Имам въпроси относно TDI двигателите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Имам въпроси относно TDI двигателите

Мнениеот kompresor » Пон 04 фев 2013 20:50


:arrow Има ли екземпляри 1Z с променлива геометрия на турбината ?
От 1Z до 1Z може ли да има разлика във въртящия момент, конете и от там вървежа?
:arrow Как е по-добре:
-да се вземе 1Z и да се чипне
-да се вземе AFN(AEL) и да се чипне
:arrow Каква е разликата между 1Z и AFN(AEL) в какво се изразява тя освен червеното `I` и 110-те коня?
:arrow Ако на 1Z се сложи компютър от AFN и се чип-не става ли по - динамична отколкото само 1Z да се чипне?
:arrow Кой е по - икономичен при спортно каране (тормоз до долу) 1Z или AFN ?
:arrow Вярно ли е че като се чипне 1Z или AFN тръгва осезаемо по - добре и му пада разхода , чувал съм 5 до 6 градско ?




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Имам въпроси относно TDI двигателите

Мнениеот dobrin » Пон 04 фев 2013 21:13


За всеки един от шестте ти въпроса:
:search
:search
:search
:search
:search
:search



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58, Пешо2004 и 37 госта