1.9 AAZ-хидравлика

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

1.9 AAZ-хидравлика

Мнениеот bulaki » Пон 01 яну 2007 17:33


Здравейте колеги,преди 4 дни си купих Г 3 ААZ,и имам следния проблем-като запаля колата когато е студена хидравликата започва да вие като завартя волана на ляво или дясно,а като загрее се оправя и виенто изчезва,като истине пак същата работа.Кжете от къде е проблема ако някой е имал такъв проблем-за ремонт на помпата ли съм или за смяна на маслото на хидравликата?




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 01 яну 2007 18:34


по4ни с по евтиното,направо си смени маслото


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: 1.9 AAZ-хидравлика

Мнениеот fisto » Пон 01 яну 2007 20:10


bulaki написа:Здравейте колеги,преди 4 дни си купих Г 3 ААZ,и имам следния проблем-като запаля колата когато е студена хидравликата започва да вие като завартя волана на ляво или дясно,а като загрее се оправя и виенто изчезва,като истине пак същата работа.Кжете от къде е проблема ако някой е имал такъв проблем-за ремонт на помпата ли съм или за смяна на маслото на хидравликата?

Що се занимаваш с "глупости". Карай и си свири на пичетата.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 02 яну 2007 9:47


а също забравих да напиша,че маслото в казанчето много се пени и когато запаля колата сутрин трябва малко да поработи на място иначе хвърля някаква част от него през преливника на капачката на казанчето


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 02 яну 2007 12:52


а ако сипа някакво по-евтино масло,за да пробвам да ли ще е същата работа може ли?Например "Приста" или накакво подобно,да знам дали да купувам по-скъпо и какъв да е вискозитета му


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 02 яну 2007 15:37


Не си прави експерименти.Маслото май е литър.Сложи скъпото и може да те окара до края на живота на колата.Ти провери ли нивото?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 02 яну 2007 19:36


Ако става дума за хидравликата ( както подразбирам ) моят съвет е : никога не се ебавай с хидравлика и маслото за нея , че прокапе ли , понякога си е цяла епопея ( като сапунен сериал - кинти , псувни ,разправии, кинти ...... )
п.с нали знаеш, че нивото се мери при работеш двигател......


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 02 яну 2007 21:16


когато работи двигателя то непрекъснато се пени и не мога да го хвана с точност колко е,но при изгасен е на минимума,а и защо постоянно се пени?Казаха ми че не трябва да се пени.Това с пяната не се ли получава когато е много старо маслото,а и когато има въздух,ама що не спира да се пени не мога да разбера


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Вто 02 яну 2007 21:56


когато се пени взима въздух от помпата! Това ми го каза Стефан (майстора в МЕИ) оправи ми проблема човека и от тогава не се е обаждала гадната хидравлика! Ходи при него ! Ремонтче с гаранциика и няма проблеми !


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 02 яну 2007 23:18


Другия момент е, ако нивото ти е точно на прага на минимума , и понеже съдчето е малко, а циркулацията си я бива, да ти се получава завихряне /засмукване на въздух които естствено достига пак до казана и процеса се засилва...... на мен ми беше паднало до средата по едно време :oops: ( когато я купих) и не се пенеше, ама в казанчето се получаваше нещо като малък водовъртеж :wink: аиде една бутилка от вносителя на шкода ( че ми е зелено) и от тогава пей и се смей :wink:


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Сря 03 яну 2007 18:20


ама никой не можа да ми отговори защо го хвърля през преливника като е повече маслото,възможно ли е от гъсто масло?Днес купих от OMV хигтравлично масло ATF накакво си и то май е по-рядко от това в моето казанче


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Сря 03 яну 2007 20:59


До къде трябва да е маслото при работещ двигател :roll: Мойта като изгася двигателя и го прегледам е м/у мин и макс :roll:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 03 яну 2007 22:35


ами колега , ако се вярва в малко компроментирана книга на АутоПоинт за пасатите, на страница 25 пише : Палиш двигателя, поставяш гумите точно на пред и гледаш - трябва да е м/у мах и мин..... толкова.... :D


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Сря 03 яну 2007 22:41


Тенкю :D Шъ пробвам :D


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 23 яну 2007 13:56


колеги хидравликата просълзи след като смених маслото,кажете колко горе-долу ще струва ремонта на помпата или да си търся някоя по-читава 2-ра ръка ако излиза по-евтинджос?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW, venll-vr и 60 госта