Голф 4 АХФ мега проблем с тоците

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Голф 4 АХФ мега проблем с тоците

Мнениеот Trimontcium » Сря 13 мар 2013 16:30


Така историята каква е:
Давам на контакт, и лампата на подгрева не премига! Това означава, че не ходи сигнал до компютъра, нали така?
Пробвам да правя диагностика, но знам че няма да се свърже с компа, така и стана!

Работата е там че колата дълго време е карана с побългаряване на имобилайзера, с директен + към клапана на помпата(Не съм автора на това чудо!)

Смених реле 109, смених клемореда, НИЩО!

НО когато дам на контакт и подам + от акумулатора, към помпата, лампата на подгрева започва да мига и колата пали и и се прави диагностика, но премахна ли + от клапана на помпата, колата изгася.

При завъртане на контакт, реле 109 сработва, но + до клапана на помпата и до компа няма!

Е "аджеба" защо при постоянен + от акумулатора към CUT OFF VALVE на помпата отива и + до компютъра???
Къде да търся проблема?




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Голф 4 АХФ мега проблем с тоците

Мнениеот Dobromirski » Сря 13 мар 2013 17:55


Този клапан няма нищо общо с имобилайзера. Колата е имала проблем с тоците и за това е пуснат този кабел,
След 04.99 има разлика в инсталацията . Коя година е колата ?
Интересното обаче е , че и в двата случая, клапана отива директно на ПИН в ЕЦУ-то. Но пък може вътре този пин да е свързан с изхода на реле 109, и за туй да захранваш ЕЦУ-то .
Така : Ако колата е преди 04.99 мериш и търсиш следните напрежения на пиновете на ЕЦУ-то :
при контакт :
47,2,3,28,29, 15 +12V
42, 1,27 0V
без контакт :
42 +12V
1,27 0V

Ако колата е след 04.99
при контакт :
1,2,88 12V
18, 4,5 0V
без контакт
88,18 12V
4,5 0V

Това всичкото при закачена букса на ЕЦУ-то . Тоест мериш с карфица на кабела. Важни са ми болднатите .


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 АХФ мега проблем с тоците

Мнениеот Trimontcium » Сря 13 мар 2013 19:38


'98 e!

Последна промяна от gr_kanev на Сря 13 мар 2013 21:44, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Голф 4 АХФ мега проблем с тоците

Мнениеот Dobromirski » Чет 14 мар 2013 8:24


Напиши какво измери !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bliznakow, PzKpfW и 43 госта