Така историята каква е:
Давам на контакт, и лампата на подгрева не премига! Това означава, че не ходи сигнал до компютъра, нали така?
Пробвам да правя диагностика, но знам че няма да се свърже с компа, така и стана!
Работата е там че колата дълго време е карана с побългаряване на имобилайзера, с директен + към клапана на помпата(Не съм автора на това чудо!)
Смених реле 109, смених клемореда, НИЩО!
НО когато дам на контакт и подам + от акумулатора, към помпата, лампата на подгрева започва да мига и колата пали и и се прави диагностика, но премахна ли + от клапана на помпата, колата изгася.
При завъртане на контакт, реле 109 сработва, но + до клапана на помпата и до компа няма!
Е "аджеба" защо при постоянен + от акумулатора към CUT OFF VALVE на помпата отива и + до компютъра???
Къде да търся проблема?
Голф 4 АХФ мега проблем с тоците
- Trimontcium
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 4 АХФ мега проблем с тоците
Този клапан няма нищо общо с имобилайзера. Колата е имала проблем с тоците и за това е пуснат този кабел,
След 04.99 има разлика в инсталацията . Коя година е колата ?
Интересното обаче е , че и в двата случая, клапана отива директно на ПИН в ЕЦУ-то. Но пък може вътре този пин да е свързан с изхода на реле 109, и за туй да захранваш ЕЦУ-то .
Така : Ако колата е преди 04.99 мериш и търсиш следните напрежения на пиновете на ЕЦУ-то :
при контакт :
47,2,3,28,29, 15 +12V
42, 1,27 0V
без контакт :
42 +12V
1,27 0V
Ако колата е след 04.99
при контакт :
1,2,88 12V
18, 4,5 0V
без контакт
88,18 12V
4,5 0V
Това всичкото при закачена букса на ЕЦУ-то . Тоест мериш с карфица на кабела. Важни са ми болднатите .
След 04.99 има разлика в инсталацията . Коя година е колата ?
Интересното обаче е , че и в двата случая, клапана отива директно на ПИН в ЕЦУ-то. Но пък може вътре този пин да е свързан с изхода на реле 109, и за туй да захранваш ЕЦУ-то .
Така : Ако колата е преди 04.99 мериш и търсиш следните напрежения на пиновете на ЕЦУ-то :
при контакт :
47,2,3,28,29, 15 +12V
42, 1,27 0V
без контакт :
42 +12V
1,27 0V
Ако колата е след 04.99
при контакт :
1,2,88 12V
18, 4,5 0V
без контакт
88,18 12V
4,5 0V
Това всичкото при закачена букса на ЕЦУ-то . Тоест мериш с карфица на кабела. Важни са ми болднатите .
- Trimontcium
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 АХФ мега проблем с тоците
'98 e!
Последна промяна от gr_kanev на Сря 13 мар 2013 21:44, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 4 АХФ мега проблем с тоците
Напиши какво измери !