Голф 2 1.6 дизел 87 година зацепване на ангренаж

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
joiced
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Голф 2 1.6 дизел 87 година зацепване на ангренаж

Мнениеот joiced » Нед 06 сеп 2009 15:01


Здравейте колеги,от няколко дена рабоя над колицата ми,имах проблем с изтичане на нафта от помпата и нямаше друг вариант освен да я изкарам за да мога да го оправя.Спретнах ръкави и с много надежда извадих ангренажния свалих и помпата,сложих силокон затегнах болтовте и до тук всичко беше ОК, но когато дойде време да слагам ангренажа разбрах че работата е сложна сложих го уж улучих белезите но двигателя не работи никак добре :cry: Мисля че нещо съм объркал с белезите. За това ще помоля някои компетентен колега да обясни как точно се поставя ремъка(ако може като за балами че явно отхапах голяма хапка)Колата ми е голф 1.6 дизел 87 година. Благодаря много на всички!


Искам да знам дали всички белези трябва да са си по местата:разпределителен(белега да е успореден на главата),маховика да е на триъгълника и помпата да си е на белег или трябва разпределителния да е на белег маховика и той а помпата да не е?




Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен Голф 2

Мнениеот koby » Пон 07 сеп 2009 14:09


така като на малоумен ще се опитам да обесня
1-во разпределителният трябва да е успоредно на главата даже си намери няква планка да го заключиш(шублер+една ламаринка става перфе)на скоростите трябва да има една пласмасова тапа отвиваш е и е махаш там има една стрелка а на маховика трябва да има една 0-ла това ти е белега а ГНП-то на самата шайба има една дупка която е по малка от останалите на главата зад нея също има същата дупка сложи една боргия по размер да не мърда ГНП-то и зацепвай ремъка ако колата тогава не работи както трябва значи не си нагласил добре ГНП-то като си го свалял.Надявам се това да ти помогне
И извинявам се на Модераторите ама нямам време да слагам припинателни знаци


joiced
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Зацепване на ангренажен Голф 2

Мнениеот joiced » Пон 07 сеп 2009 17:56


Сега се прибрах опитах така както ми обясни колегата но като съм по тия белези докато въртя коляновия вал в един момент просто спира да се върти имам чувството че удрям клапаните :x Преди време един приятел на баща ми уж "майстор" сменя съединителя и ме съмнява да е объркал нещо като слага маховика,дали да опитам да я центрирам по белега който прилича на триъгълниче ? :(


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен Голф 2

Мнениеот tatenceto » Пон 07 сеп 2009 19:59


joiced написа:Сега се прибрах опитах така както ми обясни колегата но като съм по тия белези докато въртя коляновия вал в един момент просто спира да се върти имам чувството че удрям клапаните :x Преди време един приятел на баща ми уж "майстор" сменя съединителя и ме съмнява да е объркал нещо като слага маховика,дали да опитам да я центрирам по белега който прилича на триъгълниче ? :(
Кога въртиш колега,с ремъка или без него.Ако твоя човек е завъртял маховика по белези няма да запали.За да се обедиш дали е монтиран правилно,демонтираш 1-дюза,въртиш маховика и с тънка отверка проверяваш кога буталото е на горна мъртва точка.Сръвняваш със съществуващия белег и разбираш дали е монтиран правилно.Останалото е описано по горе.Успех.


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Зацепване на ангренажен Голф 2

Мнениеот viktoris » Пон 07 сеп 2009 21:48


Колега ,извиняваи че ти ползвам темата но тъкмо се засилих да пиша точно такава.
...Та исках да питам ако маховика го няма , нали се гледа първи и четвърти цилиндър да са наи горе , и тогава резката на разпределителния вал успоредна на главата,така го зацепих и на ръка го въртях и си се върти без проблемно,но тая помпа ми е трудна....хм,аз не съм забелязал тези 2 съвпадащи дупки днес а видях една чертичка на зъбното колело която я сложих на един белег там на ламарината отзад и също така има една дупка на пласмасовия капак с гумена тапичка и там като сложа капака през дупката се вижда белега...нали не съм объркал че двигателя още на съм го слагал на колата за да пробам пали ли


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен Голф 2

Мнениеот tatenceto » Вто 08 сеп 2009 19:31


viktoris написа:Колега ,извиняваи че ти ползвам темата но тъкмо се засилих да пиша точно такава.
...Та исках да питам ако маховика го няма , нали се гледа първи и четвърти цилиндър да са наи горе , и тогава резката на разпределителния вал успоредна на главата,така го зацепих и на ръка го въртях и си се върти без проблемно,но тая помпа ми е трудна....хм,аз не съм забелязал тези 2 съвпадащи дупки днес а видях една чертичка на зъбното колело която я сложих на един белег там на ламарината отзад и също така има една дупка на пласмасовия капак с гумена тапичка и там като сложа капака през дупката се вижда белега...нали не съм объркал че двигателя още на съм го слагал на колата за да пробам пали ли
Колега ГНП-то се зацепва със специялен щифт,но също става и с подходяща бургия.Не че както си го направил няма да запали,но няма да е като по дебелите книги.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен Голф 2

Мнениеот ifidik » Сря 09 сеп 2009 6:11


маховика няма начин да го завъртиш и да се размести белега.кажи какви ремонти прави на помпата и до колко я разглобявахте ,че май там ти е проблема


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен Голф 2

Мнениеот hdn23 » Пон 11 мар 2013 23:25


щифта на гнп е 15 мм слагаш центроваш сичко останало и си ти :love.vwclub



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта