Здравейте, имам проблем с турбина GARRETT GT1749V. При достигане на 3000 оборота колата забива. При рязко пускане на газта се чува едно пуфтене, пърхане от въздушния филтър. Свалихме турбината и утре ще бъде пратена за ревизия. Според майстора е или запушена геометрия или актуатор.
Ако е това - ОК, но взех да си мисля ако се налага (сега или в бъдеще)там нещо друго да се прави/рециклира какво да правя? Чух доста отрицателни мнения за рециклирането като: некачествени части, високи цени и проблеми след това.
Нека хората, които са минали през този път да споделят в темата митове ли са тези неща, дали си заслужава да се харчат пари за рециклиране, има ли ли са проблеми след това и т. н.
Другият ми въпрос е от къде човек може да намери най-изгодно чисто нова турбина евентуално - VW представителство, от чужбина, ... ?
Някой запознат ли е с ориентировъчни цени?



VW GOLF IV 2001г. ASV (110к.с.) - въпрос за нова турбина
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: VW GOLF IV 2001г. ASV (110к.с.) - въпрос за нова турбина
'Що да е проблем да се рециклира...всичко зависи от това кой ти я прави.А цена на ново 1749v няма да ти хареса.
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: VW GOLF IV 2001г. ASV (110к.с.) - въпрос за нова турбина
Не се плаши, актуатора си им е болка
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, Google [Bot] и 33 госта