



Golf 4 забива-мнение за Log
Golf 4 забива-мнение за Log
Здравейте колеги колата е Golf 4 TDI 1.9 90к забива на 4 и 5 предавка до 120 и повече не иска
.Възможно ли е катализатора да е причината.Иначе до 3 скорост си ускорява стабилно.

- Прикачени файлове
-
- LOG-01-003-010-011.xls
- (25 KиБ) Свален 186 пъти
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 забива-мнение за Log
Много ти надува турбината... не ти ли набива грешка в тоя случай? ако е с променлива геометрия.... ще се включиш във филма " И още един ....." За начало си разгледай маркучетата.. като най-лесно и логично начало 
п.с много ме кефи дебитомера ти ...какви стойности само....мога да си мечтая за такива

п.с много ме кефи дебитомера ти ...какви стойности само....мога да си мечтая за такива

Re: Golf 4 забива-мнение за Log
Маркучите ги смених вчера забравил съм да отбележа
да спомена, че и клапан N75 е сменен с друг втора ръка.Грешката която записва е:
1 Fault Found
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference

1 Fault Found
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 забива-мнение за Log
Possible Symptoms
Sudden complete loss of Power
Reduced Power
Possible Causes
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Pressure Unit for Turbo Charger defective
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses
Check Pressure Unit for Turbo Charger
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
clean rust scale off wastegate/actuator to allow lever to move
както и да го погледнеш, пак опира до тръбички или блокаж..
Sudden complete loss of Power
Reduced Power
Possible Causes
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Pressure Unit for Turbo Charger defective
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses
Check Pressure Unit for Turbo Charger
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
clean rust scale off wastegate/actuator to allow lever to move
както и да го погледнеш, пак опира до тръбички или блокаж..

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта