Здравеите колеги, от 2 седмици съм горд собственик на голф 4 1,9 TDI ALH, но забелязох че невърви както трябва, особенно на 5 при 100 км/ч едвам ускорява. Закупих си кабел за диагностика и си инсталирах VAG COM и в отдел двигател ми изкочи грешка 17964.
Ето и лога:
Control Module Part Number: 038 906 012 M
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00046
1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
Ще съм много благодарен ако успеем да оправим вървенето.



VW Golf 4 1.9 TDI ALH не върви...
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
Грешката ти е от недонадуване!!!
Причина може да е мръсен или проблемен дебитомер,задръстени всмукателен колектор или въдушен филтър,проблем при управление на турбината,задръстена турбина и т.н.Трябва си диагностика и в движение,направи лог-файлове,за да се прецени как работи.
Причина може да е мръсен или проблемен дебитомер,задръстени всмукателен колектор или въдушен филтър,проблем при управление на турбината,задръстена турбина и т.н.Трябва си диагностика и в движение,направи лог-файлове,за да се прецени как работи.

- D.Topalov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 15:57
- Автомобил: VW Golf mk4
- Двигател: ALH
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
Въздушният филтър отпада защото преди два дена направих пълно обслужване на колата - сменени ангренаж и ролки, всички вилтри, масло...
Само да попитам как се прави лога в движение?
Само да попитам как се прави лога в движение?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
D.Topalov написа:Въздушният филтър отпада защото преди два дена направих пълно обслужване на колата - сменени ангренаж и ролки, всички вилтри, масло...
Само да попитам как се прави лога в движение?
има го описано във форума
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=30&t=19448&start=0&sid=7d270da9f7f4c1e38ce5a37b15de74e6
И другият път да
,щото има много полезни теми!
И другият път да

