дюзи или разпрасквачи-каде е проблема.2.5 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
moutful
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

дюзи или разпрасквачи-каде е проблема.2.5 тди

Мнениеот moutful » Чет 01 фев 2007 22:13


колеги дано тук ниакои сподели компетентно мнение ....колата е 2.5 тди ауди а6.....при първо палене на мотора става трудно с осезаемо тресене и продалжително вартене след като запали пушека е страшно много сякаш пали танк виждали сте какав огромен облак дига..... същото е и при мен целя гараж се пални с пушек....после като поработи мотора и загрее всичко е о кеи....не пуши...пали от ряз...има си тяга и мощност....забелязал сам че разхода се е качил малко....ако ниакои му се е случвало нека пише...




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 01 фев 2007 22:31


Ами виж първо подгряващите свещи дали работят всички. Какъв цвят е пушека? Сив или черен?


Потребителски аватар
moutful
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот moutful » Чет 01 фев 2007 22:41


ами лампата на свещтите си угасва след 5-7сек.ако има проблем сте свети постоянно...а пушека е нито бял нито черен....по скоро сив...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 01 фев 2007 22:43


абе да не ти се връща нафтата обратно в резервора :idea: това само на първона4ално запалване на сутринта ти го прави нали; и другото е пак свещи-провери ги а лампата не е интересна


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 02 фев 2007 16:42


Същите симптоми но на Астра DTL се оказаха доста сериозна разлика в компресията на цилиндрите! Дано при теб да не е това :wink:


Потребителски аватар
moutful
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот moutful » Пон 05 фев 2007 22:42


колеги значи свещите са здрави една по една ги пробвах,смених въздушния филтар....и пак при първото палене проблема си остава продалжително ъартене и много пушек тъмно сив с мирис на нафта....ПОМАГАИТЕ ДАИТЕ СЪВЕТ КАДЕ И КВО ДА ПРАВЯ


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 фев 2007 22:45


Ми занчи неизгоряла нафта-некачествен горивен процес при палене.Провери центровката като за начало/провери и акомулатора за всеки случей въпреки че е малко вероятно да е от него/.Ако центровката я проверяваш на ВАГ-Ком виж и разликата в работата на цилиндрите.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Пон 05 фев 2007 23:06


Сив пушек-т"ва ще да е неизгоряла нафта,иди да ти видят дюзите-на какво налягане отварят.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 06 фев 2007 0:42


абе да не ти е мръднала зъб4атката на коляновия вал,това е слабост на тоя мотор;я засе4ете белезите и пак пиши


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Вто 06 фев 2007 18:09


niks76 написа:абе да не ти е мръднала зъб4атката на коляновия вал,това е слабост на тоя мотор;я засе4ете белезите и пак пиши
Хм това е кофти :? И при мен има лек луфт в шпонката на вала но няма проблем.Ако е по-голям луфта обаче мърда и центровката а това не е добре. :roll:


Потребителски аватар
Popeto_89
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в колата

Мнениеот Popeto_89 » Вто 06 фев 2007 20:53


и при мен е горе долу така!Докато запали и се тресешер,след като смених 4 бр. свещи,от които 3 изгорели спря да тресе!Сега сутрин ми пари след 8-9 оборота въртене! :(


Потребителски аватар
Popeto_89
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в колата

Мнениеот Popeto_89 » Вто 06 фев 2007 20:54


и при мен е горе долу така!Докато запали и се тресешер,след като смених 4 бр. свещи,от които 3 изгорели спря да тресе!Сега сутрин ми пари след 8-9 оборота въртене! :(


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 06 фев 2007 22:26


И аз мисля, че е от центровката :roll:


Потребителски аватар
iceberg
Мнения: 142
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 13:59
Автомобил: Skoda Octavia Scout II FL
Двигател: BMM 2009
Местоположение: София

Мнениеот iceberg » Сря 07 фев 2007 0:58


Колега ето нещто което може да ти помогне: А6 2.5 140кс 96-та; пали си някога без проблеми, друг път тресе здраво, понякога го правеше дори и в движение, после се оправяше и т.н. след ходене по сервизи проблема си оставаше. оказа се че са някакви пиезо или нещто от сорта чаркалаци по мотора, след смяната на които проблема се оправи.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 07 фев 2007 9:27


Да не говориш за пиезо датчика на 3та дюза?Той също "донаглася" центровката.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта