голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Мнениеот RusH_DeMoN » Чет 29 ное 2012 16:24


Колеги да попитам преди 1 седмица турбото на един приятел (голф 3 1.9ТД 75 коня 91г.) издаде багажа,и въпросът ми е дали може да се сложи от 90то коня на 75то мотор ? Пасва ли всичко и т.н . Колата започна да бара масло и да не надува маркуча във високите...




Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Относно голф 3 1.9ТД

Мнениеот policaqqq » Чет 29 ное 2012 16:57


Колекторите са различни и щуцерите за масло


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Относно голф 3 1.9ТД

Мнениеот samo_pechka » Чет 29 ное 2012 17:03


Пасва при колектори с триъгълен фланец към турбината ( при тях турбината е хваната с три болта към колектора ) , ако колектора е с трапецовиден фланец- не , филма е голям .При него се налага и преработка за ауспуха . Докато при първия вариант -не. Вече за уестгейта - ползвайте от старата ( ако е с триъгълния фланец)


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Относно голф 3 1.9ТД

Мнениеот RusH_DeMoN » Чет 29 ное 2012 17:15


Колега ако се сменят колекторите ?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Относно голф 3 1.9ТД

Мнениеот samo_pechka » Чет 29 ное 2012 17:36


Да , става .Има ги често и по Пасат Б3 1.9 ТД . Но ще ти е проблем тръбата на ауспуха, ще ти трябва и той, до катализатора. Не знам на Пасат дали става и на Голф .В противен случай- само от Голф.
П.п. Защо не се поразровите за турбо ,което да стане без "побългаряване" .Ако фланеца му е трапецовиден - вземете си от 1.6 ТД .


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Мнениеот RusH_DeMoN » Пон 10 дек 2012 20:50


Колеги турбото е сменено с такова от 75коня (същото) та въпросът ми е ,че някакви настройки на "бар-овете" или нещо трябва ли да се прави ? И при високите обороти маркуча от турбото трябва ли да става твърд (сега е съвсем леко) .. ?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Мнениеот ventotdi » Пон 17 дек 2012 12:22


Как разбра ,че на високите обороти маркуча става леко твърд ? Защото го форсираш на място. Това е грешно. Единствения точен начин е с буустметър в движение под товар , защото на твоя мотор не можеш да направиш диагностика. Ако турбото не е пипано ще си държи нормалните от 0,65 до 0,86 бара .


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Мнениеот passatfen » Пон 17 дек 2012 12:51


Колегата ventotdi е прав трябва в движение да се види с буустметър...аз също съм с ААЗ и съм пробвал на място да форсирам и се вижда , че маркуча от турбото до колектора се разширява от налягането но съм пробвал и със буустметър на място и стрелката не отчита нищо...


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Мнениеот znainainai » Пон 17 дек 2012 21:41


К14 го карам на 1.1 и имам само един проблем няма къде да му се кефя :banghead:
Тъкмо я нахъсам и трябва да спирам.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Мнениеот ventotdi » Пон 17 дек 2012 22:41


А това налягане 1,1 от колко до колко оборота го потдържаш. Пренадува ли ти на високите? На мен ми пренадуваше ... ставаше така на 2000 оборота имах 1,1 и постепенно до 4500 ставаше 1,4 . Наръгах си един буустконтролер и си нагласих налягането така ... на 2000 имам 1,1 разтоварено и потдържа до 4500 1,05 бара .... направо стана бонбон ,защото за да потдържа това налягане на високите разтоварва клапана повече и отваря изхода,а преди изхода седеше стационарен след разтоварването на 2000 оборота на 1,1 и за това на 4500 оборота имаше 1,4 .


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 дек 2012 10:06


znainainai написа:К14 го карам на 1.1..

В първия момент си помислих ,че става въпрос за 1.1 мАтор :shock и се зачудих ..малко, как е станало :!:
Най-добре е с буустконтролер, както колегата Венто каза :да: така съм чел,има предимства мн . Аз самият -нямам , но при мен се "държи" на единица без проблем дори и под як напън и товар.
Аз в момента на Голфето "върнах" на 0.75 бара налягането, "удуших" и помпата малко , че зимЪта трудно се кара :Mr Green Fun Щото след леката дупка изведнъж и малко брутално "идваше" силата на моторя и гумите превъртат грубо , уж грайфер бол :oops: ма на лъзгавото не помага ..
Иначе карам на 1 бар налягане и е супер ( с кулер от АФН) . От страх да не съсипя турбината, не смея повече от единица :oops:


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Мнениеот ventotdi » Вто 18 дек 2012 19:39


Печка , К14 слагат на 2,5 моторите на АУДИ 115 и 140 коня 5 цилиндовите им около 95 година някъде бяха.Карат се на 0,95 бара.Направи си сметка на 5 цилиндъра се кара на 0,95 , а на 4 не може ли без проблем да се кара на 1,1 или 1,2 . Няма проблеми да знаеш ... турбината е достатъчно голяма и по параметри е по голяма от студената и топлата част от VNT 15 , GT 1749 ;) . Проверил съм ги и съм убеден в това .


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 дек 2012 19:57


ventotdi написа:... турбината е достатъчно голяма и по параметри е по голяма от студената и топлата част от VNT 15 , GT 1749 ;) . Проверил съм ги и съм убеден в това .

Туй не го знаех :oops: ей затова love.vwclub винаги има човек какво да научи :beer


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Мнениеот RusH_DeMoN » Нед 13 яну 2013 20:33


Колеги моя човек пак с проблем ... :Mr Green Fun изкара един месец с това турбо,но сега до 120 набира и после няма никой ... от какво може да е проблема отново турбо или нещо по сериозно.Маслото не ми е казал колко го бара ,но разбрах,че не е както със старото доста да го гори mhihi .


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ

Мнениеот samo_pechka » Нед 13 яну 2013 21:23


Тоя мотор е прост до няма и къде .Как така не ще повече от 120?! Че то може нафта да не "стига" до ГНП ,филтър горивен? Вие каква турбина му сложихте - К14 или Т2. Замерете какво налягане бичи с пълна газ на баир, да видим дали байпаса на турбината да не е заял.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта