здравеите колеги забелязах нещо интересно днес като си запалих колата при натиснат съединител на свободна колата много по лесно се изрязва пускам съединителя сяка6 става една по мудна макар че е на свободна
не сам наясно много с колите това според вас нормално ли е таи като има и други проблеми свързани със танпон на скоростна кутия и вътрешни карета много лесно лесно ми се разбиват има луфт на скоростната кутия и ми се струва че всичко това се дължи на тоя проблем с луфта,преди година си сложих както трябва да си е денферен маховик и комплек съединител и го превъртя за няколко дни и сега съм със обикновен съединител които не ми харесва как работи ако някои може да ме посъветва ще съм му благодарен много
благодаря ви предварително



голф4 тди съединител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 29 яну 2011 15:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта