


голф 4 1.9тди, 90к.с, 4motion Висока консумация
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
голф 4 1.9тди, 90к.с, 4motion Висока консумация
Здравейте, наскоро си взех въпросното голфче, което е 2000г. 1.9тди, 90к.с, 4motion.При замерване с мултицет на клемата на акумолатора на 10 амперовия обхват мултицета ми показа 0,35A.Замерването направих поради бързото падане на акумолатора.След тези показания започнах да вадя предпазителие един по един за да видя къде ще изчезне консумацията, но уви не изчезна при нито един от извадените предпазитали. Консумацията изчезна,когато откачик 110 амперовия кабел(така поне пише), който се намира на плюсовата шина на акумулатора. Другото, което забелязах е ,че при неработещ плафон на предна дясна врата(този който свети червено и бяло когато вратата е отворена),започнах да меря с мултицета напрежението на буксата и какво да видя 5v. След това замерих едното пинче към маса и показанията бяха 12v.Като замерих другото пинче към маса 5v. Оказа се ,че кабелчето за маса вече не е такова и по него вървят 5v.Също така не ми свети и плафона в багажника,но там нямам никакво напрежение.Ако някои има идея какво се случва моля да сподели.Поздрави.
- Alex_ace
- Мнения: 154
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 21:23
- Автомобил: Golf 4 1.6
- Двигател: AKL
- Местоположение: Бургас
Re: Висока консумация при голф 4
Здравей колега - 350мА е огромна консумация
Щом не изчезва тази консумация при извадфени всички предпазители ( тези в купето) - утечката ти идва някъде преди таблото - между акумолатора и него . На акумолатора търябва да имаш 2-3 мошни предпазителя - вади тях и виж в коя верига ти е консумацията( утечката). Ще се насочиш по кои кабели да търсиш скапана изолация и т.н - някъде в коша на мотора най вероятно. А колкото до плафоните - в някоя врата (виж в шофюрската) има мойе би повредено микроключе на бравата ( счупени спойки и т.н) .Сваляш кората и гледаш бравата с ключето - ето линк как се прави и какво да търсиш : http://www.taligentx.com/passat/images/ ... &u=26|0|... . Успех и поздрави 


-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: Висока консумация при голф 4
Алекс, като си по навътре за тази прословута брава с микроключета, аз стигнах донякъде и ме спряха тези торсове 20 отстрани на вратата. Да имаш идея къде се намират, щото големите вериги не продават такива размери или не съвпадат шлиците - ситни са при мен. Ще ти бъда благодарен!!!!! 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Висока консумация при голф 4
Инструмента не е торкс,а е дванадесетостен.Конрад нямате ли там?
До Автора на темата:Изключи радиото от буксата му и потърси за включен някъде допълнително монтиран усилвател!
До Автора на темата:Изключи радиото от буксата му и потърси за включен някъде допълнително монтиран усилвател!
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Висока консумация при голф 4
kibo_tom_8440 написа:Алекс, като си по навътре за тази прословута брава с микроключета, аз стигнах донякъде и ме спряха тези торсове 20 отстрани на вратата. Да имаш идея къде се намират, щото големите вериги не продават такива размери или не съвпадат шлиците - ситни са при мен. Ще ти бъда благодарен!!!!!
На черни връх до Аутоплюса има едно магазинче, там има от птиче мляко от към инструменти. Номера е между 66 и 70 някъде. Инструмент да искаш

