Голф 4 ТДИ АРЛ смяна на хидравлични повдигачи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Голф 4 ТДИ АРЛ смяна на хидравлични повдигачи

Мнениеот Evil_Master » Пон 12 юли 2010 23:08


Клеги от седмица съм притежател на 2-ра мръсна дизеларка Голф 4 ТДИ АРЛ - любимия ми мотор - обаче мноо тракат повдигачите и не е от масло.Чудя се какви да сложа.Спрял съм се на ина 16,40лв броика и ремък контитек и ролки ина ако има, понеже другия с такива ролки и ремъци го карам и сякаш съм доволен.Нека ако някаой има компетентно мнение или е преболедувал тоя вирус да драсне някой ред за предстоящата ми мисия, че мисля да го прая самолет тоя,(самолет самолет колко да е самолет не повече от 260 коня) ама де да видим.Също събирам и идей и съвети от към газоразпределението, но няма да махам главата.Четох из форума доста стотици теми, но точно тоя проблем не открих и се надявам, темата да стане полезна и на други хора.

п.п. магазини, цени, марки, качество такива неща също биха били полезни.

Поздрави :D




Потребителски аватар
mircho82
Мнения: 378
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
Автомобил: Golf IV TDI GTI
Двигател: ARL 2001
Местоположение: Плевен

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот mircho82 » Пон 12 юли 2010 23:16


А така, и аз ще чакам за отговори по темата, и по специялно за повдигачите че и моите се чуват сутрин за около 3-4мин.Незнам дали е от маслото. По принцип съм с Castrol TXT от Франция уж оригинално па незнам. А при мен ми препорачаха същите ролки ИНА а ремък ГЕЙТС (май беше) :screwy Мисля че и заводско си излиза Голфа с такъв.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот morfei1 » Вто 13 юли 2010 0:13


От ремъците и ролките може да си доволен ако направиш поне 130000км и нямаш проблеми - разбита ролка или скъсан ремък.

Повдигачите още тракат от ниско ниво на маслото, аз моят затва все го държа до горният край на защрихованото.

Повдигачи също тракат, като не се кара често колата, примерно веднъж в седмицата или през 3 - 4 дена.

Интересно ми е как си убеден, че не е от маслото..... просто ми е интересно, с какво масло кара, с какво пробва и т.н.т :roll: ?

16.40лв за бройка мен лично нищо не ми говори..... ако примерно на всички останали марки са по-скъпи, то едва ли ще са нещо качествено. Казвам го примерно, иначе Ина си е марка, правят хубави ролки (поне така се говири)..... :roll:

Гледам те влекът конските сили. Аз съм на мнението че..... кола FWD..... повече от 180 - 200к.с, лекичко си губи смисъла, освен ако не си някой запален драг-аджия :) .

Бих ти препоръчал АутоПлюс за магазин, освен ако нямаш дружка по-други вериги които може да ти направи добра отстъпка :wink: .


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот rmk » Вто 13 юли 2010 7:47


Мойте сутрин изтракват здраво като запали, след 2-3 секунди спират и после след 1 минута пак почват да тракат и така цял ден....
Маслото е 10в40 кастрол магнатек, сложих за тест по-гъсто масло - 15в40 и като че ли е малко по-тихо с него, но го махнах, щото не го дават за моя двигател.
Та и аз съм за повдигачи, че е като шевна машина, но ще видим кога ще ми падне пердето...


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Evil_Master » Вто 13 юли 2010 22:01


Ами относно маслото дето съм налял, а то е за първи път на тая кола - мотул специфик 5в40 помподюзко с него карам и другата помпа-дюза.Относно тракането на повдигачи е така: към 2-3 минути тракат после се поуспокояват и като тръгне пак почват и вече като загрее на 90 Градуса спират, не се чуват.За смяна са гаранция.А относно големите коне на предно тоя е 4-ки и за това мисля да го понаглася малконо не много най-много 300 коня, което е някъв максимум, теи че 260, поне тва е максимума на тея разпръсквачи уж.Днес проверих един германски магазин за части за тея повдигачи и май най-добре е ина да сложа там обаче бяха на 9 евра и така.Ще ги мисля още някой друг ден и го почвам щомм мастора си доиде от море.Хубавото е ,че не пуши нищо нито сиво нито синьо нито черно не е ровен уж само е каран.Ще го видим.А и го зех за добра пара.Даже ако всичко е ок мисля другия да го продавам.А между временно някой отаварял ли е такова нещо понеже аз съм и гарнитурата дето е капак клапани не става тая де се предлага по магазините и тече.аз я подмазвам с силиконец и заспива ама вие ако сте правили как процедирате.Понеже ремонтния комплект е капак+ гарнитура+ болтове = към 500 лв бе поне през 2008 в аучоис или търновското ФВ представителство.Само гарнитура за тоя мотор или мотори с пластмасов капак клапани няма то има ама текът после.Споделете ако сте се сблъсквали.
Поздрави.


Rainbow
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 13 юли 2010 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Rainbow » Сря 14 юли 2010 0:48


Преди да се набутваш с повдигачи ,пробвай с добавка,може пък и да стане ;) Въпросната добавка е на Бардал и е 22 лева ;)


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Evil_Master » Чет 15 юли 2010 19:54


Днес ги набодохме тея въпросните повдигачи и голфу стана друга кола.Отихна зе да глади моторчето и ся съм много щастлив.По нататък примерно към другия петук ще пиша как е полужението с освежаването.Сложих си ина повдигачи и така.Но за гарнитурата никой не даде идея ако се е борил с такава пластмасова простотия де - ама аз пак си я подмазах и май ще пръсва.Но ще видя в петъка.
Поздрави.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот morfei1 » Чет 15 юли 2010 20:36


На капака на клапаните май гарнитура няма :roll:


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот rmk » Чет 15 юли 2010 20:49


Мисля, че тази гарнитура я продават само с нов капак - 180 лева ли беше (поне на 110 коня мотора, за АРЛ не знам)...
Луда работа, ако ти тече сегашната, мажи със силикона и така.


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Evil_Master » Пет 16 юли 2010 11:44


Ами на 110-ките гарнитурата се продава тя е като консуматив и капака не се смея ако нещо не е увреден.Докато на помпа-дюзите е друг по кофти вариянта.Там е пластмасов капак с гарнитура като буква 'Т' погледната в странично сечение и проблема там, е че не уплътнява добре махнеш ли капака веднъж и квато и гарнитура да сложиш после няма ефект и направо си тече масълцето.Може би или гарнитурата е по тънка , което ми е правило впечатление или и капака поддава и от там сигурно идват тея неща.За това фолксваген предлагат нов капак с гарнитура, както бях писъл по-горе за скромните 500 лв.,и за това поставих въпроса и тук, но никой не се е сблъсквал може би с тоя проблем още и дано не се сблъсква.Сега тъкно ще ходя до пловдив но през шипка и ще видя дали повдигачите са харабийски, а и ще се види ще има ли масло от гарнитурата или няма да има.
Поздрави.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот rmk » Съб 17 юли 2010 21:58


Еми щом ти искат 500 лева за капак и гарнитура (а твоя капа си здрав) - мажи си силикон и дано позадъби. Иначе 110 коня са два варианта:
- AHF е моя и за него само гарнитура не съм виждал, капака ми е алуминиев.
- AFN май също да беше 110 коня, но малко по различен вариант и за него си има, този е с по различен капак има едни три шпилки отгоре и капака е железен.


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Evil_Master » Нед 18 юли 2010 14:17


Ми за ся сичко е ок няма теч няма дори и капка.ПОвдигачите са като на нова кола мотора изобщо е като нов.Доволен съм.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот rmk » Пон 19 юли 2010 9:05


Много се радвам за успеха ти и направо ме обнадеждаваш и аз да я свърша тази работа.
Ти сам ли си ги сменя, ако да - по каква схема развива и завива болтовете на петите на разпределителния вал ?


palauzov
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот palauzov » Пон 19 юли 2010 18:38


Колега само да те питам тия повдигачи дито си ги сложил по каталог за твоя мотор ли са


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД

Мнениеот Evil_Master » Вто 20 юли 2010 13:01


Ами да според номера на купето и буквите на мотора.инче имаше и някви дето са взаймозаменяеми но бяха trucktec не ми вдъхнаха доверие сякаш иначе бяха и по евтини а тея на ина дето зех са по 18 лв и нещо а не по 16.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта