Код: Избери всички
Tuesday,16,October,2012,10:02:52:37412
VCDS Version: Beta 11.2.0
Data version: 20110305
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 038 906 012 FK
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0100SG 3357
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06402
Additional Info: VSSZZZ1MZ2R095399 SEZ7Z0B1520243
VCID: 5EB9EFDCF2F7
5 Faults Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-10 - - - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
P1538 - 35-10 - - - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground
P1619 - 35-10 - - - Intermittent
19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359): Short to Plus
P3003 - 35-00 - -
Readiness: N/A
Наскоро пътувах извънградско и колата на няколко пъти спираше да върви (все едно няма турбо) това предполагам е от прословутия N75.
Другия проблем е, че когато запаля сутрин и оборотите леко играят, при закачане на VCDS се менят от 882 до 924 или подобни стойности. След леко форсиране до около 2000 оборота и отпускане оборотите падат и задържат до 903 и след няколко секунди започват пак да играят. Когато загрее колата оборотите са стабилни. Свалях и почистих ЕГР и всмукатели и смених и всички вакуумни маркучи. Моля да ме насочите от къде да започвам или ако някой знае кадърен майстор около Благоевград да ме насочи. Нещо страшно се разочаровах в последно време с тая кола

EDIT: Прочетох за грешките в ross-tech (за които имаше инфо) и пише, че всичките може да идват от кабелите към въпросните компоненти.
Код: Избери всички
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
P1538 - 35-10 - - - Intermittent
Също така в тестовете някъде имаше и тест на релето за свещите - когато протича теста ясно се чува как релето цъка - значи работи... ????
Възможно ли е грешките на клапана, n75 и релето на свещите да идват от едно място, например реле или нещо самото ECU ? Сетих се и още нещо, но незнам има ли връзка - когато съм в "Basic Settings" и отида на канала на ЕГР-а то той се пуска да работи на 99.4% (мисля) и после се изключва напълно. Като се променят стойностите от дебитомера от около 150 (изкл. ЕГР) до около 500 (вкл. ЕГР). Понякога (най-често) когато е студена колата и се вкл. на макс колата гасне. Това нормално ли е ?