Да споделя инфо относно серията ВММ и помпа -дюза са екипирани със старата пома която е с верига и 1 зъбно колело,не са с трощливите шестограми .
Ако е валидно за всички представители на ВАГ , Ауди,Шкода, и тнт.
Сменях маслко и филтри и бяхме нарочили да свалим картера да видим,всепак съм на 70 000. Свалихме,видяхме и събрахме. Гарнитура няма ,има бял силикон който си взех от Порше Север за скромната сума от 39 лв. Бял пак, пише ,че е за професионална употреба. Бързичко стяга и трябва да се работи експедитивно.
Около коляновия вал има един пластмасово -бакелитен семеринг.. трябва се внимава, че се троши хубаво.
Нищо сложно като цяло. Майсторчето беше впечатлено от липсата на видима цепнатина на биелите,където се събират 2 -те части.. не се вижда дори.
Не знам дали всички ВММ мотори са с тази помпа но ако са,това е печелившата комбинация. Другото което знам е ,че ВММ си се продава само в Германия.
Серия BMM мотори PD140 и маслена помпа..
- Мikk
- Мнения: 76
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 8:52
- Автомобил: Volkswagen Tiguan
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Серия BMM мотори PD140 и маслена помпа..
И аз съм с този мотор, колата идва от Италия.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Серия BMM мотори PD140 и маслена помпа..
Аз затова пуснах темата за да има малко яснота .Това което пропуснах да кажа е ,че и по ЕТКА също код ВММ излзиа с по-читавата помпа. Човека в Порше и той се звзди,понеже му казах дай да дирим 6-грам
А то друга помпа. Та си взех само силикончето и така.
А то друга помпа. Та си взех само силикончето и така.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Серия BMM мотори PD140 и маслена помпа..
Цепнатина на биелите няма да види. Капаците са "чупени" - заводски са така и пасват перфектно към биелата.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Серия BMM мотори PD140 и маслена помпа..
Аааа ха! , инак знам за "чупените" като технология. Полезно.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Серия BMM мотори PD140 и маслена помпа..
Само дето това не е направено за да "пасват идеално" а за да е по евтино .
По този начин са си спестили няколко операции при изработката
ПП: Сдобих се с "нов" "автомобил" на , който какво да видя : Планетите и сателитите в диференциала правени чрез прахова металургия
По този начин са си спестили няколко операции при изработката
ПП: Сдобих се с "нов" "автомобил" на , който какво да видя : Планетите и сателитите в диференциала правени чрез прахова металургия
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Серия BMM мотори PD140 и маслена помпа..
То отиваме в друга тематика за качествата на новите автомобили.Каквото е това е, докато вървят ще правим каквото е нужно да вървят добре.Па като се поломят ,нови.
- borislav_mladenov
- Мнения: 358
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 3_2 VR6 2008
- Местоположение: Хасково
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Серия BMM мотори PD140 и маслена помпа..
И BMN няма шестограм.
Ама има по-калпави дюзи, и16-клапанова глава, която някога се пукаше. За разлика от 16-клапановите PD със 140к.с. при 170 има и DPF.
Ама има по-калпави дюзи, и16-клапанова глава, която някога се пукаше. За разлика от 16-клапановите PD със 140к.с. при 170 има и DPF.
Re: Серия BMM мотори PD140 и маслена помпа..
cecoa1 написа:И BMN няма шестограм.
Наличието на шестограм зависи не от кода на мотора , а от това каква е колата.
По правило голфоподобните нямат , а пасатоподобните имат. Има и изключения , но малко.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Серия BMM мотори PD140 и маслена помпа..
Нещо нищо не каза... Едни кодове на мотори ги има при "голфоподобните", а при Пасат са други.
Така че си е свързано с кода на мотора - в Пасат няма BMM и BMN, а на тях съответстват BMP и BMR.
Нищо не пречи, и дори има инфо за такива примери, мотор с шестограм от Пасат, да се сложи при необходимост в Голф/Туран/Октавия и пр. Но от завода няма, и лесно се хващат такива промени по несъответстващи букви на мотора за модела на колата.
Отделно, че на моделите с шестограм(те са и с балансиращи валове), може да се мине към варианта като при Голф.
Така че си е свързано с кода на мотора - в Пасат няма BMM и BMN, а на тях съответстват BMP и BMR.
Нищо не пречи, и дори има инфо за такива примери, мотор с шестограм от Пасат, да се сложи при необходимост в Голф/Туран/Октавия и пр. Но от завода няма, и лесно се хващат такива промени по несъответстващи букви на мотора за модела на колата.
Отделно, че на моделите с шестограм(те са и с балансиращи валове), може да се мине към варианта като при Голф.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: Серия BMM мотори PD140 и маслена помпа..
Аз карах пасат б6 с BMM мотор dsg. Стария BMP е превъртял играта с шестограма и са му сложили BMM. Беше самолет, гореше средно 6.5 л/100 нафта, масло не бараше грам и бях много доволен. Колегата е прав, че се наложи да сменя балансиращ вал.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Piqndurnik и 148 госта