


Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
- Автомобил: GOLF4 1.9ALH
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен
здравейте струва ми се че е по шумен двигателя на 2000 2300оброта след чистене на турбина и смяна на актуатор нормално ли е това стува ми се че преди да извърша тази операция мотра беше по тих благодаря
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: след почистване на турбо
А двигателя е ? И в каква кола е монтиран?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
- Автомобил: GOLF4 1.9ALH
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: след почистване на турбо
1.9 tdi alh
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: след почистване на турбо
Ами при много "майстори" се наблюдава ефекта-едно правя две развалям,така че напълно е възможно да е станал по-шумен двигателя само дето през екрана никой не може да ти каже дали е така и най-вече защо 

-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
- Автомобил: GOLF4 1.9ALH
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: след почистване на турбо
въжможно ли е да не е настроен правилно актуатора и затова да има по голяма турбо дука и да бучи повече в тези обороти защото към 2800-зоо0 утихва
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: след почистване на турбо
По-скоро може да изпуска от някоя гарнитура.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9ALH след почистване на турбо е по шумен
Ами може и да направиш един лог на нужните канали и да видиш дали актуатора действа адекватно и както се полага, или просто са го завили на нужната дължина на лостчето " на око"... А иначе е интересно... когато палиш колата "меко" ли работи или как ?
п.с Питам, защото на моя от както се помня с чип без чип стари дюзи нови дюзи все ми се струва че работи някак си ненормално "грубо" ..и който е с такъв двигател го подпитвам
п.с Питам, защото на моя от както се помня с чип без чип стари дюзи нови дюзи все ми се струва че работи някак си ненормално "грубо" ..и който е с такъв двигател го подпитвам

-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
- Автомобил: GOLF4 1.9ALH
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Голф 4 1.9ALH след почистване на турбо е по шумен
когато запаля работи меко но без да я закача как да разбера актуатора дали е регулиран правилно
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9ALH след почистване на турбо е по шумен
mi6onI70 написа:когато запаля работи меко но без да я закача как да разбера актуатора дали е регулиран правилно
ами..идеята ми беше, че актуатора явно ти работи ( по един или друг начин, може даже и да е добре) но без да я закачиш...мисля че ще е трудно да се установи БЕз да се закачи... защото на лога се вижда как с нарастване на натоварването се променя и "процента" на актуатора и как това се отразява на общото налягане...

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Голф 4 1.9ALH след почистване на турбо е по шумен
Точно затова ТДИ без манометър / boost gauge / е като сватба без пияни...става ама не е както трябва. Правиш лог и гледаш пика на турбината да е 0.1-0.2 (десети) по-голям от холда.
А относно по-шумната работа.. или преди ти е била толкова задръстена геометрията че не си усещал целият "потенциал" на колата или някоя гарнитура не е добре.
А относно по-шумната работа.. или преди ти е била толкова задръстена геометрията че не си усещал целият "потенциал" на колата или някоя гарнитура не е добре.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
- Автомобил: GOLF4 1.9ALH
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен
днес си направих лог и явно имам проблем с настройката на актуатора първоначално до 3200-3500об от 1 -5 предавка ми пренадува турбинота от исканите 1.9 ми дава 2.5 след като влезе в режим на 5скорост на 3000об се иравнява с исканите стойности трябва да натегна или да опусна актуатора
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен
А бе какви са тези 1 ва пета беее колега.... я прочети как се прави истински лог и тогава вземи го пусни тук.... 5 та... пълна газ... такива неща 

-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
- Автомобил: GOLF4 1.9ALH
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен
на5та от 1800 ми пренадува до2.5 първоначално и към 3000-3500 се изравнява с исканото просто първоначално пренадува нормално ли е
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен
Не съм спец ,но поне от това което съм чел съм разбрал че стоковото турбо трябва да държи 0.9 бара /с атмосферното стават 1.9 както ти си го написал/ и пик от 2.5 не е проблем ако е само пик а не задържа там,така че може и да нямаш проблем ако тези 2.5 са само пикови стойности,но дали е така кой,кой ще ми каже както се пее в една песен 

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен
2500mbar - 950bar атм.нал. = ~1550mbar или 1.5б. пиково налягане. При холд 0.9б пика трябва да е не повече от 1.1б. Трябва да му удължиш малко хода
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 54 госта