seat leon 1.9TDI-питане

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tazma
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

seat leon 1.9TDI-питане

Мнениеот tazma » Съб 09 юни 2007 22:52


здравейте колеги,смятам да си сменям голфчето(golf3gti)с seat leon 1.9tdi ,и понеже до сега несам карал дизел и не ми много ясно,та питането мие какво масло се слага,какви ролки,ремаци,филтри и сигорно има и още,и не на последно място кои сервизи бихте ми препорьчали




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 10 юни 2007 0:10


пускаш търса4ката за голф4 и имаш вси4ки отговори :wink:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 10 юни 2007 7:12


Мдам , колегата е прав, всичко е като на Golf 4.
ps: не си взимай ши**ият Seat !
Окачването не издържа на това купе, (през 15000 км къса тампони на носача), и за 40 000 км из дупките в BG интериора се раздрънка целият, сега скърца, дрънчи...гадост ,а за мен това е най-отвратителното нещо в една кола ! Ако моят не беше с двигател ARL да съм го шитнал веднага ! Сега иде ред на разглабането на целият интериор и слагането на дунапренчета под всяка кора и щипка :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 10 юни 2007 23:35


Няма кола в класа на Голф и под него дето да не се рлаздрънква по наще пътища.Ако искаш да не дрънка ти трябва А6,Е класа или 5тичка нагоре :)


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Нед 10 юни 2007 23:40


а6 се чупи много по-лесно от г4...леона е със доста здрава предница, просто трябва да се внимава по дупките, защото е твърдичък и така...а относно скърцането на интериора незнам дали дунапренчетата ще помогнат...по-добре почисти всичко от прахта и силикона наслагван много пъти по автомивките(много важно), намажи ги с сух сапун отвътре и заспиват :roll:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 11 юни 2007 7:43


Това със сапуна за пръв път го чувам :shock помага ли :?:
на Rav 4-ката японците са забравили да сложат шумоизолация та разглабяне до ламарина , дунапрен, битум, вата и и кафлекс, и сега неможеш я познай :wink:


bianko
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bianko » Сря 01 авг 2007 14:40


И аз се чудя коя да си взема Seat Leon 1.9 TDI или Toyota Auris 1.6 бензин. :(


bianko
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: seat leon 1.9TDI-питане

Мнениеот bianko » Сря 01 авг 2007 15:12


tazma написа:здравейте колеги,смятам да си сменям голфчето(golf3gti)с seat leon 1.9tdi ,и понеже до сега несам карал дизел и не ми много ясно,та питането мие какво масло се слага,какви ролки,ремаци,филтри и сигорно има и още,и не на последно място кои сервизи бихте ми препорьчали


Ти на какво се спря и защо?


Потребителски аватар
tazma
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tazma » Сря 01 авг 2007 16:02


значи,аз си взех leona които е 1.9TDI защо обаче:1-исках да пробвам дизел;2-защото хар4ели по малко(което незнам колко е вярно)но евтино нафта се намира;3-гледах да е по масов двигател за да си намирам 4асти по лесно,и по разбираем от така наречените маистори;4-дьржах да е немска марка,а сеата е на базата на голф 4(дамек окачването и двигателя са на VW)поне така сам чувал;5-ЦЕНАТА.

А за TOYOTA нещо на сам им фен.Служебните коли в работата са toyota corola то4но този двигател 1,6 бензин,зана4и колите са на около година и са изминали грубо по 20000км.и имат забелешки в интериора(тапитерията по седалките се е протрила,таблото скьрца и това за 1г.)общо взето материалите които са използвани за купето неса от най-здравите),иначе двигател и окачване незнам да имат забелешки"всепак са на по година"


bianko
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bianko » Сря 01 авг 2007 20:28


tazma написа:значи,аз си взех leona които е 1.9TDI защо обаче:1-исках да пробвам дизел;2-защото хар4ели по малко(което незнам колко е вярно)но евтино нафта се намира;3-гледах да е по масов двигател за да си намирам 4асти по лесно,и по разбираем от така наречените маистори;4-дьржах да е немска марка,а сеата е на базата на голф 4(дамек окачването и двигателя са на VW)поне така сам чувал;5-ЦЕНАТА.

А за TOYOTA нещо на сам им фен.Служебните коли в работата са toyota corola то4но този двигател 1,6 бензин,зана4и колите са на около година и са изминали грубо по 20000км.и имат забелешки в интериора(тапитерията по седалките се е протрила,таблото скьрца и това за 1г.)общо взето материалите които са използвани за купето неса от най-здравите),иначе двигател и окачване незнам да имат забелешки"всепак са на по година"


Ясно, но доволен ли си сега от избора който си направил?


Потребителски аватар
tazma
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tazma » Чет 02 авг 2007 17:03


Като цяло сьм доволен,вьрви повече от очакваното,незнам колко точно харчи ама кам 8-9л.,вози прилично твьрдо(по-меко от предишната кола голф-3gti) и има куп глезотийки.
Но като цяло сам доволен само дето се скапа турбото на 2000км.минати от мен.Като махнем този минус (турбото) се надявам да не ми прави повече подобни проблеми защото не е ефтино.Ако ли не КОЛИ има.
Надявам се да сьм ти бил полезен и успех в избора.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 02 авг 2007 17:33


tazma написа:значи,аз си взех leona които е 1.9TDI защо обаче:1-исках да пробвам дизел;2-защото хар4ели по малко(което незнам колко е вярно)но евтино нафта се намира;3-гледах да е по масов двигател за да си намирам 4асти по лесно,и по разбираем от така наречените маистори;4-дьржах да е немска марка,а сеата е на базата на голф 4(дамек окачването и двигателя са на VW)поне така сам чувал;5-ЦЕНАТА.

А за TOYOTA нещо на сам им фен.Служебните коли в работата са toyota corola то4но този двигател 1,6 бензин,зана4и колите са на около година и са изминали грубо по 20000км.и имат забелешки в интериора(тапитерията по седалките се е протрила,таблото скьрца и това за 1г.)общо взето материалите които са използвани за купето неса от най-здравите),иначе двигател и окачване незнам да имат забелешки"всепак са на по година"
Аз от мойта Тойота съм много доволен. Взех си 2007 Авенсис 2.2 D-4D 150 коня и съм много доволен. Вече е на 23 000км. и абсолютно никакви проблеми не съм имал. Има и една доста съществена подробност, а именно- Авенсиса го правят в Англия, а Королата- в Турция.


Потребителски аватар
tazma
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tazma » Чет 02 авг 2007 20:52


Авенсиса е савсем друг клас от королата,а аз за королата сьда по служебните коли.
Ако не е таина колко пари даде за авенсиса,защото се сменяха маслата на служебните и забелязах,че цените на нови автомобили сега спрямо миналата година БАЯ са се вдигнали,поне според мен де.


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Чет 02 авг 2007 22:12


има и турски авенсиси, ама май само бензинки...английските се познават по хрома...


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 03 авг 2007 1:52


Мойта е с хром, вътре с махагоновия интериор, няма само кожа+подгряване и 17-ки джанти, а е с 16-ки(за сега) :lol: . Като пари ми легна 55 000 с лизинга.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта