1Z не пали РЕШЕНО И ПРОДЪЛЖЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

1Z не пали РЕШЕНО И ПРОДЪЛЖЕНО

Мнениеот velinsl » Нед 23 сеп 2012 13:52


Снощи както си обикалях и изведнъж колата загасна, помисли, че е заминал съединителя, щото отдавна има признаци. Обаче след това не можа да запали. Долях нафта н, която донесе приятел щото мислех, че есвършила(въпреки, че като тръгвах показваше 28литра около) не стана. Прибрах го сутринта на теглене. Сутринта пробвах първо цедката в резервоара не беше запушена. Позавъртях още малко и не ще да пали и неще.
Пуснах му една жица и ккаво ми показа

(1) 00575 - intake manifold pressure
-----17-10 control difference - intermittent (предполагам е защото правих диагностиката на незапален двигател)
(2) 01268 - Quantity adjuster (N146)
-----17-10 control difference - intermittent (аналогично на първата)
(3) 00553 Mass air flow sensor (G70)
-----31-10 - open or short to ground - intermittent (тая грешка предполагам също не е фатална, още като я взех бараката дебитомера не щеше да дава 850 еденици, 840 да, ама 850 никога, което не пречи да му навъртя едни около 8000км)
(4) 65535 - Internal control module memory Error
-----00-00 - -

За първите три грешки си каах мнението на неексперт, меко казано. Обаче третата грешка ме шокира 65535 - за нея пише "Еngine control module (ECM) - DEFECTIVE".
Имам следните въпроси
1. Възмоно ли е грешка 3 да е породила грешка 4?
2. Грешка 4 дали ще мине само със изключване от акумулатора или ще трябва "нов"?(аз мисля, че не но нека по-запознати да кажат).
3. Възможно ли е някое от действията ми през ноща да е породило грешка 4?

Последна промяна от velinsl на Съб 09 фев 2013 20:17, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот velinsl » Нед 23 сеп 2012 15:59


Малко развитие и нови въпроси. Като поразгледах малко теми във форума свързани с тази грешка ми излезе ето тази тема в дизел-форума http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=27&t=245.
Излязох поогледах и открих цепнато маркуче на снимка 111
111.JPG
Относно първия въпрос
положение края му. Отрязах скъсаното и го нахулих пак. Затегнах го със "миша опашка" - просто това имах под ръка. На същото маркуче снимка 222
222.JPG
влиза в ЕКУ-то може ли да се замени само това маркуче или трябва и да се отваря и ЕКУ-то за да се сменя МАП-сензора вътре? Защото ми се струва, че в този край от ЕКУ-то излиза твърда тръбичка, на която е закачето маркучето.
Нормално състояние на въздухопроводите ли е това на снимка 333?
333.JPG


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: 1Z не пали

Мнениеот 110afn » Нед 23 сеп 2012 17:33


От това цепнатото маркуче, което после отива в компа, ти прави първата грешка 575 и пренадува. От другата страна на "тръбичката" на компа продължава вътре друго маркуче до мапсензора
А реле 109 гледа ли?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Нед 23 сеп 2012 17:41


Не съм. Утре ще го видя това реле. Какво точно тярбва да му гледам или да го пробвам с някво здраво такова?
А докато движеше не ми е пренадувало. Както вървя спря и повече не запали.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 1Z не пали

Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 23 сеп 2012 17:46


Сложи друго реле 109 за проба.


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1Z не пали

Мнениеот Ivelin » Нед 23 сеп 2012 17:54


Колега просто погледни дали когато дадеш на контакт ти светва лампата за подгревните свещи. Ако не светва поне за малко вероятността да е реле 109 е голяма :).


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Нед 23 сеп 2012 18:36


Светва. Поне това съм забелязал. И още нещо забравих да добавя надух маркучето от края 111 - няма изпускане на въздух. За това май утре ще пробам с реле 109 ли някой друг датчик.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 1Z не пали

Мнениеот ifidik » Нед 23 сеп 2012 21:20


отвори компютъра.най вероятно е пълен с масло.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Нед 23 сеп 2012 22:05


ifidik написа:отвори компютъра.най вероятно е пълен с масло.

Днес се мъчих да го направя това, ама заради маркучето вътре, не заради масло. Ако бях отделил буксата със 100-те кабела можеше и да видя нещо.
Как се откача тая букса?
Достраша ме да не я счупя, че после си еб@ло майката.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1Z не пали

Мнениеот milmar » Пон 24 сеп 2012 12:51


Напъва се един вид закопчалка от типа плъзгач. Трябва да се изтика успорено на самия куплунг , но огледай в коя посока .Напръскай добре с VD40 защото заклинава от прашуляци и от времето :) .


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Пон 24 сеп 2012 18:09


Резултатите от днес
Дойде един приятел, да пробвам с неговото реле 109 - и с него не става.
Забелязахме обаче теч от горивната помпа - стича се точно между двата основни блока - блока на помпата и вдясно от нея(когато си с лицето към двигателя) до нея има един блок с един "дебел" датчик "на покрива".
Развихме тръбиката към 3-та дюза от страна на дюзата завъртяхме - даже не прокапа.

Свалил съм ЕКУ-то за отваряне, но гидорията ми се оказа слаба. Утре ще пробвам с гидорията на един приятел. При условие че има този теч има ли смисъл да го отварям - все пак последната грешка трябва да бъде оправена, от друта страна когато надух маркучето - нямаше "пробив"?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1Z не пали

Мнениеот milmar » Пон 24 сеп 2012 19:42


Компа не знам дали е нужно, но ГНП е задължително да се отвори :D .


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Вто 25 сеп 2012 17:42


Днес отворих компа. Сухв смисъл очаквах вътре да е целия като полят с двигателно масло - беше чист като нов, дори и планките.
Развих маркучето огъвах го суках го с цел да открия пробойна - няма. Обърнах го малко с тръбичката на МАП-сензора ако там има масло да изтече за около 5 секунди - не просълзи, въпреки че крайчеца беше леко омаслен.

Днес платих гражданската на газовия.
Тоя пасат ще ме направи майстор на дизеловите науки, да е... неговата майка тъпа да е...
Малко ми развали кефа от дизела. Вече не съм му такъв фен както когато го взех.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1Z не пали

Мнениеот Andonov » Сря 26 сеп 2012 7:13


Отвори само капака на помпата и виж палеца да не е блокирал.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1Z не пали

Мнениеот milmar » Сря 26 сеп 2012 7:44


velinsl написа:....
Тоя пасат ще ме направи майстор на дизеловите науки, да е... неговата майка тъпа да е...
Малко ми развали кефа от дизела. Вече не съм му такъв фен както когато го взех.

Добре де сега, въпреки теча на ГНП ти продължаваш да се мъчиш да палиш колата, без да те вълнува самия факт, че тече гориво :?. Ще ставаш проф. по дизелови науки ? :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh, владислав и 43 госта