AFN 110 hp проблеми

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ponko
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 13:46
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 06 2.0 TDI BKP
Местоположение: Ямбол
Контакти:

AFN 110 hp проблеми

Мнениеот ponko » Пет 27 юли 2012 19:55


Здравейте,

Карам Пасат 1999г. 1.9TDI 110hp AFN от около 5 години. От скоро започнаха да се проявяват различни проблеми, които малко по-малко отстранявам (предно окачване, тампон заден мост, лагери в скоростна кутия, семеринг на коляновия вал, феродов диск на съединителя и др), но най-пресните (и най-притеснителни) са от последните седмици...

Значи сутрин паля и отзад "яко дим", че и гаден сив и мотора леко тресе, като потегля след първия километър димът изчезва, но в ниските обороти няма мощност и при ускорение леко усещам как ми тресе (до около 2000 оборота) от там нагоре върви долу горе нормално, но няма нищо общо с преди... Дори напълно да загрее пак не върви в ниските обороти. Съвета на механика беше да сложа добавка за почистване на дюзи, от която все очаквам резултат (минал се не повече от 50км)

Другия проблем, че при високи обороти на 5-та предавка някак си "забива" и не иска въобще да върви и се налага в движение да угася мотора и пак да го запаля, за да се оправи, което освен, че е досадно, не и особено безопасно.

Ще ми бъде полезно да чуя мнения на механици, които разбират от тези мотори или на колеги, които са имали подобни проблеми и са ги решили.

Благодаря :beer

Закачана е на ВАГ КОМ няма грешки, показателите бяха в нормите, според механика.




Потребителски аватар
ivkobiks
Мнения: 51
Регистриран на: Съб 30 юни 2012 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: españa

Re: Проблеми с AFN 110 hp

Мнениеот ivkobiks » Пет 27 юли 2012 20:39


за ниските не знам ама за високите ми е познато.На мен ми праве6е така и колата минава6е в авариен режим :banghead: и аз като теб я гасех и пак трагваше докато не я настъпя и пак забива6е предницата.ВАГ КОМА ми показа,4е е турбо смених го и сега варви добре.много странно,4е при теб ВАГ КОМ не показва ни6то.пробвай при друг майстор с друг ВАГ КОМ. аз сам с голф тди 110к.с.

Последна промяна от ivkobiks на Пет 27 юли 2012 20:40, променено общо 1 път.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Проблеми с AFN 110 hp

Мнениеот K » Пет 27 юли 2012 20:40


Смени "механика". Това забиване все отнякъде трябва да идва и някой разбиращ може да го установи.
Добавките са профилактични, едва ли биха решили генерално някакъв проблем, така че не се надявай на това.
Потърси в търсачката "забиване TDI" и ще намериш много информация.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблеми с AFN 110 hp

Мнениеот hooligan_sk » Пет 27 юли 2012 20:55


Щом пуши и не върви, търсете скъсан турбо път или някоя извадена тръба. Що се отнася до дюзите, също са някакъв вариант, но се свалят и чистят на ултразвук :да:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблеми с AFN 110 hp

Мнениеот Zinoto » Пет 27 юли 2012 21:34


Основното което трябва да направиш е да намериш читав майстор, с тия "механици" mhihi явно няма да стане. Почти всеки с ваг-ком ще ти свърши повече работа, естествено че трябва да се гледат повече неща от "грешки" Дюзите ги остави за последно и никога не е проблема в замърсяване, че да се чистят на ултразвук! Това пушене при палене посред лято показва или лоша центровка или разбутана помпа, а може и двете. А забиването с висока скорост на висока предавка ти е или от ниско или от високо налягане на турбината или не го мери, възможно е някой вакуумно мъркуче да е спукано.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблеми с AFN 110 hp

Мнениеот samo_pechka » Пет 27 юли 2012 22:56


Виж да не е проблема в ангренажното колело на кол.вал- разбито легло на шпонката .Оттам се губи центровка и мотора работи зле!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблеми с AFN 110 hp

Мнениеот Stivi » Съб 28 юли 2012 12:20


Имаш градски който ако ако има време и желание със сигурност може много да ти помогне без да те кара да слагаш добавки дето да оправят положението което е пълна простотия :beat_butt2 Ето този човек ти трябва:
http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=110724


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблеми с AFN 110 hp

Мнениеот samo_pechka » Съб 28 юли 2012 12:53


Stivi написа:... Ето този човек ти трябва:
http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=110724

+1 :да:


ponko
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 13:46
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 06 2.0 TDI BKP
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблеми с AFN 110 hp

Мнениеот ponko » Вто 31 юли 2012 20:36


Благодаря на всички за изказаните мнения. Близките седмици като остане време, а и средства ще се занимвам пак...

:beer


ponko
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 13:46
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 06 2.0 TDI BKP
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблеми с AFN 110 hp развитие

Мнениеот ponko » Пет 22 мар 2013 18:46


След ходене по мъките, като под "мъките" имам предвид "майстори", проблема се оказа доста по-различен от всички мнения и диагнози... Свалиха главата на мотора и се оказа, че един от клапаните е счупен. Едно парченце около 2 мм се отчупило от него и от там единия цилиндър губи компресия и въобще не работи. А забиванията изглежда идват от дебитомера, но още не е сигурно.
А по принцип колата влезе в сервиза преди една седмица понеже втори път ми къса пистов ремък. Първия път ме накараха да сменя обятжния механизъм, но след като смених "механика" се оказа затегнала демпферната ролка на алтернатора.
Утре ще я събират да стискате палци ;)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта