Сега,отваряш капака и гледаш маркучето,което влиза онова кръгло нещо (актуатора) на турбината.Запали колата,извади тоя маркуч и си го сложи на пръста и виж дали смуче(накарай някой да подаде малко газ да може да засмуче по-силно).Ако не-почваш да го проследяваш,някъде е спукан,а ако смуче,загаси колата и от същото това нещо (актуатора) надолу тръгва едно като шпилка (този "лост" ти придърпва геометрията) пробвай с пръсти да го местиш нагоре надолу...99% съм сигурен,че няма да успееш да го мръднеш (дърпай здраво,не се плаши),за това се опитай първо да го размърдаш на ръка,ако не успееш-изкарай я някъде извънградско и я форсирай до 4000 оборота доста пъти.Ама даваш газ,форсира се и я оставяш пак да паднат оборотите,после пак до 4000,за да може да се размести тая геометрия.Ако и тогава не може,трябва да се свали да се почисти,не е трудно,ама я закарай в сервиз.Остава и един много минимален вариант,вакуумната мембрана в актуатора да е спукана и да имаш вакуум и да се мести геометрията,пак няма да се прави свръзката.С две думи-пробвай това,което ти казах и ако няма ефект я закарай на майстор :)
ПП Не се плашункай,това е често срещано явление и се появява точно заради това,че не я настъпваш,а он си иска мачкане
Сега виждам какво си написал.Турбината няма как да не надува изобщо,за да не надува изобщо,трябва да е блокрала

и е прав,че тоя маркуч става на камък като се форсира.Ясно е,че се е зацапала в затворено положение и не позволява да минават голям обем изгорели газове. Ти си написал за лостчето,аз ти обясних как става номера.А колегата има предвид,че ако я мачкаш повече няма да се зацапа,ама при така описан проблема и с омасляването,май ще си за нов ойлюф...