Колеги днес ми се появи проблем на така да се каже една от служебните коли

...сутринта с паленето и някак се разтресе мотора като почнаха да падат оборотите нали веднага след паленето.Викам си нещо нафта сигурно връща... голема работа,ше се оправи в карането

ама не.Моторя позагря и после продължи да се усеща едно по-шумно щтракане и нервно работене от нормалното за модела и като върна газта примерно от около 2000об. и почне да падат оборотите като стигнат около 1200-300об. докато паднат до тихи мотора тръга да изкача от предницата

..тресе се здраво и се чува странен звук от турбината.Като се позаслушах звука идваше от към десния кулер викам си да не се е разцепил нещо погледнах го от долу здрав си е и не изпуска никъде цялата система.Накарах един колега да седне и да подава тяга на мотора да ослушам и огледам хубаво сичко и се оказа че като почне да падат оборотите след рязко подаване на газ маркуча преди кулера се издува и почва да спада ама някак на пулсации и се чува тоя гаден шум се едно нещо рендосва ...подобен звук като от тречотния механизъм за свободен ход на динамото.Погледнах актуатора на турбината след запалване вдига до край и така си остава,при подаване не мести геометрията грам,гасиш мотора и пада до долу.Прегледах сичко маркучаци вакуми клапани перфект,смених за проба веднага N75... същата работа и с него.На диагностиката сичко дава добре ама турбината тавани здраво надува обаче не влиза в авариен режим и незабива.Мерих управлението до клапана за геометрията си е добре,има го и като извадих маркуча от актуатора нали да не дърпа геометрията,като запаля няма шум няма тресене сичко си е на 6 и мотора работи абсолютно спокоино и сваля обороти без да тресе и каквото и да било... направо цел следобед го мислих секак и нищо ми не върза.
...за какво ми беше да зимам тв'а 2.5TDI да си го отбия сега от главата
Поздрави.
Дани