Здр приятели и колеги, искам да задам едно въпросче, разглобих си перката на климатика защото не работеше , та установих че четките са свършили, но едно че не мога да намеря същите четки друго гледам че роторчето е с каналчета по него там където четките са стъргали това нормално ли или трябва да е гладко... има 3-4 каналчета на разстояние от по 1-2 мм.
Мерси
Пасат Б5 перка на Климатика 1,9 тди 110 к.с. 98 г.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 18 окт 2011 11:38
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: TDI
- Местоположение: Silistra
- ivan_storm
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 12 авг 2010 12:43
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AVG
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Re: Пасат Б5 перка на Климатика 1,9 тди 110 к.с. 98 г.
Съвсем наскоро минах през същата процедура по ремонт на вентилатора въртящ перката на климатика. Ако моторчето е френското "валео" търсиш четки за стартер с дебелина 9х6х17 които да са с "меден" оттенък т.с да са твърди иначе "черните" са само графит и заминават. Трябва да се направи с подходящ инструмент каналите в които се закрепват и държат към четкодържача. И при мен имаше канали на медните колектори , но беше незначително износването. Иска се малко сръчност и мерак и се спестяват едни поне 116лв за най евтиния нов вариант на вентилатора.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 18 окт 2011 11:38
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: TDI
- Местоположение: Silistra
Re: Пасат Б5 перка на Климатика 1,9 тди 110 к.с. 98 г.
проблема при мен колега е че тези канали на роторчето са толкова дълбоки че си мисля че са стигнали до дъното му... А за страничните канали те са лесни, само че тука в Силистра ми обявиха цена от 14 лв за брой четка... а даже и не беше същата а някаква която да дооправям.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта