

както и да е ще се прави, но за първи път разглобявам такъв мотор, някакви съвети и идеи да ми дадете ако има някаква тънкост

мисля да разобурудвам главата,да я шлаифам и напасна клапаните,ново гумички, нови болтове.....
stanimir1123 написа:Колеги захванах се с ремонта на един Пасат 1.9 ПД 130к.с. проблема беше че буботеше в смукателния колектор и при форсиране чукаше, свалих главатаи на втори цилиндър единия повдигач издълбан и гърбицата на вала направо се е износила.Клапана отваряше 2мм
![]()
както и да е ще се прави, но за първи път разглобявам такъв мотор, някакви съвети и идеи да ми дадете ако има някаква тънкост![]()
мисля да разобурудвам главата,да я шлаифам и напасна клапаните,ново гумички, нови болтове.....
vasko__2 написа:Не трябваше да сваляш главата.Да беше питал преди това. Само смяна на разпределителен вал с лагери и повдигачи и се оправя.
okti_1 написа:stanimir1123 написа:Колеги захванах се с ремонта на един Пасат 1.9 ПД 130к.с. проблема беше че буботеше в смукателния колектор и при форсиране чукаше, свалих главатаи на втори цилиндър единия повдигач издълбан и гърбицата на вала направо се е износила.Клапана отваряше 2мм
![]()
както и да е ще се прави, но за първи път разглобявам такъв мотор, някакви съвети и идеи да ми дадете ако има някаква тънкост![]()
мисля да разобурудвам главата,да я шлаифам и напасна клапаните,ново гумички, нови болтове.....
Както си го замислил така се прави най-добре и повече с главата няма да имаш проблеми за години напред.vasko__2 написа:Не трябваше да сваляш главата.Да беше питал преди това. Само смяна на разпределителен вал с лагери и повдигачи и се оправя.
Това е лесния и бърз вариан,който също е ефективен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта