Здравейте колеги,неразбирам много от коли.Ето и въпроса ми.
Както си карам и колата минава в авариен режим,кажи речи немога да вдигна 90км
Интересното е че вчера ходих до София,на отиване се включи този така наречен авариен режим,спирах гасих колата отново палех но същата работа но,интересното е че навръщане близо 200 км не го направи този проблем .. Моля помогнете ми :)



Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател
Предполагам че турбината ти се е задръстила.
Сваля се и се чести.
Сваля се и се чести.
- qm_parket
- Мнения: 406
- Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
- Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
- Двигател: D40
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател
Направи профилактика на турбото. Маркучите може да са се скъсали или пък някой клапан да не затваря. 100 лв си приготви горе-долу, мисля, че ще те оправят.
Re: Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател
Ами като се прибера на Казанлък ще видя какво ще правя че в момента просто няма как.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2012 10:34
- Автомобил: Golf 4 1.9TDI 110hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател
Няма да е зле да си направиш профилактика: чистене на турбина, AGR-клапан, колекторите (може би около 120-130лв и повече. Зависи от майстора.). Преди да направиш това те съветвам да я закачиш с VCDS и да видиш дали компа ти дава грешки. Може и да нещо елементарно, като скъсан маркуч например, и след това се захвани с останалото ( което всъщност е задължително в даден период да се прави, защото доста се "запушват" тия печки).
- Lupender
- Мнения: 773
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател
Щом влиза в авариен режим ситуацията не е толкова лека. Задължително диагностика, понеже не си казал други симптоми като пушек, вървеж и пр. Иначе има логика в съмненията около турбината - при пренадуване се получава описания ефект. А пренадуването може да идва от запекла геометрия поради наслояване по корпуса на топлата страна. Но преди да се бара турбината е добре да се направят логове и да се види мап сензора. Възможно е и от бустерния клапан да идва мизерията - понякога като се насмете и не управлява коректно турбината.
При наличие на промяна в звука и пушека не е зле да се огледа тракта от изпускателния колектор по посока ЕГР-а за пробиви и въобще състоянието на клапана.
При наличие на промяна в звука и пушека не е зле да се огледа тракта от изпускателния колектор по посока ЕГР-а за пробиви и въобще състоянието на клапана.
- Cve7omiRCho
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 08 апр 2012 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател
cecohr написа:Здравейте колеги,неразбирам много от коли.Ето и въпроса ми.
Както си карам и колата минава в авариен режим,кажи речи немога да вдигна 90км
Интересното е че вчера ходих до София,на отиване се включи този така наречен авариен режим,спирах гасих колата отново палех но същата работа но,интересното е че навръщане близо 200 км не го направи този проблем .. Моля помогнете ми :)
Аз имах горе долу същия проблем.. оказа се - Дебитомер
Купуваш си едно WD-40, напръскваш обилно, върху металните пластинки вътре
можеш и да изчакаш ако искаш ама той спрея е силен и разтваря всички мизерии.
След това взимаш компресора и го издухваш идеално, слагаш го на място, палиш
и отпускаш крака на педала няколко пъти да се изкашля компа дет се вика

И пак си провери турбината.. ако ти заминава и качва леща нагоре явно си заминава
и скъсан маркуч също може да е проблема.. бяга ли въздуха, бяга и тягата. Не парадирам че съм компетентен но споделям това с което съм се занимавам аз. Поздрави

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател
Точно пък с WD и после с компресора и някаква леща после !!!!!
Сопрете се малко бре,ще вземе да ви повярва някой и после............



Сопрете се малко бре,ще вземе да ви повярва някой и после............

- Cve7omiRCho
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 08 апр 2012 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател
nasko1978 написа:Точно пък с WD и после с компресора и някаква леща после !!!!!![]()
![]()
Сопрете се малко бре,ще вземе да ви повярва някой и после............
Селския акцент на село БРЕ братле.
И просто казах как съм си помогнал аз без да хвърлям една камара пари за нов дебитомер. Не съм хванал никой за гушата да прави същото, а и проблема може и да не е като моя. Темата е за мнения, който с каквото може да помогне, а не за такива селски специалисти които само ти сер*т в мненията
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател

Финна електроника ,каквато е дебитомера не бих я продухвал с компресор,но това е моето мнение.В селото близо до Варна,от което си ти може и с горелката да ги чистите от мазнините примерно.
А ако не знаеш,кола от дебитомер НЕ забива!

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател
ВД-то е контактен спрей...напръскаш ли дебитомера единствено ще полепнат още повече боклуци,така че това че си си помогнал е доста спорно твърдение. От дебитомера няма да влезе в "сервизен режим",ппък дори и със светена вода да го измиеш тръгнал ли е..ще се сменя.
Cve7omiRCho...хубаво е като оплюваш,да знаеш с кого си имаш работа,защото току-виж излязло че въпросният човек има много повече акъл в главата от теб
Cve7omiRCho...хубаво е като оплюваш,да знаеш с кого си имаш работа,защото току-виж излязло че въпросният човек има много повече акъл в главата от теб

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 TDI загуба на мощност AHF-двигател
Малко се е "поизхвърлил" колегата от Варна ...нищо, полека лека ще понаучи това -онова от форума ни . Наско е прав ,има си с какво да се чисти дебитомер и ако е проблема там-просто колата става мудна до няма и къде , но не и да забие
И затова е направил въпросната забележка ,щот' не за сефте четем за компресори
може зорлем да се съсипе
И като отидеш на магазина и извадиш парите за нов ...тогаз акъла ти идва на место !



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта