Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kijelmi
Мнения: 117
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
Автомобил: Passat R-Line BiTDI
Двигател: CUAA 2020
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот kijelmi » Пон 20 май 2019 19:58


Приятел, напрягаш се излишно. Не мисля да ти отговарям.




G_Staikov
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 25 апр 2019 21:45
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот G_Staikov » Съб 25 май 2019 15:24


Здравейте колеги ! Имам пасат 6 БМП 2007 на 186К незнам дали е сменян до сега . Прочетох цялата тема явно трябва да се смени този шестограм ... Чува ли се нещо необичайно преди да превърти ? Имам някакво специфично тракане на свободна , но се променя при леко натискане на съединителя - предполагам идва от маховика .
Може ли да се провери налягането на маслото с VCDS ? пробвах днес ,но намирам само температура и ниво ?

П.П Колегата по-горе спомена , че на 290К шесттограма е добре .. явно защото е по-голям на дължина . Така чудя се неможе ли и ние с помпа дюза да сложим същия ?


G_Staikov
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 25 апр 2019 21:45
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот G_Staikov » Съб 25 май 2019 21:31


Взех , че се хванах и я разглобих .... Колата е с зъбни колела , шестограма е леко поизносен леко съм закаснял :rolleyes ... Тъй като няма много активност по темата поизгубих 2-3 часа в нета да почета . В Ebay има доста баласниращи валове с100 мм хекс рециклирани около 150£
Нестава 100мм хекс , отвора в балансиращия вал е по къс :confused
Другото отвора във вала изглежда по-заоблен от шестограма явно след 2-3 смяни на шестограма нищо не правим нещата си вървят към друг вал или рециклиране ... Датчика за налягане на маслото алармира само след 1500 RPM :banghead АКо си караш на 6-та с 80-90 на 1400 RPM превърта си ти си караш докато не започне стържене и вибрации :twisted Как да почярвам , че VW случайно са го направили :thumb_down


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот milmar » Пон 28 окт 2019 11:20


Аз лично много рядко карам с обороти под 1500, не мисля че е много икономично, а и не е полезно за мотора. Разхода не вярвам да е по-малко, пък и какво, ще се износи мотора по-малко ако прави с 15% по-малко обороти ли? Не вярвам, може и обратно да стане, защото се мъчи на по-голям въртящ момент при равни други условия.


G_Staikov
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 25 апр 2019 21:45
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот G_Staikov » Пет 09 апр 2021 21:56


Някой пробвал ли е с течен метал да уплътни щестограма при леко заоблен вал ... после незнам как ще се изкара от там де


Stanislav Iliev
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 14 юни 2022 15:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот Stanislav Iliev » Пет 17 юни 2022 13:42


Здравейте колеги, моля за информация за фирма, която предлага за продажба рециклирани валове (евентуално в района на София) за мотор ВМР, 2007 г. Важно уточнение- да не се връщат старите валове, защото са с изронени зъбни колела


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4227
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот tdi fen » Пет 17 юни 2022 15:26


защо не потърсиш друга помпа варианта със зъбните колела мисля че от 1.9 ставаше без особенно преправяне


Stanislav Iliev
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 14 юни 2022 15:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот Stanislav Iliev » Пон 20 юни 2022 12:55


Благодаря! Намерих засега комплект здрави балансиращи валове. Моля за насока къде (или при кого) може да занеса балансиращите валове за реглаж, преди да ги закачим на колата (за уточнение- ще използвам един от моят Пасат и един от друг, т.е. не мога да разчитам на белези при свалянето) и трябва ли да закарам колата там или може само да занеса валовете с картера?


jorosoft
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 22:01
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 2.0 140HP BMP 2005 Diesel
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот jorosoft » Съб 27 яну 2024 15:50


Здравейте,

Карам вече почти 10 г. пасат B6 TDI 2.0 BMP, обаче от 2-3 години започнах да доливам масло периодично, като в началото беше рядко и мотора беше винаги омаслен отдолу и майстора ми каза, че го губи от някаква семеринга, която била на кофти място за смяна, трябвало да се сваля скоростната кутия, тогава пък било добре да се смени съединителя и ми каза да доливам по-добре докато стане за смяна съединителя и тогава да го оправя. Със времето обаче почнах да доливам все по-често и миналата година уж имаше и от някакви други уплътнения течове, които смениха, след това мотора сякаш не е толкова омаслен, но продължих да доливам масло, без промяна. Майстора каза, че най-вероятно вече го гори, понеже на толкова често доливане трябва да прави локви по паркинга, а няма. Извинявам се ако е тъп въпроса, но може ли загубата на масло да е свързана с проблема с този шестограм? Като я купих колата питах майстора при началното обслужване дали няма да го смени, той каза, че няма нужда преди да се е прецакал...

Благодаря.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот Курт Деликуртев » Нед 28 яну 2024 2:48


jorosoft написа:Здравейте,

Карам вече почти 10 г. пасат B6 TDI 2.0 BMP, ...

Като я купих колата питах майстора при началното обслужване дали няма да го смени, той каза, че няма нужда преди да се е прецакал...

Благодаря.


Когато се прецака ще ти излезе много скъпо! Мой познат първо му замина турбото (няма смазване), смени го в Германия, след седмица пак му замина турбото и естествено и мотора, 3000 евро ремонт!


kukata_pasat
Мнения: 862
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа

Мнениеот kukata_pasat » Нед 28 яну 2024 11:19


jorosoft написа:Здравейте,

Карам вече почти 10 г. пасат B6 TDI 2.0 BMP, обаче от 2-3 години започнах да доливам масло периодично, като в началото беше рядко и мотора беше винаги омаслен отдолу и майстора ми каза, че го губи от някаква семеринга, която била на кофти място за смяна, трябвало да се сваля скоростната кутия, тогава пък било добре да се смени съединителя и ми каза да доливам по-добре докато стане за смяна съединителя и тогава да го оправя. Със времето обаче почнах да доливам все по-често и миналата година уж имаше и от някакви други уплътнения течове, които смениха, след това мотора сякаш не е толкова омаслен, но продължих да доливам масло, без промяна. Майстора каза, че най-вероятно вече го гори, понеже на толкова често доливане трябва да прави локви по паркинга, а няма. Извинявам се ако е тъп въпроса, но може ли загубата на масло да е свързана с проблема с този шестограм? Като я купих колата питах майстора при началното обслужване дали няма да го смени, той каза, че няма нужда преди да се е прецакал...

Благодаря.

Шестограма няма нищо общо с загубата на масло.Този шестограм е на помпата и ако се прецака тежко ти, мотора отива на вторични.Не е лошо да го смениш, като тази смяна е задължителна още при купуването на колата, заедно с останалите обслужвания.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: HukuTyY, Monyo Monev и 53 госта