пасаt 1.9 тди 1998 г. проблем след смяна на масло

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pramatarov
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 25 авг 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Goce Delchev

пасаt 1.9 тди 1998 г. проблем след смяна на масло

Мнениеот pramatarov » Съб 01 юни 2013 16:10


здравейте .. днес смених маслото на пасата ( 1.9 тди 1998 г ) с всички филтри и спря да върви стана по муден и в по високите убороти дърпа .. от 1800 до 2300 2400 все едно турбото го няма .. на 1ва даже неможе да превърти гуми ! ?!?!?! маслото е 10 по 40 Gold Run semi syntetic




Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем след смяна на масло

Мнениеот my heart iS iCe » Съб 01 юни 2013 16:12


Предишното масло пак ли е 10 по 40? Ако е било същото, не би трябвало да има проблем!? Дизелите не се ли карат с 5 по 40 ? :gruebel


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: проблем след смяна на масло

Мнениеот IRRITATING » Съб 01 юни 2013 16:14


Виж да не са извадили някое вакум маркуче майсторетата


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: проблем след смяна на масло

Мнениеот Благовест » Съб 01 юни 2013 16:15


Огледай вакуум маркучите около филтърната кутия!


Потребителски аватар
pramatarov
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 25 авг 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Goce Delchev

Re: проблем след смяна на масло

Мнениеот pramatarov » Съб 01 юни 2013 16:23


my heart iS iCe написа:Предишното масло пак ли е 10 по 40? Ако е било същото, не би трябвало да има проблем!? Дизелите не се ли карат с 5 по 40 ? :gruebel

да пак е 10 по 40


Потребителски аватар
pramatarov
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 25 авг 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Goce Delchev

Re: проблем след смяна на масло

Мнениеот pramatarov » Съб 01 юни 2013 16:30


благодаря много !!!! имаше един тройник на който маркучето от едната страна се беше откачило , закачих го и сега е пушка !!! :drunk


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: проблем след смяна на масло

Мнениеот vinixxx » Съб 01 юни 2013 21:11


да ти акам на "майсторите"


Потребителски аватар
radko86
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 15:37
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL ARL
Местоположение: Стара Загора

Re: проблем след смяна на масло

Мнениеот radko86 » Съб 01 юни 2013 21:18


На служебната по същия начин се беше измъкнал 1 от тези маркучлета много се спъва и разлика голяма има :biggrin



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, invisiblewin, Svetlix и 30 госта