Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mi6onI70
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
Автомобил: GOLF4 1.9ALH
Двигател:
Местоположение: burgas

Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен

Мнениеот mi6onI70 » Вто 12 фев 2013 10:17


здравейте струва ми се че е по шумен двигателя на 2000 2300оброта след чистене на турбина и смяна на актуатор нормално ли е това стува ми се че преди да извърша тази операция мотра беше по тих благодаря




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: след почистване на турбо

Мнениеот IvailoOo » Вто 12 фев 2013 12:13


А двигателя е ? И в каква кола е монтиран?


mi6onI70
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
Автомобил: GOLF4 1.9ALH
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: след почистване на турбо

Мнениеот mi6onI70 » Вто 12 фев 2013 15:05


1.9 tdi alh


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: след почистване на турбо

Мнениеот Stivi » Вто 12 фев 2013 17:05


Ами при много "майстори" се наблюдава ефекта-едно правя две развалям,така че напълно е възможно да е станал по-шумен двигателя само дето през екрана никой не може да ти каже дали е така и най-вече защо icon_idea


mi6onI70
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
Автомобил: GOLF4 1.9ALH
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: след почистване на турбо

Мнениеот mi6onI70 » Вто 12 фев 2013 18:58


въжможно ли е да не е настроен правилно актуатора и затова да има по голяма турбо дука и да бучи повече в тези обороти защото към 2800-зоо0 утихва


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: след почистване на турбо

Мнениеот vasko__2 » Вто 12 фев 2013 19:14


По-скоро може да изпуска от някоя гарнитура.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9ALH след почистване на турбо е по шумен

Мнениеот juve » Сря 13 фев 2013 15:44


Ами може и да направиш един лог на нужните канали и да видиш дали актуатора действа адекватно и както се полага, или просто са го завили на нужната дължина на лостчето " на око"... А иначе е интересно... когато палиш колата "меко" ли работи или как ?
п.с Питам, защото на моя от както се помня с чип без чип стари дюзи нови дюзи все ми се струва че работи някак си ненормално "грубо" ..и който е с такъв двигател го подпитвам :bowdown


mi6onI70
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
Автомобил: GOLF4 1.9ALH
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Голф 4 1.9ALH след почистване на турбо е по шумен

Мнениеот mi6onI70 » Сря 13 фев 2013 16:39


когато запаля работи меко но без да я закача как да разбера актуатора дали е регулиран правилно


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9ALH след почистване на турбо е по шумен

Мнениеот juve » Сря 13 фев 2013 21:21


mi6onI70 написа:когато запаля работи меко но без да я закача как да разбера актуатора дали е регулиран правилно

ами..идеята ми беше, че актуатора явно ти работи ( по един или друг начин, може даже и да е добре) но без да я закачиш...мисля че ще е трудно да се установи БЕз да се закачи... защото на лога се вижда как с нарастване на натоварването се променя и "процента" на актуатора и как това се отразява на общото налягане... :rolleyes


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9ALH след почистване на турбо е по шумен

Мнениеот IvailoOo » Сря 13 фев 2013 21:35


Точно затова ТДИ без манометър / boost gauge / е като сватба без пияни...става ама не е както трябва. Правиш лог и гледаш пика на турбината да е 0.1-0.2 (десети) по-голям от холда.

А относно по-шумната работа.. или преди ти е била толкова задръстена геометрията че не си усещал целият "потенциал" на колата или някоя гарнитура не е добре.


mi6onI70
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
Автомобил: GOLF4 1.9ALH
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен

Мнениеот mi6onI70 » Пет 15 фев 2013 20:45


днес си направих лог и явно имам проблем с настройката на актуатора първоначално до 3200-3500об от 1 -5 предавка ми пренадува турбинота от исканите 1.9 ми дава 2.5 след като влезе в режим на 5скорост на 3000об се иравнява с исканите стойности трябва да натегна или да опусна актуатора


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен

Мнениеот juve » Пет 15 фев 2013 22:02


А бе какви са тези 1 ва пета беее колега.... я прочети как се прави истински лог и тогава вземи го пусни тук.... 5 та... пълна газ... такива неща :stumm


mi6onI70
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
Автомобил: GOLF4 1.9ALH
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен

Мнениеот mi6onI70 » Пет 15 фев 2013 22:18


на5та от 1800 ми пренадува до2.5 първоначално и към 3000-3500 се изравнява с исканото просто първоначално пренадува нормално ли е


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен

Мнениеот Stivi » Пет 15 фев 2013 23:13


Не съм спец ,но поне от това което съм чел съм разбрал че стоковото турбо трябва да държи 0.9 бара /с атмосферното стават 1.9 както ти си го написал/ и пик от 2.5 не е проблем ако е само пик а не задържа там,така че може и да нямаш проблем ако тези 2.5 са само пикови стойности,но дали е така кой,кой ще ми каже както се пее в една песен :wink


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9 ALH след почистване на турбо е по-шумен

Мнениеот IvailoOo » Пет 15 фев 2013 23:19


2500mbar - 950bar атм.нал. = ~1550mbar или 1.5б. пиково налягане. При холд 0.9б пика трябва да е не повече от 1.1б. Трябва да му удължиш малко хода



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], invisiblewin, jordan17772 и 36 госта