- ABF95
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
- Автомобил: Golf 3 GTI 16V
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: София
Re: Висока консумация при голф 4
А някой зне ли колко приблизително е нормалната консумация?
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Висока консумация при голф 4
Благодаря на всички отзовали се.Мощните предпазители ги махах но нищо относно радиото извадих и двете букси и антената и нищо.Според мен става нещо в предна дясна врата, защото там както съм писал по горе по кабелчето което трябва да е маса вървят 5v.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Висока консумация при голф 4
da на този въпрос ще отговоря: нормалната консумация на ток в покой когато си заключил колата с дистанционното зависи от много неща, но колко ще бъде допустимия максимум теб те интересува ето какво казват акумулаторджий като си купиш нов акумулатор и го закараш да ти заверят гаранционната карта , на мен поне това ми казаха ако консумацията в покой е над 50 милиампера т.е. 0.05А не ти заверяват гаранцията и нямаш такава за акумулатора , това го пише и в упътването или пдфа на Бош акумулаторите като там е дадена стойност от 55ма ако консумацията е под 50мА всичко е наред и имаш гаранция .... нормалната консумация била между 30-40ма така ми каза пича от сервиза ... мойта беше на границата та ми я завери (ама пича допусна грешка при меренето премери ми оттечката при изключена аларма а тогава тя е по малко поне при мен
после аз си я премерих както трябва и видях че пак съм горедолу в нормите ...
така ... играчката с меренето съм я играл много пъти и е много трудно да хванеш къде е ето до какво съм стигнал като извод ток черпи компа на колата и радиото по всяко време нали имат памети и за тях предполагам , алармената система черпи ток само когато е включена когато е в сенд бай не черпи почти нищо , обаче тук идва проблема зависи от алармата клко ще бъде този ток ако алармата ти е хубава а не някой боклук тока трябва да е под 30ма колкото по малко толкова по добре обаче това не е така ако имаш към алармата закачени обемни датчици това не е лошо ама те също гълтат ток и то не малко перпетомобиле няма .... на баща ми алармата е към 100ма някой италиански са и повече ... затова кавам че тока на утечка варира от това колко работи имаш включени като електроника , колкото повече електроника толкова по голям ток на утечка , махаш радиото и алармата и тока може би ще ти дойде в нормите , но никой от нас не го иска това ... за да имаш 300ма най вероятно някъде имаш задействало реле което седи постоянно включено а може би и повече от едно това обикновенно най често става при алармите от там идва този голям ток на утечка , но не само от там всеки електронен блок в който има процесор черпи такъв ток било за памет или нещо друго , предполагам че и АБС модула и СРС ербега също черпи казвам предполагам щото нямам и не съм ги мерил, аз установих че при мен електрониката за джамците и централното за заключване също черпи ток но немците така са го направили че като заключиш колата тока към тях спира или е прекомерно малък та не мога да го хвана с мултицета а черпят ток когато колата е отключена незнам защо но така установих

