпрос е от къде човек може да намери най-изгодно чисто нова турбина евентуално - VW представителство, от чужбина, ... ?
Някой запознат ли е с ориентировъчни цени?




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: VW GOLF IV 2001г. ASV (110к.с.) - въпрос за нова турбина

Мнениеот IvailoOo » Нед 06 яну 2013 19:46


'Що да е проблем да се рециклира...всичко зависи от това кой ти я прави.А цена на ново 1749v няма да ти хареса.


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: VW GOLF IV 2001г. ASV (110к.с.) - въпрос за нова турбина

Мнениеот Escap3 » Нед 06 яну 2013 19:51


Не се плаши, актуатора си им е болка



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, Google [Bot] и 33 госта