Питане за обезвъздушаване ГНП/може би/ на 1.6d мотор? решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Питане за обезвъздушаване ГНП/може би/ на 1.6d мотор? решен

Мнениеот dvanew » Чет 08 фев 2007 22:42


Здравейте,току що излизам от бокса от смяна на на сегменти, гумички на клапаните и шлайф на главата. Слек като повартях на ръка 20тина оборота, реших да пробвам да запаля мотора. Повъртя си досто но само малко пушек излизаше от ауспуха и имаше съвсем слаби индикации на припалване. С помоща на втори човек,,докато той въртеше на стартер аз развих една по една гайките на тръбичките на горивопровода и о чудеса-запали. След като работи неколко минути на място и повдигачите поутихнаха забелязах следното:След като дръпна докрай обогатителя двигателя сякаш се запушва нещо и се чува едно тракане/незнам от къде/.Ако върна обогатителя тракането изчезва.Другото което се чудя- защоот маркучетата за излишното гориво не изтича навън нищо като ги извадя ?Това нормално ли е? От цялата работа двигателя с върнат обогатител работи добре и си мисля, че не съм дообезвъздушил може би системата както трябва. Помпата не съм я бутал само бях махнал изходните тръбички. Моля дайте насоки към правилно Зацепването на ангренажа според мен е ОК!Благодаря предварително и сори за дългия пост!!!

Последна промяна от dvanew на Пет 09 фев 2007 23:30, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 08 фев 2007 23:10


с дръпнат обогатител задължително се появява шум;а при марку4етата нямаш работа-но нормално трябва да минава нафта :!: направо ги смени и след запалване не буташ пове4е


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Чет 08 фев 2007 23:15


колега мерси,но преди ремонта като дръпнех обогатителя почти не си променяшве звука колата, само малко по изгладевнио започваше да работи на студен двигател/както мисля е и редно/. Но защо не хвърля нафта от маркучетата, дали нема още въздух в системата , самата помпа как да я обезвъздуша?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 09 фев 2007 1:56


помпата като запали се самообезваздушава,а центровката ти сигурно е мръднала;или гарнитурата е по тъ :wink: нка


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Пет 09 фев 2007 7:46


Сутринта пак я припалих и пак имаше тракане/чукане/ като дръпна обогатителя.Лошото е, че и повдигачите пак тракаха за неколко минути. Може би трябва да ида на майстор, но при кой във Велико Търново си немам и най малката идея????
ПС: Гарнитурата е 2 мм!
:shock


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Пет 09 фев 2007 14:15


Никой ли не знае как се обезвъздушава помпа БОШ? :shock


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 09 фев 2007 14:51


помпата като запали се самообезваздушава

Това не го ли видя ?
Освен това ти казаха че не е проблема обезвъздушаването, а друго най-вероятно, ти пак на твоето.


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Пет 09 фев 2007 15:03


gr_kanev написа:Освен това ти казаха че не е проблема обезвъздушаването, а друго най-вероятно, ти пак на твоето.

Привет колега, в кигата за ремонт на голф пише, че трябва и помпата да се обезвъздуши, но не пише как!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 09 фев 2007 15:23


Привет, колега ! (вчера бях в Търново, ама пък ти си бил в бокса ...)
Виж дали тук няма нещо писано (на руски), или евентуално този .pdf файл (на английски) няма да ти свърши работа (не знам какъв е двигателя ти - букви).
Успех !


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Пет 09 фев 2007 23:30


оправих се :) :) :)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 09 фев 2007 23:40


Сподели как - може да е полезно на някой друг, по-късно.


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Съб 10 фев 2007 10:06


Помпата имаше голямо предварение-бех я зацепил с 1 зъбче по рано :D


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 13 фев 2007 2:03


ха ,ново дваисе :lol:
но нема зна4ение щом проблема е решен


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Вто 13 фев 2007 16:37


:lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: drotomir и 126 госта