Момчета дайте някой майстор който да ми свали Турбото за да го занеса в РеалТурбо да го изчистат и после пак да го качи ?
В Реал искат 120лв.за почистването но колко приблизително ще ми струва демонтажа и монтажа? Ако някой го е правил нека сподели ще съм много благодарен
Двигатела е AFN!
TURBO AFN
мога да ти дам телефона на моя майстор и ако решиш да се обадиш и да се разберете и за пари и за удобно време
0888506538 Десо се казва човека и предполагам ще останеш доволен ,аз до са не съм имал оплаквания от него -добре работи според мен ,казваш че си му зел телефона от Стоян от пица хът ако нещо те пита
звънни и поговори ко ще иска и дали на теб ще ти хареса това което ще ти каже!
0888506538 Десо се казва човека и предполагам ще останеш доволен ,аз до са не съм имал оплаквания от него -добре работи според мен ,казваш че си му зел телефона от Стоян от пица хът ако нещо те пита
звънни и поговори ко ще иска и дали на теб ще ти хареса това което ще ти каже!
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
sasho_mf написа:Колега ако имаш интерес ще питам утре моя майстор. Той в момента ми прави основен ремонт на колата и ми провери и почисти турбото.Може да каже някоя добра цена но е в Пловдив.Двигателят ми е същият .
На колко километра си че се е наложило основен ? Компресия ли нямаше?колко горе долу излиза тези интервенция в парично изражение ?
И аз проявявам интерес към въпроса на KRISTIAN112 !!!! Понеже темата е чистене на турбина,ми се струва,че това чистене си е жива профилактика,а реалния проблем с мощността е другаде.Така че нека SASHOMF каже за ремонта.Абе мисля си въобще,че нашите колици май си искат по-основен ремонт.Аз чистих турбина миналата седмица-колата наистина тръгна по-добре.Чистих турбина и преди 6 месеца-изкара 2 седмици и пак мъки.Да видим колко ще задържи тоя път.Със SASHOMF koментирахме прекъсване на мощността в друга тема-ако осн. ремонт е начина-лошо.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Да ама основния ремонт няма да реши проблема.Тия коли издържат доста до основен ремонт/по думите на никс76 500-600-к километри/.Работат е там че с времето ена сюрия датчици,центровки,маркучета и т.н. са се разбрицали.Ако искаш да ти тръгне колата трябва да идеш на найстина добър дизелджия да се позанимава с нея.Иначе за основен можеш да видиш колко/и дали изобщо/ти духа от щеката на маслото
А и да смениш бензиностанцията 


- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
pike написа:И аз проявявам интерес към въпроса на KRISTIAN112 !!!! Понеже темата е чистене на турбина,ми се струва,че това чистене си е жива профилактика,а реалния проблем с мощността е другаде.Така че нека SASHOMF каже за ремонта.Абе мисля си въобще,че нашите колици май си искат по-основен ремонт.Аз чистих турбина миналата седмица-колата наистина тръгна по-добре.Чистих турбина и преди 6 месеца-изкара 2 седмици и пак мъки.Да видим колко ще задържи тоя път.Със SASHOMF koментирахме прекъсване на мощността в друга тема-ако осн. ремонт е начина-лошо.
В Темата Вибрация в купето са постнал снимки на това което ми се случи в раздела за пасати.
Но все пак ето какво стана .Блокира единият повдигач нарани разпределителния вал от недобрата работа на мотора вероятно се чупи и един клапан удря и буквално се заварява в буталото .Пърчета от него леко надират блока и смазват едната дюза мисля на втори цилиндър.До момента на повредата автомобилът вървеше отлично с нулева загуба на масло и нормален разход на гориво просто колата беше да кажем по-шумна.Цени на разни части като при някой от тях има отстъпки.Между другото научих че пасата е с различи цилиндри два по два са еднакви.
Нова глава 820лв
Нов рапределителен вал 250лв
Нови бутала 2 по193 и 2 по 165лв
Феродов диск на съединителя(профилактично)122лв+ лагер 28лв
Биела втора употреба 100лв
Дюза втра употреба 80лв
Нови клапани не им знам цената
Хидравлични повдигачи нови 8 по 11,5лв
И други като сегменти нови гарнитури,стъргане на блока картерна ламарина 50лв
ОБЩО 2700 ЛВ
РАБОТО 450 ЛВ
ТОТАЛ 3150
Надявам се че към понеделник или вторник колата ще заработи,ще пиша пак тогава какво е станало.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
май много въпроси станаха ама съм притеснен и аз !
Значи :
и при мен има вибрация на студен мотор.незнам дали да го нарека вибрация или по скоро нещо по изпускателната система не ми е наред.Когато запаля на студено (сутрин)се чува шум като че некъде по изпускателната система леко опира в купето.Като изляза от колата не се чува нищо! Мисля си че може да е от изпускателната защото като натисна с крак тръбата ауспуха надолу и шума исчезва.Като я купих не беше така.Това и е първата зима при мен и освен това на мен това ми е първия дизел.Чета доста но нямам почти никакви лични впечетления от поведението на дизелов автомобил . При теб подобна ли беше ситуацията или самия двигател беше по шумен ? ако да - може ли да се вземат някакви адекватни превантивни мерки преди да се е случило лошото ?
Ще съм благодарен на всякакви мнения по въпроса!
Значи :
и при мен има вибрация на студен мотор.незнам дали да го нарека вибрация или по скоро нещо по изпускателната система не ми е наред.Когато запаля на студено (сутрин)се чува шум като че некъде по изпускателната система леко опира в купето.Като изляза от колата не се чува нищо! Мисля си че може да е от изпускателната защото като натисна с крак тръбата ауспуха надолу и шума исчезва.Като я купих не беше така.Това и е първата зима при мен и освен това на мен това ми е първия дизел.Чета доста но нямам почти никакви лични впечетления от поведението на дизелов автомобил . При теб подобна ли беше ситуацията или самия двигател беше по шумен ? ако да - може ли да се вземат някакви адекватни превантивни мерки преди да се е случило лошото ?
Ще съм благодарен на всякакви мнения по въпроса!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта