голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
Колеги да попитам преди 1 седмица турбото на един приятел (голф 3 1.9ТД 75 коня 91г.) издаде багажа,и въпросът ми е дали може да се сложи от 90то коня на 75то мотор ? Пасва ли всичко и т.н . Колата започна да бара масло и да не надува маркуча във високите...
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Относно голф 3 1.9ТД
Колекторите са различни и щуцерите за масло
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Относно голф 3 1.9ТД
Пасва при колектори с триъгълен фланец към турбината ( при тях турбината е хваната с три болта към колектора ) , ако колектора е с трапецовиден фланец- не , филма е голям .При него се налага и преработка за ауспуха . Докато при първия вариант -не. Вече за уестгейта - ползвайте от старата ( ако е с триъгълния фланец)
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: Относно голф 3 1.9ТД
Колега ако се сменят колекторите ?
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Относно голф 3 1.9ТД
Да , става .Има ги често и по Пасат Б3 1.9 ТД . Но ще ти е проблем тръбата на ауспуха, ще ти трябва и той, до катализатора. Не знам на Пасат дали става и на Голф .В противен случай- само от Голф.
П.п. Защо не се поразровите за турбо ,което да стане без "побългаряване" .Ако фланеца му е трапецовиден - вземете си от 1.6 ТД .
П.п. Защо не се поразровите за турбо ,което да стане без "побългаряване" .Ако фланеца му е трапецовиден - вземете си от 1.6 ТД .
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
Колеги турбото е сменено с такова от 75коня (същото) та въпросът ми е ,че някакви настройки на "бар-овете" или нещо трябва ли да се прави ? И при високите обороти маркуча от турбото трябва ли да става твърд (сега е съвсем леко) .. ?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
Как разбра ,че на високите обороти маркуча става леко твърд ? Защото го форсираш на място. Това е грешно. Единствения точен начин е с буустметър в движение под товар , защото на твоя мотор не можеш да направиш диагностика. Ако турбото не е пипано ще си държи нормалните от 0,65 до 0,86 бара .
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
Колегата ventotdi е прав трябва в движение да се види с буустметър...аз също съм с ААЗ и съм пробвал на място да форсирам и се вижда , че маркуча от турбото до колектора се разширява от налягането но съм пробвал и със буустметър на място и стрелката не отчита нищо...
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
К14 го карам на 1.1 и имам само един проблем няма къде да му се кефя
Тъкмо я нахъсам и трябва да спирам.

Тъкмо я нахъсам и трябва да спирам.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
А това налягане 1,1 от колко до колко оборота го потдържаш. Пренадува ли ти на високите? На мен ми пренадуваше ... ставаше така на 2000 оборота имах 1,1 и постепенно до 4500 ставаше 1,4 . Наръгах си един буустконтролер и си нагласих налягането така ... на 2000 имам 1,1 разтоварено и потдържа до 4500 1,05 бара .... направо стана бонбон ,защото за да потдържа това налягане на високите разтоварва клапана повече и отваря изхода,а преди изхода седеше стационарен след разтоварването на 2000 оборота на 1,1 и за това на 4500 оборота имаше 1,4 .
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
znainainai написа:К14 го карам на 1.1..
В първия момент си помислих ,че става въпрос за 1.1 мАтор


Най-добре е с буустконтролер, както колегата Венто каза

Аз в момента на Голфето "върнах" на 0.75 бара налягането, "удуших" и помпата малко , че зимЪта трудно се кара


Иначе карам на 1 бар налягане и е супер ( с кулер от АФН) . От страх да не съсипя турбината, не смея повече от единица

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
Печка , К14 слагат на 2,5 моторите на АУДИ 115 и 140 коня 5 цилиндовите им около 95 година някъде бяха.Карат се на 0,95 бара.Направи си сметка на 5 цилиндъра се кара на 0,95 , а на 4 не може ли без проблем да се кара на 1,1 или 1,2 . Няма проблеми да знаеш ... турбината е достатъчно голяма и по параметри е по голяма от студената и топлата част от VNT 15 , GT 1749
. Проверил съм ги и съм убеден в това .

- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
ventotdi написа:... турбината е достатъчно голяма и по параметри е по голяма от студената и топлата част от VNT 15 , GT 1749. Проверил съм ги и съм убеден в това .
Туй не го знаех



- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
Колеги моя човек пак с проблем ...
изкара един месец с това турбо,но сега до 120 набира и после няма никой ... от какво може да е проблема отново турбо или нещо по сериозно.Маслото не ми е казал колко го бара ,но разбрах,че не е както със старото доста да го гори
.


- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 3 1.9 ТД турбо от ТДИ
Тоя мотор е прост до няма и къде .Как така не ще повече от 120?! Че то може нафта да не "стига" до ГНП ,филтър горивен? Вие каква турбина му сложихте - К14 или Т2. Замерете какво налягане бичи с пълна газ на баир, да видим дали байпаса на турбината да не е заял.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта