


гнп BOSCH - разлика 1,6D и 1,9D
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: гнп BOSCH - разлика 1,6D и 1,9D
Да не те излъжа, ама нямат разлики. Поне най-основното е, че и двете са с 9 милиметра бутало, така че съвместими са. Обясни по точно за какво идва реч !
Re: гнп BOSCH - разлика 1,6D и 1,9D
Интересува ме дали правят еднакво налягане и съответно дали порцията на горивото е едно и също за 1,6 и 1,9.
- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: гнп BOSCH - разлика 1,6D и 1,9D
Да - за налягането . И на 95% за горивото , отделно може да се увеличи или намали впръсканото гориво и при двете.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
- Автомобил: Skoda Superb MK3
- Двигател: 20TDI 2018
- Местоположение: BG
Re: гнп BOSCH - разлика 1,6D и 1,9D
Ако става въпрос за 1.6D поставян при Голф МК2 и 1.9D при МК3, то нещата стоят по следния начин - Според AUTODATA при 1.6 помпата е BOSCH/CAV - VE 4/9. При МК3 със мотор 1.9D помпата е BOSCH - VE 4/9 R430, има и втори вариант с помпа BOSCH VER. При SDI мотора, на модел на помпата пише BOSCH VE. При първите 2 варианта изглежда че май помпите са съвместими.
- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: гнп BOSCH - разлика 1,6D и 1,9D
Носи ти колата на почти всяко мех.ГНП
И от AAZ да вземеш - пак ще стане , просто няма да му функционира буусткоректора на ГНП-ето (поради липсата на турболан) , ще си бачка доволно
както и от 1.6 Д/ТД .Обратното е по-кофти , ТД да подкараш с помпа за Д , не че не става, става си ,просто ...няма да "бяга" както треа 



- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: гнп BOSCH - разлика 1,6D и 1,9D
samo_pechka написа:просто няма да му функционира буусткоректора на ГНП-ето (поради липсата на турболан)
а този бууст коректор какви корекции прави на самата помпа-"пипа" аванса или?
Благодаря предварително.
- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: гнп BOSCH - разлика 1,6D и 1,9D
"Пипа" нафтата
увеличава впръсканото гориво, с покачването на налягането, на вкарвания въздух в мотора .
Пропуснах да напиша една малка подробност за ГНП на 1.6 Д , вала ( оста) там където е колелото е малко по-къса на 1.6 от на 1.9 и ремъка ще се движи леко в края , ако се ползва от 1.6 .Но няма да е някакъв сериозен проблем де, ще си работи..

Пропуснах да напиша една малка подробност за ГНП на 1.6 Д , вала ( оста) там където е колелото е малко по-къса на 1.6 от на 1.9 и ремъка ще се движи леко в края , ако се ползва от 1.6 .Но няма да е някакъв сериозен проблем де, ще си работи..
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: гнп BOSCH - разлика 1,6D и 1,9D
samo_pechka написа:"Пипа" нафтатаувеличава впръсканото гориво, с покачването на налягането, на вкарвания въздух в мотора.
добре де то като настъпиш педала на газта няма ли да стане същата работа?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта