Golf 4 1,9 tdi PD AJM 2000г синкав пушек и станно прекъсване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Diesel_85
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 05 май 2013 13:26
Автомобил:
Двигател:

Golf 4 1,9 tdi PD AJM 2000г синкав пушек и станно прекъсване

Мнениеот Diesel_85 » Чет 16 май 2013 22:56


Здравеите нов съм в форума .. та на въпроса купих голфа със едина строшена ПД купих друга 2ра ръка и я монтирах направих реглажа на 225 градуса колата първоначално запали на 2 цилиндара след това направих и центровка не беше добре центрована започнаха да работчят и четирете цилиндара на колата но много пушеше гъсто синобял пушек закачих и комп. изчистих грешките проверих турбината дебитометара интеркулера всичко е ок колата за момент се оправи на другата сутрин ч паля и пак започва каденео сипах и течност да изчити инжекцията намали каденето до мин. поработи така близо 1ч вкарах ч няколко пъти в червените обороти на място и изведнъж мотора смени работата работи нито 3 нито на 4 цилиндара и започна да тресе качвам пак компа ништо тръгнах да врътна неколко кръгчета и при смяна на скоростите се получава следното колата не прекъсва имам чуството че направо гасни като сменям скоростите.. сякаш пали на скорост при малко по плавно пускане на съеденител и повечко газ се омекотява това..и не пуши толкова в движение...както и дае спирам изтива колата паля продалжава да работи така странно 3 или 4 ц. мачкам рязко газта вдига до 1200 -1300 оборота и пада на 8-900 и така 1,2-3 и пак 8-900 постоянно враштам гаста подавам плавно стига 1200-300 пакдо 800-900 след това се изрязва и влиза в изключвател 3.500 или на 4000 оборота и пуши онзи синкаво бял пушец ... някои ако има идеи моля даги сподели щесам мн благодарен ..че вече ми идва даго заплаля с клечка кибрит и туба бензин така сигорно ще работи супер :banghead ..... БЛАГОДАРЯ ЗА ОТДЕЛЕНОТО ВРЕМЕ




Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта