


1з и афн разлика
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
1з и афн разлика
Колеги може би е коментирано да попитам от къде идва разликата в мощността ! Само от турбото ли?
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: разлика между 1з и афн
Без да съм специалист но:
1.по-голямо турбо с променлива геометрия
2.по-големи разпръсквачи
3.различно ЕКУ
4.мисля, че и в ГНП има разлика - доколкото знам едната е механична другата електрическа, но може и да бъркам.
1.по-голямо турбо с променлива геометрия
2.по-големи разпръсквачи
3.различно ЕКУ
4.мисля, че и в ГНП има разлика - доколкото знам едната е механична другата електрическа, но може и да бъркам.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: разлика между 1з и афн
темата усещам,че ще е интерсна.
АФН е с "умна дюза",на 1з май са си обикновенни-нека по разбиращите да кажат.
АФН е с "умна дюза",на 1з май са си обикновенни-нека по разбиращите да кажат.
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: разлика между 1з и афн
Помпите външно са едни и същи(като изключим раздвижното колело при АФН).Вътре не АФН е с по-голямо "буталце".И двата мотора си имат умни дюзи,сега на кой е по-умна.....АФН с по-големи отвори на разпръсквачите,променлива геометрия на турбото и ваккум управление.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: разлика между 1з и афн
Колеги правите грешки. Не е раздвижено колелото на помпата на АФН и 1З има умна дюза , двете помпи са с 10 мм бутало (1 на 100 от 1З са 9 мм). Ще изброя разликите за които се сещам. Разпръсквачите на 1З за 0,185 ,на АФН 0,205 , турбото на АФН е с геометрия и следователно управлението е различно,шпонката на коляновия вал , половината 1З са с 8 битов софтуер,половината АФН са с външен МАП,АФН е с демферен маховик ... друга не се сещам сега 

- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: разлика между 1з и афн
И конете и конете



- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: разлика между 1з и афн
а като се отвори предния капака как може най-лесно да се различават визуално?
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gorna
Re: 1з и афн разлика
Гледаш турбото Афн Турбото е Ниско долу на 1з и аху е горе турбото и на Афн колекторите вървят с турбото.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1з и афн разлика
а бутала,блок,глава еднакви ли са?
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1з и афн разлика
Да .Различни са : дюзи, софт, турбо, както и някоя и друга ел.карантия
но бутала, глава, блок са еднакви.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта