Здравейте, колеги
Искам да споделя последното нещо случило ми се през изминалите почивни дни. Собственик съм на пасат б6 2009г. 2.0 TDI highline DSG. Автомобила закупих от представителство на Фолксваген в град Ерфурт Германия миналата година ноември на 41000км. Всичко вървеше повече от чудесно до миналия петък. Имах пътуване извън София и реших да не пълня резервоара на колата а сипах 20 литра на ОМВ Дружба 1. В колата имах около 10-15л. и точно на излизане от София чух взуков сигнал от колата и помислих, че температурата е паднала по 4 градуса, НО НЕ! Изписа ми надпис "Engine fault workshop" и започна да премигва лампата за подгрев на свещите! Изпитах сериозно притеснение за евентуалната причина за тази грешка , но поради близкото разстояние продължих с надежда като се съмне проблема да е отшумял. На сутринта запалих колата нямаше ядове, но щом минах 2 км исторята се повтори. На прибиране към София спрях на първата бензиностанция в случая Shell заредих догоре vpower diesel и закупих добавка на castrol според обяснителната записка на гърба на добавката сипах определеното количество, запалих колата на която вече светеше и чека и работи на място около 10 мин и изненада издаде някакъв сигнал и чека изчезна. Навъртях около 50-60 км и проблема не се повтори. Сигурно се надявам тази случка да е била в следствие на гадната нафта, НО (голямо НО) ако е от нея си задавам въпроса къде по дяволите да зареждам за в бъдеще.
Поздрави
Драго
б6 2009г. 2.0 TDI engine fault workshop
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Доказателство, че живеем в България
Интересно.
Много ми е любопитно каква грешка ще излезе, че е записала на ВАГ КОМ.
Много ми е любопитно каква грешка ще излезе, че е записала на ВАГ КОМ.
Re: Доказателство, че живеем в България
Прочетох това за проблема в стоп-машинката, но всичко си свети безпроблемно!
- paaco
- Мнения: 262
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
- Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: sofia
Re: Доказателство, че живеем в България
И при мен даваше този надпис и всичко си светеше. Ама като смених машинката си дойде всичко в ред. Забелязах че старата машинка светваше стоповете с леко закъснение след като натиснеш педала.
Re: б6 2009г. 2.0 TDI engine fault workshop
Виждал съм съобщението при не светещ един стоп, изгоряла крушка. За мен в случая проблемът не е в горивото, още по малко да се е оправило след добавката. Виж все пак и какво е записало като грешка, ако въобще е записало нещо.
Re: б6 2009г. 2.0 TDI engine fault workshop
имал съм такава грешка от ЕГР. клапата вътре започва да заяжда от натрупаните сажди.
но заедно с това други симптоми за ЕГР може да са ти - нестабилни обороти, загуба на мощност и т.н. заедно с това и трудно палене - или дори да не можеш да запалиш.
виж да си прочетеш грешката някъде - от нея най-добре ще се разбере. друго нещо - някакъв датчик - но пак с диагностика - иначе си предполагаме само.
но заедно с това други симптоми за ЕГР може да са ти - нестабилни обороти, загуба на мощност и т.н. заедно с това и трудно палене - или дори да не можеш да запалиш.
виж да си прочетеш грешката някъде - от нея най-добре ще се разбере. друго нещо - някакъв датчик - но пак с диагностика - иначе си предполагаме само.
- double-dealer
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 17 яну 2013 19:59
- Автомобил: Volkswagen Passat B6 2.0TDi
- Двигател: BMP
- Местоположение: Plovdiv
Re: б6 2009г. 2.0 TDI engine fault workshop
При мен се получи същото,но посред нощ в Австрия,когато си докарвах колата...Както си карах със 120-130км/ч изведнъж светна лампата за подгревните свещи в комбинация с гореспоменатия надпис на борд коммпютъра... Направо лошо ми стана,да ме зареже насред път кола,която имам от няколко часа насред Австрия - направо УЖАС Загасих колата в аварийната лента и след 2-3 минути проклинане на късмета ми реших да пробвам да запаля...Колата си запали,без светене на подгревни свещи,без съобщения на борд компютъра и така до БГ... Тук в България я закачихме на диагностика и изписа,че е имало проблем с педала на съединителя... Но от тогава това не се е повтаряло...
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 26 май 2011 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: б6 2009г. 2.0 TDI engine fault workshop
Така и аз да добавя нещо към темата , днес ми изписа същата грешка . Карам пасат б6 2.0 тди от 2009 CBAB. След това веднага на диагностика и се оказва грешка в Дроселовата клапа за меко гасене . Направими впечатление че от 3 дена насам колата като е занася трака се едно денфера е заминал , пък него го смених комплект преди 5 хил.км .Предложиха ми да сменят въпросната клапа която се намира до егр-ра, мисълта ми е имали смисъл да я сваля почистя и да пробвам или да не се занимавам направо нова .
Re: б6 2009г. 2.0 TDI engine fault workshop
При мен след светване на тази грешка я закачих на диагностика и се оказа дюза на 1ви цилиндър и блокирала геометрия на турбото сега ще се сваля турбо и дано мина само със почистване ако е набрало нагоре
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: RusH_DeMoN и 207 госта