Поло, Тди, Афн, 98 година. .Шум в пистов ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
maladec
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Поло, Тди, Афн, 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот maladec » Чет 13 юни 2013 20:01


смених ролката , обтегача и стойката . Скребуче и лопа . Като махна пистовия ремък колата мърка . Генератора е ОК ( не е с трешчотка ) . Белязах демфера . Покарах я малко и няма разлика . Демфера не бие .
Носих Компресора на майстор и каза че е 6 . Само демфера остана .
Как да разбера дали е той ? Забелязва се голямо играене на ремъка м/у компресора и демфера ?




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8991
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Тди, Афн , Поло 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот samo_pechka » Чет 13 юни 2013 20:33




maladec
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Тди, Афн , Поло 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот maladec » Чет 13 юни 2013 20:55


Благодаря за отговора , но не генератора ми не разполага с такава трешчотка . Обикновена шаиба със здрави лагери в цветущо състояние .


pchelataa
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 12 юни 2013 14:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Тди, Афн , Поло 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот pchelataa » Пет 14 юни 2013 13:15


Здравейте.
В темата към която е дал линк колегата samo_pechka е казано че AFN мотора е с инерционна шайба.Аз съм със същия мотор и ти гарантирам че е с такава защото съм я сменял.В сервиза където я сменяха и викаха ( ФРИЛАЙФ) или нещо подобно.Да не би някой преди теб да е сменял динамото и да е сложил такова с обикновена шайба.Приятен ден.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тди, Афн , Поло 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот w_smith » Пет 14 юни 2013 15:45


Сложи тресчотка и ще се усмири.


maladec
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Тди, Афн , Поло 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот maladec » Пет 14 юни 2013 16:49


40 000 км. карам с тази си окомплектовка без никъкви странности като шум . Сага тресе, гърми , трещи :banghead . Шумът който се създава много ме вбесява .


vladini
Мнения: 178
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тди, Афн , Поло 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот vladini » Пет 14 юни 2013 17:05


maladec написа:40 000 км. карам с тази си окомплектовка без никъкви странности като шум . Сага тресе, гърми , трещи :banghead . Шумът който се създава много ме вбесява .

Колега,провери шайбата на коляновия вал.Много ядове брах с една такава. :th_up


maladec
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Тди, Афн , Поло 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот maladec » Пет 14 юни 2013 19:49


Белязах я , запалих и всичко е 6 . Белега си остана на същото място .
Тест 2 . Паля колата на канала и гледам шайбата отдолу дали вибрира . НЕ всичко е 6 .
Слагам ремъка и започва тропането и скърцането . Махам го и колата мърка като коте .
Вгедах се в ремъка и забелязах поизтрито от горната страна( По надписа ) ? Предполагам , че всичко идва от вибрацията . Тука си намерих чисто нова шайба за 130 лв.
Как да го диагностицирам този демпфер ? Свалях го и го носих на местните майстори . Казват бил перфектен . Дори чух мнения то типа : за първи път чувам за разбит демпфер , специално при Фолксваген !!!!


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Тди, Афн , Поло 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот bobitur » Съб 15 юни 2013 7:56


А обтягащия механизъм с г-образния прът имаш ли го, че не съм запознат на въпросното поло и двг да ли го има. Погледни обтягащата пружина и втулките на г-образния прът и самия него.


maladec
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Тди, Афн , Поло 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот maladec » Нед 16 юни 2013 9:57


Смених пистовия ремък за 3-ти път , също марката и размера ( с 1 см. по - къс , Гейтс . Предишния беше Континентал . ) . И о чудо , скърцането престана . :11 Вече мога да разговарям с хората на тротоара , без да се налага да загасям двигателя . "Мятането" между демпфера и компресора се запази . По - слабо е от преди , пак се забелязва такова . Възможно е и трешчотката да е фактор .

Относно обтегача , да Г - образен е . Монтирах нови втулки ( съобразени с леглото ), нова ролка и нова пружина . Всичко това без резултат . Генератора никога не е имал трешчотка и е с перфектни лагери . Демпфера не дава никъкви признаци на умора . Ремъка " шляпа " нагоре / надолу, но не и наляво / надясно .


pchelataa
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 12 юни 2013 14:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Тди, Афн , Поло 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот pchelataa » Нед 16 юни 2013 10:26


Нека разкажа моя случай а ти си решавай какво ще правиш.
Купувам си колата Сеат 1.9 ТДИ АФН мотор.Мотора мърка.След 1 седмица отивам за смяна на ролки и ремъци.Слагаме новите ролки , слагаме новите ремъци ,палим и пистовия ремък откача.Чува се едно гадно ситно тракане.Направо имах чувството че мотора се разпада.А обтегача бие чак в капака на ангренажа.Майстора си помисли че е объркал новия ремък.Провери го същия.Погледнахме стария ремък и установяваме че той е с 1 см.по къс от този който дават по каталог.Според майстора проблема бил обтегача и за това оня дето ми продаде колата е сменил ремъка че да не се чува като трака.Понеже в момента не бях подготвен със повече средства за ремонт.Поръчахме ремък пак 1 см. по къс и сложихме него.Няма проблем,но и аз забравих за него,като не го чувам да трака.Не помня след колко време той ми напомни.Пистовия ремък направо почна да се разпада.Добре че бях в града.Тогава вече поразпитах малко , ходих и при други майстори и проблема се оказа въпросната ролка на динамото.И аз се учудих каква е тази специална ролка за 150лв. мисля че дадох.Но като донесоха новата ми бе демонстрирана разликата.Сложихме нормален ремък и всичко вече 4 г. е нормално.
Приятен ден.


maladec
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Поло, Тди, Афн, 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот maladec » Сря 07 авг 2013 14:27


Слагайте трешчотки !!!! Минах 6-7 хил. км. и симптомите започнаха да се повтарят . Тракането се завърна ( е не колкото преди , но се усилва ) . Свалих ремъка ( от любопитство ) и забелязах износване .
Успех на всички съфорумци . Надявам се съм бил полезен .


Потребителски аватар
mytko731
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 05 юли 2010 6:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Поло, Тди, Афн, 98 година. .Шум в пистов ремък

Мнениеот mytko731 » Чет 08 авг 2013 5:46


инерциоона ролка+ремък конти-50 000 км карам така и ремъка е като нов
ремъците на гейтс са здрави ,но са много гладки отгоре и се чуват странни звуци то тях
проверката е лесна-вд 40



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта