Здравейте колеги имам няколко въпроса:
1- колко мм трябва да е външния диаметър на рейспйпа колко замества ЕГР-а ще си го правя че незнам само колко мм е диаметъра и колко трябва да е дълъг. ще има щуцерче за манометър евентуално от там от каде да прекарам силиконовото маркуче (ако някой го е прекарвал де) ще го слагам в пепелника предния.
Забравих да спомена моя ЕГР е затапен (чрез оправяне на вакумчето) има ли смисъл да си правя изобщо такава тръбица ?
Говорим за AHF мотора
Има и друга идилия :
- Защо масово се купуват и правят racepipe като същата работа е да го затапш чрез вакумното маркуче (както е при мен) или с пластина?
ако има някакви мнения споделете ги
Golf MK4 TDI AHF - Race pipe
- DarkBass
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Golf MK4 TDI AHF - Race pipe
Последна промяна от DarkBass на Съб 23 мар 2013 10:05, променено общо 2 пъти.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Golf MK4 TDI AHF - Race pipe
Замисълът на т.н. рейс пайп (race pipe),не е само да се изолира като цяло ЕГР-а,а да може да се улесни навлизането на въздуха във вх.колектор. Като цяло ако си забелязал в ЕГР-а има едно стеснение,както и клапа за "плавно/меко гасене",която малко или много ограничава входящия поток. Има готови комплекти с нужните пластини за изх.колектор и т.н.,които изпадат на доста добри цени.Наскоро гледах един неупотребяван за 40лв.Можеш и да си го направиш естествено. Взимаш си един такъв и си готов.
п.п. Един съвет..не си слагай манометъра (boostmeter-a) в пепелника. Трябва да е нивото на очите ти (г/д),за да можеш да го следиш безопасно в движение,а не да "настъпваш" и да си гледаш в краката
п.п. Един съвет..не си слагай манометъра (boostmeter-a) в пепелника. Трябва да е нивото на очите ти (г/д),за да можеш да го следиш безопасно в движение,а не да "настъпваш" и да си гледаш в краката
- DarkBass
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK4 TDI AHF - Race pipe
адаш аз мислех че тази пластина се слага там на рейс пайпа ? затова питах има ли смисъл... хмм буста ще го сложа в пепелника колкото да видя 1 път на колко обората дава пълен буст
от там нататак капака затворен и най много гъзариика за някои авер ако се качи да го изненадам
имаче пайпа мога да си го направя сам. ще ми кажеш ли къде се слага тая запушваща ламаринка и дали ми трябва като моя си е запушен от вакумчето
от там нататак капака затворен и най много гъзариика за някои авер ако се качи да го изненадам
имаче пайпа мога да си го направя сам. ще ми кажеш ли къде се слага тая запушваща ламаринка и дали ми трябва като моя си е запушен от вакумчето
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Afn1.9, Bing [Bot], ktamen, Merdin2004, nikolay_v, paagrio и 31 госта