- D.Topalov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 15:57
- Автомобил: VW Golf mk4
- Двигател: ALH
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
Thursday 6 June 2013 17:22:18
038 906 012 M 1.9l R4 EDC 0000SG 2813
Group A: '008 Group B: '010 Group C: '011
Engine speed I.Q. Driver's req. I.Q. via rpm(Torq) I.Q. via air mass MAF Sensor Atmos. Pressure Manifold Pressure Throttle Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
TIME rpm 40.0-42.0 mg/H 35.5-36.5 mg/H 36.0-39.0 mg/H TIME 230-370 mg/H Sensor-f96- MAP sensor-G71- %Throttle TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
Marker STAMP /min mg/str mg/str mg/str STAMP mg/str mbar mbar % STAMP /min mbar mbar %
37.27 3234 39.8 35.4 12.2 37.67 330 918 1020 100 38.07 3255 1948.2 1020 92.4
38.47 3255 39.8 35.2 12.2 38.87 335 918 1020 100 39.27 3255 1948.2 1020 92.4
39.67 3255 39.8 35.2 12.2 40.07 335 918 1020 100 40.47 3255 1948.2 1020 92.4
40.87 3255 39.8 35.2 12 41.27 335 918 1020 100 41.67 3255 1948.2 1020 92.4
42.07 3276 39.8 35.2 12 42.47 330 918 1020 100 42.87 3255 1948.2 1020 92.4
43.27 3255 39.8 35.2 12 43.67 330 918 1020 100 44.06 3276 1948.2 1020 92.4
44.46 3276 39.8 35.2 12 44.86 330 918 1020 100 45.26 3276 1948.2 1020 92.4
45.66 3276 39.8 35.2 12.2 46.06 330 918 1020 100 46.46 3276 1948.2 1020 92.4
46.86 3276 39.8 35.2 12 47.26 335 918 1020 100 47.66 3276 1948.2 1020 92.4
48.06 3276 39.8 35.2 12.2 48.46 330 918 1020 100 48.86 3276 1948.2 1020 92.4
Thursday 6 June 2013 17:24:06
038 906 012 M 1.9l R4 EDC 0000SG 2813
Group A: '008 Group B: '010 Group C: '011
Engine speed I.Q. Driver's req. I.Q. via rpm(Torq) I.Q. via air mass MAF Sensor Atmos. Pressure Manifold Pressure Throttle Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
TIME rpm 40.0-42.0 mg/H 35.5-36.5 mg/H 36.0-39.0 mg/H TIME 230-370 mg/H Sensor-f96- MAP sensor-G71- %Throttle TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
Marker STAMP /min mg/str mg/str mg/str STAMP mg/str mbar mbar % STAMP /min mbar mbar %
0.41 1533 0.6 35.8 19.6 0.83 355 918 887.4 49 0 1554 999.6 918 92.4
1.65 1701 35.4 36.8 20.4 2.05 380 918 969 100 1.25 1638 1601.4 918 92.4
2.85 1890 43.6 37.4 19.4 3.25 395 918 989.4 100 2.45 1827 1897.2 979.2 92.4
4.08 2079 43 36.8 18.2 4.49 390 918 999.6 100 3.65 2016 1948.2 999.6 92.4
5.33 2226 42.6 36.6 17.2 5.73 385 918 999.6 100 4.91 2184 1948.2 999.6 92.4
6.52 2373 42.2 36.4 16.6 6.92 375 918 999.6 100 6.13 2331 1948.2 999.6 92.4
7.72 2520 41.6 36.2 16 8.12 370 918 999.6 100 7.32 2478 1948.2 1009.8 92.4
8.92 2646 41.4 36.2 15.6 9.32 365 918 1009.8 100 8.52 2604 1948.2 1009.8 92.4
10.12 2772 41 36 15 10.52 355 918 1009.8 100 9.72 2730 1948.2 1009.8 92.4
11.32 2877 40.6 35.8 14.4 11.72 350 918 1009.8 100 10.92 2835 1948.2 1009.8 92.4
12.52 2982 40.4 35.6 14 12.92 345 918 1020 100 12.12 2961 1948.2 1020 92.4
13.72 3087 40.2 35.6 13.2 14.12 340 918 1020 100 13.32 3045 1948.2 1020 92.4
14.92 3171 40 35.4 12.8 15.32 340 918 1020 100 14.52 3150 1948.2 1020 92.4
16.12 3255 39.8 35.2 12.2 16.52 335 918 1020 100 15.72 3234 1948.2 1020 92.4
17.32 3339 39.8 35 11.8 17.72 330 918 1020 100 16.92 3318 1948.2 1020 92.4
18.52 3402 39.6 34.8 11.4 18.92 330 918 1020 100 18.12 3381 1948.2 1020 92.4
19.72 3465 39.4 34.6 11.4 20.12 325 918 1020 100 19.32 3444 1948.2 1020 92.4
038 906 012 M 1.9l R4 EDC 0000SG 2813
Group A: '008 Group B: '010 Group C: '011
Engine speed I.Q. Driver's req. I.Q. via rpm(Torq) I.Q. via air mass MAF Sensor Atmos. Pressure Manifold Pressure Throttle Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
TIME rpm 40.0-42.0 mg/H 35.5-36.5 mg/H 36.0-39.0 mg/H TIME 230-370 mg/H Sensor-f96- MAP sensor-G71- %Throttle TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
Marker STAMP /min mg/str mg/str mg/str STAMP mg/str mbar mbar % STAMP /min mbar mbar %
37.27 3234 39.8 35.4 12.2 37.67 330 918 1020 100 38.07 3255 1948.2 1020 92.4
38.47 3255 39.8 35.2 12.2 38.87 335 918 1020 100 39.27 3255 1948.2 1020 92.4
39.67 3255 39.8 35.2 12.2 40.07 335 918 1020 100 40.47 3255 1948.2 1020 92.4
40.87 3255 39.8 35.2 12 41.27 335 918 1020 100 41.67 3255 1948.2 1020 92.4
42.07 3276 39.8 35.2 12 42.47 330 918 1020 100 42.87 3255 1948.2 1020 92.4
43.27 3255 39.8 35.2 12 43.67 330 918 1020 100 44.06 3276 1948.2 1020 92.4
44.46 3276 39.8 35.2 12 44.86 330 918 1020 100 45.26 3276 1948.2 1020 92.4
45.66 3276 39.8 35.2 12.2 46.06 330 918 1020 100 46.46 3276 1948.2 1020 92.4
46.86 3276 39.8 35.2 12 47.26 335 918 1020 100 47.66 3276 1948.2 1020 92.4
48.06 3276 39.8 35.2 12.2 48.46 330 918 1020 100 48.86 3276 1948.2 1020 92.4
Thursday 6 June 2013 17:24:06
038 906 012 M 1.9l R4 EDC 0000SG 2813
Group A: '008 Group B: '010 Group C: '011
Engine speed I.Q. Driver's req. I.Q. via rpm(Torq) I.Q. via air mass MAF Sensor Atmos. Pressure Manifold Pressure Throttle Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
TIME rpm 40.0-42.0 mg/H 35.5-36.5 mg/H 36.0-39.0 mg/H TIME 230-370 mg/H Sensor-f96- MAP sensor-G71- %Throttle TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
Marker STAMP /min mg/str mg/str mg/str STAMP mg/str mbar mbar % STAMP /min mbar mbar %
0.41 1533 0.6 35.8 19.6 0.83 355 918 887.4 49 0 1554 999.6 918 92.4
1.65 1701 35.4 36.8 20.4 2.05 380 918 969 100 1.25 1638 1601.4 918 92.4
2.85 1890 43.6 37.4 19.4 3.25 395 918 989.4 100 2.45 1827 1897.2 979.2 92.4
4.08 2079 43 36.8 18.2 4.49 390 918 999.6 100 3.65 2016 1948.2 999.6 92.4
5.33 2226 42.6 36.6 17.2 5.73 385 918 999.6 100 4.91 2184 1948.2 999.6 92.4
6.52 2373 42.2 36.4 16.6 6.92 375 918 999.6 100 6.13 2331 1948.2 999.6 92.4
7.72 2520 41.6 36.2 16 8.12 370 918 999.6 100 7.32 2478 1948.2 1009.8 92.4
8.92 2646 41.4 36.2 15.6 9.32 365 918 1009.8 100 8.52 2604 1948.2 1009.8 92.4
10.12 2772 41 36 15 10.52 355 918 1009.8 100 9.72 2730 1948.2 1009.8 92.4
11.32 2877 40.6 35.8 14.4 11.72 350 918 1009.8 100 10.92 2835 1948.2 1009.8 92.4
12.52 2982 40.4 35.6 14 12.92 345 918 1020 100 12.12 2961 1948.2 1020 92.4
13.72 3087 40.2 35.6 13.2 14.12 340 918 1020 100 13.32 3045 1948.2 1020 92.4
14.92 3171 40 35.4 12.8 15.32 340 918 1020 100 14.52 3150 1948.2 1020 92.4
16.12 3255 39.8 35.2 12.2 16.52 335 918 1020 100 15.72 3234 1948.2 1020 92.4
17.32 3339 39.8 35 11.8 17.72 330 918 1020 100 16.92 3318 1948.2 1020 92.4
18.52 3402 39.6 34.8 11.4 18.92 330 918 1020 100 18.12 3381 1948.2 1020 92.4
19.72 3465 39.4 34.6 11.4 20.12 325 918 1020 100 19.32 3444 1948.2 1020 92.4
- D.Topalov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 15:57
- Автомобил: VW Golf mk4
- Двигател: ALH
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
Ето и логовете, сега ако някой ми помогне ще е голяма работа 