така ... играчката с меренето съм я играл много пъти и е много трудно да хванеш къде е ето до какво съм стигнал като извод ток черпи компа на колата и радиото по всяко време нали имат памети и за тях предполагам , алармената система черпи ток само когато е включена когато е в сенд бай не черпи почти нищо , обаче тук идва проблема зависи от алармата клко ще бъде този ток ако алармата ти е хубава а не някой боклук тока трябва да е под 30ма колкото по малко толкова по добре обаче това не е така ако имаш към алармата закачени обемни датчици това не е лошо ама те също гълтат ток и то не малко перпетомобиле няма .... на баща ми алармата е към 100ма някой италиански са и повече ... затова кавам че тока на утечка варира от това колко работи имаш включени като електроника , колкото повече електроника толкова по голям ток на утечка , махаш радиото и алармата и тока може би ще ти дойде в нормите , но никой от нас не го иска това ... за да имаш 300ма най вероятно някъде имаш задействало реле което седи постоянно включено а може би и повече от едно това обикновенно най често става при алармите от там идва този голям ток на утечка , но не само от там всеки електронен блок в който има процесор черпи такъв ток било за памет или нещо друго , предполагам че и АБС модула и СРС ербега също черпи казвам предполагам щото нямам и не съм ги мерил, аз установих че при мен електрониката за джамците и централното за заключване също черпи ток но немците така са го направили че като заключиш колата тока към тях спира или е прекомерно малък та не мога да го хвана с мултицета а черпят ток когато колата е отключена незнам защо но така установих
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Висока консумация при голф 4
друго което може да ти е полезно тъй като зарядния ток на акумулатора е 1/10 от капацитета му от там изхождам че допустимия ток на утечка би трябвало да е 1/1000 от капацитета на акумулатора т.е ако имаш 50Ah акумулатор , максималния му заряден ток ще бъде 5А а тока на утечка допустимия 50ма ... предполагам че така се смята .... сега за твоя случай ако имаш 73Ah акумулатор съответно 7.3А на 73ма утечка допустими ... значи при ток на утечка 300ма както е при теб излиза че ако си вземеш 300Ah акумулатор не би трябвало да те притеснява вече тоя ток.... шегувам се определено трябва да намериш къде е проблема и да го отстраниш , това го давам просто за информация
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Висока консумация при голф 4
Колега, това с ваденето на бушоните един по един не става.
Правиш схема и ги вадиш всичките. След това почваш да ги редиш по схемата и гледаш къде ще ти се появи показанието на ампермера. Защо го казвам ли? Защото някои консуматори се захранват от две места. Например таблото. В подобен случай, като извадиш единия бушон, консуматора започва да си търси плюс по другото захранване и не можеш да го хванеш. Играл съм го и за това го споделям.
Брах ягоди преди време като теб и се оказа, че не съм щипнал хубаво голямата букса в шофьорската врата. Просто скобата, дето я притиска не съм я защипал докрай. Помня, че едвам го открих тогава.
Не забравяй, че консумацията се мери, като изчакаш малко, след като си закачил плюса. В началото е доста голяма, но след няколко секунди си идва на място.
Правиш схема и ги вадиш всичките. След това почваш да ги редиш по схемата и гледаш къде ще ти се появи показанието на ампермера. Защо го казвам ли? Защото някои консуматори се захранват от две места. Например таблото. В подобен случай, като извадиш единия бушон, консуматора започва да си търси плюс по другото захранване и не можеш да го хванеш. Играл съм го и за това го споделям.
Брах ягоди преди време като теб и се оказа, че не съм щипнал хубаво голямата букса в шофьорската врата. Просто скобата, дето я притиска не съм я защипал докрай. Помня, че едвам го открих тогава.
Не забравяй, че консумацията се мери, като изчакаш малко, след като си закачил плюса. В началото е доста голяма, но след няколко секунди си идва на място.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Висока консумация при голф 4
Благодаря колеги,това с предпазителите определено ще го пробвам, но сега се стъмва рано( на работа съм до 17,30) а в гаража нямам услови да работя. Когато открия проблема непременно ще пиша.Поздрави.
- Alex_ace
- Мнения: 154
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 21:23
- Автомобил: Golf 4 1.6
- Двигател: AKL
- Местоположение: Бургас
Re: голф 4 1.9тди, 90к.с, 4motion Висока консумация
Колегата е прав - някой неща са с двустранно захранване - примерно музиката . Направи схема на предпазителите и ги махаш всичките. За да не ходиш до акумол. всеки пътр - мери направо на гнездата на предпазителите(бъркай с щеките на перибора ).Дръпни от замунда Autodata 3.18 - там ги има подробни схеми с предпазители и релета на колата , също и схемите на таблото
Опитай и да я закачиш на vag com - може и там да покаже нещо по възлите - central lochking и т.н .Търси ще зима иде а дизелите искат корав акумолатор
Поздрави.


- ABF95
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
- Автомобил: Golf 3 GTI 16V
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9тди, 90к.с, 4motion Висока консумация
Да, потвърждавам и аз Голф4 2002 бензин: фабрична аларма и фабричен касетофон + CD Changer, без модул за вдиганена стъкла.
При свързване на акумулатора консумацията е 450mA след 4-5 секунди спада на 250mA след още няколко секунди спада на 35mA като включа алармата става 40mA.
В потвърждение на колегата /i3v3a3n/
Просто когато се прави измерването трябва да се изчака малко ~10s, а схемата с ваденето на всички бушони е най-лесния вариант.
При свързване на акумулатора консумацията е 450mA след 4-5 секунди спада на 250mA след още няколко секунди спада на 35mA като включа алармата става 40mA.
В потвърждение на колегата /i3v3a3n/
Просто когато се прави измерването трябва да се изчака малко ~10s, а схемата с ваденето на всички бушони е най-лесния вариант.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: голф 4 1.9тди, 90к.с, 4motion Висока консумация
Дам като закача мултицета, първоначалната консумация при мен е 700-800mA,но колкото и да чакам не пада под 350mA и това си е.В събота, ще имам време и ще извадя всички бушони.Поздрави.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: голф 4 1.9тди, 90к.с, 4motion Висока консумация
Здравейте колеги,днес извадих всички бушони и започнах да меря за утечка напрово в гнездата на предпазителите,на бушон 38 имам консумация 80mA това е предпазителя за плафона в багажника,(който не свети) и за централното заключване, ако имате идея от къде да почвам да разглобявам моля да ми споделите.Поздрави.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], tyhrh и 31 госта