TURBO AFN

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

TURBO AFN

Мнениеот trohata » Вто 06 фев 2007 13:54


Момчета дайте някой майстор който да ми свали Турбото за да го занеса в РеалТурбо да го изчистат и после пак да го качи ?
В Реал искат 120лв.за почистването но колко приблизително ще ми струва демонтажа и монтажа? Ако някой го е правил нека сподели ще съм много благодарен
Двигатела е AFN!




Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Вто 06 фев 2007 14:25


В Пловдив това "удоволствие" струва 150-180 лв-всичко.Правят го доста сервизи,въпроса е дали това ти е проблема.Говорим за AFN,tdi,1,9


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Вто 06 фев 2007 14:34


А в СОФИЯ никой ли няма !


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Вто 06 фев 2007 23:39


Колега ако имаш интерес ще питам утре моя майстор. Той в момента ми прави основен ремонт на колата и ми провери и почисти турбото.Може да каже някоя добра цена но е в Пловдив.Двигателят ми е същият .


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Сря 07 фев 2007 0:31


мога да ти дам телефона на моя майстор и ако решиш да се обадиш и да се разберете и за пари и за удобно време
0888506538 Десо се казва човека и предполагам ще останеш доволен ,аз до са не съм имал оплаквания от него -добре работи според мен ,казваш че си му зел телефона от Стоян от пица хът ако нещо те пита
звънни и поговори ко ще иска и дали на теб ще ти хареса това което ще ти каже!


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Сря 07 фев 2007 10:34


sasho_mf написа:Колега ако имаш интерес ще питам утре моя майстор. Той в момента ми прави основен ремонт на колата и ми провери и почисти турбото.Може да каже някоя добра цена но е в Пловдив.Двигателят ми е същият .

На колко километра си че се е наложило основен ? Компресия ли нямаше?колко горе долу излиза тези интервенция в парично изражение ?


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Сря 07 фев 2007 16:55


И аз проявявам интерес към въпроса на KRISTIAN112 !!!! Понеже темата е чистене на турбина,ми се струва,че това чистене си е жива профилактика,а реалния проблем с мощността е другаде.Така че нека SASHOMF каже за ремонта.Абе мисля си въобще,че нашите колици май си искат по-основен ремонт.Аз чистих турбина миналата седмица-колата наистина тръгна по-добре.Чистих турбина и преди 6 месеца-изкара 2 седмици и пак мъки.Да видим колко ще задържи тоя път.Със SASHOMF koментирахме прекъсване на мощността в друга тема-ако осн. ремонт е начина-лошо.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 07 фев 2007 17:57


Да ама основния ремонт няма да реши проблема.Тия коли издържат доста до основен ремонт/по думите на никс76 500-600-к километри/.Работат е там че с времето ена сюрия датчици,центровки,маркучета и т.н. са се разбрицали.Ако искаш да ти тръгне колата трябва да идеш на найстина добър дизелджия да се позанимава с нея.Иначе за основен можеш да видиш колко/и дали изобщо/ти духа от щеката на маслото :wink: А и да смениш бензиностанцията :idea:


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Сря 07 фев 2007 18:17


От щеката на маслото не духа-проверих на студена кола,обаче от капачката на маслото на загрят двигател-пръска масло-кво е това? Нафтата е OMW.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 07 фев 2007 20:58


Това, че пръска от капачката, но не духа не е серизоен проблем. Въпреки че зареждаш от OMV, не е лошо да заредиш от друго място - просто за пробата.


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Сря 07 фев 2007 23:19


pike написа:И аз проявявам интерес към въпроса на KRISTIAN112 !!!! Понеже темата е чистене на турбина,ми се струва,че това чистене си е жива профилактика,а реалния проблем с мощността е другаде.Така че нека SASHOMF каже за ремонта.Абе мисля си въобще,че нашите колици май си искат по-основен ремонт.Аз чистих турбина миналата седмица-колата наистина тръгна по-добре.Чистих турбина и преди 6 месеца-изкара 2 седмици и пак мъки.Да видим колко ще задържи тоя път.Със SASHOMF koментирахме прекъсване на мощността в друга тема-ако осн. ремонт е начина-лошо.

В Темата Вибрация в купето са постнал снимки на това което ми се случи в раздела за пасати.
Но все пак ето какво стана .Блокира единият повдигач нарани разпределителния вал от недобрата работа на мотора вероятно се чупи и един клапан удря и буквално се заварява в буталото .Пърчета от него леко надират блока и смазват едната дюза мисля на втори цилиндър.До момента на повредата автомобилът вървеше отлично с нулева загуба на масло и нормален разход на гориво просто колата беше да кажем по-шумна.Цени на разни части като при някой от тях има отстъпки.Между другото научих че пасата е с различи цилиндри два по два са еднакви.
Нова глава 820лв
Нов рапределителен вал 250лв
Нови бутала 2 по193 и 2 по 165лв
Феродов диск на съединителя(профилактично)122лв+ лагер 28лв
Биела втора употреба 100лв
Дюза втра употреба 80лв
Нови клапани не им знам цената
Хидравлични повдигачи нови 8 по 11,5лв
И други като сегменти нови гарнитури,стъргане на блока картерна ламарина 50лв
ОБЩО 2700 ЛВ
РАБОТО 450 ЛВ
ТОТАЛ 3150
Надявам се че към понеделник или вторник колата ще заработи,ще пиша пак тогава какво е станало.


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Сря 07 фев 2007 23:21


Колкото до турбината ми майсторът беше учуден колко добре е запазена даже не беше сигурен дали не е сменяна.Оказа се че е същата година на производство като но колата.


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Чет 08 фев 2007 4:06


Уффф много неприятна цифра! Съжелявам че ти се е наложило!
Дано след ремонта минеш много много безавариини километри!


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Чет 08 фев 2007 4:10


и от какво подяволите се е получило това разбра ли ?
казваш нормално върви не харчи масло и изведнъж такива сериозни повреди ?!?! майстора каза ли нещо за причината ?


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Чет 08 фев 2007 4:36


май много въпроси станаха ама съм притеснен и аз !
Значи :
и при мен има вибрация на студен мотор.незнам дали да го нарека вибрация или по скоро нещо по изпускателната система не ми е наред.Когато запаля на студено (сутрин)се чува шум като че некъде по изпускателната система леко опира в купето.Като изляза от колата не се чува нищо! Мисля си че може да е от изпускателната защото като натисна с крак тръбата ауспуха надолу и шума исчезва.Като я купих не беше така.Това и е първата зима при мен и освен това на мен това ми е първия дизел.Чета доста но нямам почти никакви лични впечетления от поведението на дизелов автомобил . При теб подобна ли беше ситуацията или самия двигател беше по шумен ? ако да - може ли да се вземат някакви адекватни превантивни мерки преди да се е случило лошото ?
Ще съм благодарен на всякакви мнения по въпроса!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта