
Искам да знам дали всички белези трябва да са си по местата:разпределителен(белега да е успореден на главата),маховика да е на триъгълника и помпата да си е на белег или трябва разпределителния да е на белег маховика и той а помпата да не е?
Кога въртиш колега,с ремъка или без него.Ако твоя човек е завъртял маховика по белези няма да запали.За да се обедиш дали е монтиран правилно,демонтираш 1-дюза,въртиш маховика и с тънка отверка проверяваш кога буталото е на горна мъртва точка.Сръвняваш със съществуващия белег и разбираш дали е монтиран правилно.Останалото е описано по горе.Успех.joiced написа:Сега се прибрах опитах така както ми обясни колегата но като съм по тия белези докато въртя коляновия вал в един момент просто спира да се върти имам чувството че удрям клапанитеПреди време един приятел на баща ми уж "майстор" сменя съединителя и ме съмнява да е объркал нещо като слага маховика,дали да опитам да я центрирам по белега който прилича на триъгълниче ?
Колега ГНП-то се зацепва със специялен щифт,но също става и с подходяща бургия.Не че както си го направил няма да запали,но няма да е като по дебелите книги.viktoris написа:Колега ,извиняваи че ти ползвам темата но тъкмо се засилих да пиша точно такава.
...Та исках да питам ако маховика го няма , нали се гледа първи и четвърти цилиндър да са наи горе , и тогава резката на разпределителния вал успоредна на главата,така го зацепих и на ръка го въртях и си се върти без проблемно,но тая помпа ми е трудна....хм,аз не съм забелязал тези 2 съвпадащи дупки днес а видях една чертичка на зъбното колело която я сложих на един белег там на ламарината отзад и също така има една дупка на пласмасовия капак с гумена тапичка и там като сложа капака през дупката се вижда белега...нали не съм объркал че двигателя още на съм го слагал на колата за да пробам пали ли
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта