Как да запалим VW Венто 1,9ТД 96г. ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
nortrop
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Как да запалим VW Венто 1,9ТД 96г. ?

Мнениеот nortrop » Съб 10 фев 2007 15:12


Здравейте колеги, появи ни се проблем с едно венто. Алармата му се наводнила и блокира (махнахме й захранването) , а и имобилайзера е счупен в ключа - няма резервен и въртиме на стартер не може да запали.

Има ли начин да се подаде ток на някой от жиците в ГНП-то и да я запалим директно ?

1. От горната част на ГНП (от пласмасов блок) излизат две жици жълточервена и лилаво черна.

2. От средата (между тръбичките за високо налягане) излизат жълта и жълто зелена.

3. От долната част на ГНП-то излизат черна и светлокафява.

Ние подадохме ток + и - на жиците от 3 та точка малко присветка и се отказахме :oops:

По 2 ра точка подадохме пак ток, но никаква реакция ( а на голфарите този клапан, като се захрани с ток се чува чукване и колата пали :roll:

Някой може ли да помогне ?




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 10 фев 2007 15:23


Като слагах алармата алармаджията ми показа една пъпка на дясната част на помпата отгоре/като застанеш пред колата/-тя се вързва с крокодилче с плюса и пали.Ама за да си бачка колата си трябва алармаджията да разблокира изцяло имобилайзера ,или най-добре да го поправи.Обаче се чуда как така ТД 96та с имобилайзер/а не ТДИ/.


nortrop
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nortrop » Съб 10 фев 2007 15:29


Rabbit_TDI написа:Като слагах алармата алармаджията ми показа една пъпка на дясната част на помпата отгоре/като застанеш пред колата/-тя се вързва с крокодилче с плюса и пали.Ама за да си бачка колата си трябва алармаджията да разблокира изцяло имобилайзера ,или най-добре да го поправи.Обаче се чуда как така ТД 96та с имобилайзер/а не ТДИ/.

тди е май. ОК, благодаря ти ама от дясната страна отгоре на ГНП няма достъп всъщност ше погледнем , но клемичка ли е нещо или?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 10 фев 2007 15:33


Прилича на пъпка като слезна до колата ще погледна щото беше преди година като ми я показва.
P.S.Ей сега ще ти пусна снимка :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 10 фев 2007 15:44


По спомени това е имобилайзерчето :wink:
Изображение


nortrop
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nortrop » Съб 10 фев 2007 17:04


По спомени това е имобилайзерчето :wink:

Еее супер си ама това е ел.клапанчето - като се подаде + на гайката с кабела се чува чукване и колата пали при нас е друго - има нещо като това клапанче ама е по малко и е между тръбичките за високо налягане, а не като това отгоре и от него излизат две жици жълта и жълтозелена без клеми излизат направо от клапанчето, като им се подаде + не се чува чукване и не пали...


nortrop
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nortrop » Съб 10 фев 2007 17:06


Тука нещо се повтори, но при теб липсват другите жици ще трябва да ходим на майстор ама като ги знам какви са :wink:

Последна промяна от nortrop на Съб 10 фев 2007 17:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 10 фев 2007 17:07


Да не би да се е прецакало самото клапанче?Щото според алармаджията имобилайзера в ключа и алармата въздейства ърху тва,а то вероятно към клапана за влизане на нафта в помпата/те май даже са ено цяло и от там се сменя/


nortrop
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nortrop » Съб 10 фев 2007 17:10


Rabbit_TDI написа:Да не би да се е прецакало самото клапанче?Щото според алармаджията имобилайзера в ключа и алармата въздейства ърху тва,а то вероятно към клапана за влизане на нафта в помпата/те май даже са ено цяло и от там се сменя/


И аз това си мислех ама няма от какво да е прецакано, освен да му се подава специално по-малко напрежение на този модел и да сме го прецакали ние с пробите :oops:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 10 фев 2007 17:12


Съмнявам се от пробите да е заминало.Мисълта ми е че при повредата на алармата и то да си е отишло.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 10 фев 2007 22:29


каква е нафтовата помпа:бош или лукас


nortrop
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nortrop » Съб 10 фев 2007 22:47


niks76 написа:каква е нафтовата помпа:бош или лукас


Бош 0281 005004 така пише, ама все си мисля, че има начин да я запалиме - колата работеше преди това, този клапан в средата както съм го описал може и да е температурен датчик за горивото...дали може да се прецака ако му се пусне + от акумулатора, като направихме ние :oops:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 10 фев 2007 23:12


трябва да имаш същия клапан като на снимката,на него се подава с плюс,а другия долу е за нафтата която се връща към резервоара- не е интересен;и преди да палите подгреите свещите :wink:


cvrcc
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cvrcc » Нед 11 фев 2007 20:44


mod edit: brabusКИРИЛИЦА!

ne puskai nikakvi kabel4eta 6te preebe6 ne6to.az moga da zapalia kolata no sled 16.02.


nortrop
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nortrop » Нед 11 фев 2007 22:08


niks76 написа:трябва да имаш същия клапан като на снимката,на него се подава с плюс,а другия долу е за нафтата която се връща към резервоара- не е интересен;и преди да палите подгреите свещите :wink:

Tочно същият клапан, като на снимката, (но по-малък) се оказа, че не работи - сменихме го и всичко е ОК запали. Но запали с обикновен ключ, а не с оригиналният (счупеният) с чип, който беше - значи не е имала имобилайзер :roll:
Благодяря ви за помощта колеги!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта