Здравейте Колеги,
От едно известно време имам един лош проблем с мотора на голфареца, на който намерих безплатно и явно временно решение. Така де, мотора ми надуваше маркучите за антифриза, при по продължително каране ставаха като камък и сменях капачката на казанчето ама пак продължи да надува и реших да си карам с развита капачка. Това добре, обаче и пуши синьо ( а преди си пушеше доста стабилно черно ). Аз до колкото съм запознат това става от горене на масло или антифриз, апък не ми бута? Нито антифриза ми спада нито маслото? Очевидно имам някакъв проблем в главата или гарнитурата, само че ми е много любопитно да разбера от къде идва това синьото в пушека? Пуши само синьо, грам черно няма.
А и забравих да кажа, антифриза ми е придобил един такъв неприятен кафяв цвят. Беше син. И в частта където са дупките за изпускане на налягането на казанчето самото казанче е по-бледо ( преди не беше така )
Golf 3 1,9 TD 75 - пуши синьо
- samo_pechka
- Мнения: 8977
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 3 1,9 TD 75 - пуши синьо
Да не те плаша,но имаш вероятен шанс на 95 % проблема да е гарнитура и на 5% -тиква пукната .Т.е. сто на сто си за смъкване на глава .Не грее ли?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Golf 3 1,9 TD 75 - пуши синьо
Моя мотор е същия и имам същия проблем с антифриза. Зимата съм карал по 3 часа без да угася колата и маркучите не се надуват ,а лятото се надуват бързо.Антифриз грам не ми губи , чист е като сълза(червен) и аз карам с леко развита капачка. От какво може да е? Ако има спукано по главата няма ли антифриза да намаля след като угася мотора,защото ще го връща в пукнатината.Аз смъквах глава преди 2 години и смених гарнитура не вярвам да е от гарнитурата,защото и преди това го имаше този проблем.Антифриза от тогава не е мърдал нито като количество нито като качество(цвят) . Пробвал съм да запаля колата на отворена капачка и чакам перките да се включат и пак не хвърля антифриз и не прави балончета ...само си качва нивото с един пръст . Мистерия !?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Golf 3 1,9 TD 75 - пуши синьо
забравих да спомена ,че колата не пуши нищо и не грее.
Re: Golf 3 1,9 TD 75 - пуши синьо
samo_pechka написа:Да не те плаша,но имаш вероятен шанс на 95 % проблема да е гарнитура и на 5% -тиква пукната .Т.е. сто на сто си за смъкване на глава .Не грее ли?
Ами то по-точно проблема май е в блока, щото аз преди имах пукана глава и ядеше антифриз яко, доливах всеки път като сядах да карам. Ся като смених главата карах 3 месеца без проблем обаче след това почна да надува и от тогава насам, 3 месеца така карам. Не, не грее дори 90 не стига, то и аз не карам толкова де в порядъка на 30 мин най-дълго. И не и давам мн зор щото тоя синия пушек хич не ми харесва. Та мен това което ме интересува е, ако някой по-компетентен чете, зашо става син пушека като не ми гори нищо от течностите :/
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf 3 1,9 TD 75 - пуши синьо
При мен пушека беше син от разместена центровка. Пушеше си тънко синьо постоянно, докато не смених зъбното колело на коляновия вал. Сега грам не пропушва, при все, че сместа е доста богата.
Виж си центровката! А това с надуването ААZ си го има за жалост, поне 3 души познавам със същия проблем и не са намерили решение. Зимата ОК, лятото надува маркучите, при мене се реши само с термостат, но не гарантирам, че при тебе е това. Виж първо центровката, пък после търси решение на проблема с маркучите.
Виж си центровката! А това с надуването ААZ си го има за жалост, поне 3 души познавам със същия проблем и не са намерили решение. Зимата ОК, лятото надува маркучите, при мене се реши само с термостат, но не гарантирам, че при тебе е това. Виж първо центровката, пък после търси решение на проблема с маркучите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Volkswangel и 89 госта