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
един съвет: щеше да е по яко, ако беше приложил съответните файлове, а помагащите да си ги отварят в съответната таблица...
така е някак ... трудно четливо... 


- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
Или дебитомера ти е заминал или геометрията ти запекла в разтоварено положение.Това може да е проблем и с управлението на турбото!Смени внимателно,като ги изрязваш старите,всички вакумни маркучета.
Пробвай с друг дебитомер как ще върви,за да се ориентираш!
Пробвай с друг дебитомер как ще върви,за да се ориентираш!

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
Направи едни хубави логове който да не са в авариен режим и ги пусни отново тук.
- D.Topalov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 15:57
- Автомобил: VW Golf mk4
- Двигател: ALH
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
но тя почти винаги е в авариен режим....
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
Н75 е постоянно отворен към атмосферата - нещо кара еку-то да го държи отвортен. Не знам , но може би както при пре-надуване така и при не-донадуване отчетено от МАП еку-то да минава в сервизен режим . МАФ-а има ниски ст-сти понеже няма турбо. Виж всички турбо маркучи , дали има съскане отнякъде , спукан интеркулер ? Виж дали лостчето на геометрията се движи и дали при запалване на място актуатора дръпва лостчето на геометрията. Ако не - стисни маркучето от Н75 към филтъра да видиш дали ще се дръпне лостчето на геометрията , пробвай ако имаш откъде с друг МАП сензор.
- D.Topalov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 15:57
- Автомобил: VW Golf mk4
- Двигател: ALH
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
Колеги намерих проблема. Четох това
http://www.tdibg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=35 и след като откачих дебитомера колата направо "откачи". Стана направо самолет
Искам само да ви попитам дали мога да карам с откачен дебитомер и колко време мога да карам така. Пък по някое време ще го сменя.
http://www.tdibg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=35 и след като откачих дебитомера колата направо "откачи". Стана направо самолет

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 4 1.9 TDI ALH невърви...
Ми той ще ти набива грешка постоянно и ще работи неефективно на 550 ( с толкова го замества когато го няма дебитомера) и е направено да се дотътриш до сервиза... я пробвай твоя да го олееш с някакъв чистител за дебитомери , може да се пооправи малко и да ти даде повече време...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 40 госта